Úřad schválil většinu výluk na příští rok, tři omezení dopravci napadli
Náhradní autobusová doprava (NAD), Olbramovice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Správa železnic musí každoročně žádat úřad o schválení plánu výluk na další kalendářní rok.
Zase výluky u Meziměstí, když se tam do pár týdnů jedna chystá. Ach jo.
Je někde plán výluk pro rok 2024? U Rozsoch má být údajně nějaká výluka, ale nikde jsem nic nenašel.
Takže 340 zase nic. Holt, status „jediná dvojkolejná trať bez elektrifikace“ musíme za každou cenu co nejdéle udržet. Doufám, že aspoň JMK dostane rozum a začne tam jezdit něco normálního, jinak tu trať můžou rovnou odepsat.
A letošní „nickolejku“ Křižanov – Vlkov nakonec dodatečně schválil kdo, když rozhodnutí ÚPDI (obdobné s těmito třemi) dalo za pravdu/za souhlas s námitkou jednoho z dopravců a zakázalo Dobré správě tam obě koleje zaráz zavřít?
ÚHOS zamítl rozklad CityRailu ve finále a dal na tu výluku štempl a posvětil tak konání Správy železnic – vše legální.
Jestli bude SŽ pečovat o VRT tak, jako o stávající ztrátě, můžeme se těšit na neustálé opakované týdenní výluky korunované občasným nickolejným provozem… 🤭🤪🤦
Ten pašalík jménem SŽ by bylo dobré už pořádně provětrat, ale to by se muselo i chtíti začít i na státní úrovni. Jaký pán….
Se ani Arrive nedivím 070 se dělá každý rok a vždy stejný úsek Všetaty Mladá Boleslav.
Dělá se několikrát ročně, v různě dlouhých výlukách (jedna zrovna aktuálně probíhá). Zajímalo by mě, co je důvodem, protože žádné zlepšení na trati nepozoruji. A také by mě zajímalo, proč tyto práce nejde udělat v rámci jedné, být tedy delší, výuky… Toto kouskování dělá tuto už beztak zoufalou trať ještě horší.
Aktuálně co vím se dělá přejezd Střížovice – Dolní Slivno
Kvalitně zpracovaný plán-výluka Mar.Lázně-Chodová Planá 120 dní zvýšení stability svahu v místech, kde problém není.V poznámkách se pak píše o úseku Pňovany-Mar.Lázně.Inu ctrl+c a ctrl+v v podání Dobré správy
Podobných blábolů je tam víc – třeba u výluky zbytku Kozí dráhy název opravy …
Nějak tam nevidím prostou elektrifikaci. Ta ještě tento rok nebude, nebo nezpůsobí výluku nebo jak to je? Nejsem znalec
Prostě pichat sloupy by mohlo jít i za provozu,ne?:)
Patky zcela určitě, pokud je dráha přístupná z pole. Energetici to zvládají.
Vůbec tam nevidím např. Kladno – Ruzyně. Nebo tam se nejdřív postaví nové úseky a až pak se to napojí ?
Taky si říkám, přitom v mapě sž je stále uváděn termín zahájení 2025
Oprava nesjízdné koleje u Valašské Polanky – nic. Oprava nestabilního náspu v Mostech u Jablunkova – nic.
Koridor na Slovensko není priorita jak je vidět, no a na Budišovce příští rok další turistická sezona v pytli.
Kdyby sezóna na Budišovce, ale taky na tři měsíce pět nedostupný největší kamenolom v ČR po železnici. A že toho kamene bude potřeba… Od dubna do listopadu tradičně odříznutý Bruntál atd…
Takže na Plzeň-Chotěšov se opět příští rok, kromě zřejmě přípravných prací, nešáhne, můžou si rovnou změnit mapku…
Olomouc- Prostějov: 30.5 – 31.8. Důvod, výměna kolejí. Stejná výluka proběhla i letos. Dobré až na to, že se měla v roce 2024 zdvojkolejňovat.
Odloženo na rok 2030. Stojí to za to kvůli 6 letům modernizovat? Zřejmě se neví, co s penězi.
Buďte rád, teď co jsou tam nové vlaky by se do nich třeba naučili lézt lidi. To nemůže nikdo potřebovat.
Další výluka u Plané, potom co letošní neskončila ještě ani?
Tak jenom ukázka jak bude jednokolejný „koridor“ do Domažlic fungovat. Všichni kdo to obhajujete to tady vidíte…
U Plané, to jsou ty skály, které stále zvětrávají? Tak kvůli tomu byla snad 20 let pomalá jízda i na dvojkolejné trati, u Černotína.
Nepomuk Plzeň nyní asi 10 dní výluka, příští rok na jaře opět na 9 dní. Roky minulé byly taky při napojování Koterova… To je fakt hrozná organizace, to nemůžou zavřít a udělat vše při jednom?
Hlavne jim to presne az po konci prazdnin, kdyz zacali dojizdet davy deti.
Nemůže se všechno dělat o prázdninách naráz.
Tak hlavně už tam měla běžet modernizace příští rok, tohle je katastrofa prostě. Nové investice na západě nula a výluky všude.
Tak na domažlické asi nebude potřeba tolik zajišťovat skály, spravovat tunely a viadukty, korigovat polohu koleje v ostřejších obloucích… ale jinak jo, výluky tam samozřejmě budou. Zřejmě je to cesta jak se k té dvoukolejce dobrat postupně, pokud nevyšla od začátku.
Uvidíme, jak na Uničovce. Ale ani tam bych nečekal padající kamení a nutnost sanace skal. Přinejmenší ne mezi Olomoucí a Šternberkem.
Tři omezení dopravci napadli co? Kdo jsou ti tři omezení dopravci? Jak moc jsou omezení? Otázky, samé otázky 😀
Vzal jste mi to z úst 🤣
Obáváte se konkurence? Tedy, že jsou omezenější, než vy? Máte recht, samé otázky. 😀
Ono by se to dalo napsat např. „tři omezení byla dopravci napadena“, ale to si asi troufám moc.
Takže výluky pro práce na 4. a 5. stavbě Brno-Přerov by v plánu byly a schválené.
Takže z Brna do Přerova vlakem nehrozí. Překvapil mne dlouhá seznam na Brno HBf. O reko čáti viaduktu Křenová jse věděl, ale takový rozsah prací pár let po generálce nádraží je neobvyklý. A práce na trati z Lipové do Javérníka asi stejně budou, akorát v jiném režimu
Šahalo se vůbec na trať za mostem přes Koliště směrem do Maloměřic? Nějak si to nevybavuju, dělalo se zhlaví, to vím.
No myslím, že šahalo, bo podjjezd pod štrekou u teplárny se sanoval. Řekl bych, že to bylo právě při velké reko, kdy všechno jezdilo přes Dolní a možná i samostatně.
Zato třeba ohledně Ruzyně – Kladno je ticho po pěšině.