Úřad schválil většinu výluk na příští rok, tři omezení dopravci napadli

Náhradní autobusová doprava (NAD), Olbramovice. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářNáhradní autobusová doprava (NAD), Olbramovice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Správa železnic musí každoročně žádat úřad o schválení plánu výluk na další kalendářní rok.

40 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ruzian1

Zase výluky u Meziměstí, když se tam do pár týdnů jedna chystá. Ach jo.

Tukan

Je někde plán výluk pro rok 2024? U Rozsoch má být údajně nějaká výluka, ale nikde jsem nic nenašel.

Michal

Takže 340 zase nic. Holt, status „jediná dvojkolejná trať bez elektrifikace“ musíme za každou cenu co nejdéle udržet. Doufám, že aspoň JMK dostane rozum a začne tam jezdit něco normálního, jinak tu trať můžou rovnou odepsat.

xyz

A letošní „nickolejku“ Křižanov – Vlkov nakonec dodatečně schválil kdo, když rozhodnutí ÚPDI (obdobné s těmito třemi) dalo za pravdu/za souhlas s námitkou jednoho z dopravců a zakázalo Dobré správě tam obě koleje zaráz zavřít?

Dušan

ÚHOS zamítl rozklad CityRailu ve finále a dal na tu výluku štempl a posvětil tak konání Správy železnic – vše legální.

Jackub

Jestli bude SŽ pečovat o VRT tak, jako o stávající ztrátě, můžeme se těšit na neustálé opakované týdenní výluky korunované občasným nickolejným provozem… 🤭🤪🤦

Jirka z UL

Ten pašalík jménem SŽ by bylo dobré už pořádně provětrat, ale to by se muselo i chtíti začít i na státní úrovni. Jaký pán….

Zrzek

Se ani Arrive nedivím 070 se dělá každý rok a vždy stejný úsek Všetaty Mladá Boleslav.

Jackub

Dělá se několikrát ročně, v různě dlouhých výlukách (jedna zrovna aktuálně probíhá). Zajímalo by mě, co je důvodem, protože žádné zlepšení na trati nepozoruji. A také by mě zajímalo, proč tyto práce nejde udělat v rámci jedné, být tedy delší, výuky… Toto kouskování dělá tuto už beztak zoufalou trať ještě horší.

Zrzek

Aktuálně co vím se dělá přejezd Střížovice – Dolní Slivno

jhendrych

Kvalitně zpracovaný plán-výluka Mar.Lázně-Chodová Planá 120 dní zvýšení stability svahu v místech, kde problém není.V poznámkách se pak píše o úseku Pňovany-Mar.Lázně.Inu ctrl+c a ctrl+v v podání Dobré správy

udavač

Podobných blábolů je tam víc – třeba u výluky zbytku Kozí dráhy název opravy …

M262

Nějak tam nevidím prostou elektrifikaci. Ta ještě tento rok nebude, nebo nezpůsobí výluku nebo jak to je? Nejsem znalec

218

Prostě pichat sloupy by mohlo jít i za provozu,ne?:)

Jiří Kocurek

Patky zcela určitě, pokud je dráha přístupná z pole. Energetici to zvládají.

Richard

Vůbec tam nevidím např. Kladno – Ruzyně. Nebo tam se nejdřív postaví nové úseky a až pak se to napojí ?

tim

Taky si říkám, přitom v mapě sž je stále uváděn termín zahájení 2025

Pezos

Oprava nesjízdné koleje u Valašské Polanky – nic. Oprava nestabilního náspu v Mostech u Jablunkova – nic.

Petr

Koridor na Slovensko není priorita jak je vidět, no a na Budišovce příští rok další turistická sezona v pytli.

182-097

Kdyby sezóna na Budišovce, ale taky na tři měsíce pět nedostupný největší kamenolom v ČR po železnici. A že toho kamene bude potřeba… Od dubna do listopadu tradičně odříznutý Bruntál atd…

Rei

Takže na Plzeň-Chotěšov se opět příští rok, kromě zřejmě přípravných prací, nešáhne, můžou si rovnou změnit mapku…

MHD

Olomouc- Prostějov: 30.5 – 31.8. Důvod, výměna kolejí. Stejná výluka proběhla i letos. Dobré až na to, že se měla v roce 2024 zdvojkolejňovat.
Odloženo na rok 2030. Stojí to za to kvůli 6 letům modernizovat? Zřejmě se neví, co s penězi.

Modré zábradlí

Buďte rád, teď co jsou tam nové vlaky by se do nich třeba naučili lézt lidi. To nemůže nikdo potřebovat.

J.K.

Další výluka u Plané, potom co letošní neskončila ještě ani?

Tak jenom ukázka jak bude jednokolejný „koridor“ do Domažlic fungovat. Všichni kdo to obhajujete to tady vidíte…

Jiří Kocurek

U Plané, to jsou ty skály, které stále zvětrávají? Tak kvůli tomu byla snad 20 let pomalá jízda i na dvojkolejné trati, u Černotína.

Libor

Nepomuk Plzeň nyní asi 10 dní výluka, příští rok na jaře opět na 9 dní. Roky minulé byly taky při napojování Koterova… To je fakt hrozná organizace, to nemůžou zavřít a udělat vše při jednom?

Tom Matto

Hlavne jim to presne az po konci prazdnin, kdyz zacali dojizdet davy deti.

Sova

Nemůže se všechno dělat o prázdninách naráz.

J.K.

Tak hlavně už tam měla běžet modernizace příští rok, tohle je katastrofa prostě. Nové investice na západě nula a výluky všude.

Twix

Tak na domažlické asi nebude potřeba tolik zajišťovat skály, spravovat tunely a viadukty, korigovat polohu koleje v ostřejších obloucích… ale jinak jo, výluky tam samozřejmě budou. Zřejmě je to cesta jak se k té dvoukolejce dobrat postupně, pokud nevyšla od začátku.

Jiří Kocurek

Uvidíme, jak na Uničovce. Ale ani tam bych nečekal padající kamení a nutnost sanace skal. Přinejmenší ne mezi Olomoucí a Šternberkem.

Jan Novák

Tři omezení dopravci napadli co? Kdo jsou ti tři omezení dopravci? Jak moc jsou omezení? Otázky, samé otázky 😀

Pája

Vzal jste mi to z úst 🤣

Jerry

Obáváte se konkurence? Tedy, že jsou omezenější, než vy? Máte recht, samé otázky. 😀

Vavrroch

Ono by se to dalo napsat např. „tři omezení byla dopravci napadena“, ale to si asi troufám moc.

Jiří Kocurek

Takže výluky pro práce na 4. a 5. stavbě Brno-Přerov by v plánu byly a schválené.

Tomáš Gottschalk

Takže z Brna do Přerova vlakem nehrozí. Překvapil mne dlouhá seznam na Brno HBf. O reko čáti viaduktu Křenová jse věděl, ale takový rozsah prací pár let po generálce nádraží je neobvyklý. A práce na trati z Lipové do Javérníka asi stejně budou, akorát v jiném režimu

Jiří Kocurek

Šahalo se vůbec na trať za mostem přes Koliště směrem do Maloměřic? Nějak si to nevybavuju, dělalo se zhlaví, to vím.

Tomáš Gottschalk

No myslím, že šahalo, bo podjjezd pod štrekou u teplárny se sanoval. Řekl bych, že to bylo právě při velké reko, kdy všechno jezdilo přes Dolní a možná i samostatně.

Kuba2

Zato třeba ohledně Ruzyně – Kladno je ticho po pěšině.