Úprava vytížené ostravské zastávky Karolina má zpoždění, zakázka se nejspíš bude opakovat
Ostravská tramvajová zastávka Karolina projde estetizací. Zdroj: jiri vitek architects

Práce měly začít už loni v létě.
Práce měly začít už loni v létě.
Se nám ty světelné dominanty v Ostravě množí, Bazaly nová světelná dominanta, teď zástávka Karolina- sice mezi zástavbou, ale bude 🙂
Nejlépe by udělali, kdyby hlavně prodloužili přechody pro chodce, chodí tam velké množství lidí, ale u přechodů jsou úzké hrdla. Musím chodit mimo přechod, protože se tam lidi prostě nevejdou. Tomuhle místu se snažím vyhýbat, ale občas kvůli tomu musím obejít celý blok. Je to tam strašně hloupě vymyšlené a to tam ještě chtějí stavět mrakodrap.
Hlavně by tam vůbec nemusely jezdit auta, pak by se zrušily přechody a rozšířily nástupiště.
Postavili si zástávku a začali jim tam nastupovat lidi. Kdo by to byl čekal. Další estetický nevkus po ostravsku. Mohli jsme to udělat lépe, ale udělali jsme to jako vždy.
Zastávka MHD jako světelná dominanta města, to je dobrý vtip. Chápu barevné nasvětlení radnice, Sýkoráku nebo třeba Vítkovic. Ale Ova bude mít dominantní zastávku
Předurčeno nejvyšším z nejvyšších- Patrikem Kotasem. Zastávky TT na Barrandově jako dominanty a orientační body.
Spíš by to hlavně chtělo prodloužit čas zelené na přechodu pro chodce. Do toho ty zelené na těch semaforech naskakují v libovolném pořadí. Jednou je první jeden přechod a pak v další časové smyčce se zelená rozsvítí na jiném přechodě
Máš pocit, že ty fronty aut jsou málo dlouhé, jo?
Mně zase přijdou zelené pro chodce moc dlouhé a moc časté. Pak jsou tam pořád fronty aut.
Fronty aut ale rozhodně nejsou kvůli chodcům. Za mě by ano vůbec neměla jezdit kolem zastávek dále do centra, alternativ je dost. A to říkám jako ten, který autem jezdí denně.
Přesně. Měly by jezdit kolem Trojhalí nebo kolem zastávky Stodolní
Jinak je to v plánu tu cestu u Hotelu Paláce zaslepit a bude se moct jezdit jen kolem Trojhalí
Bohužel, místo estakády propojující Frýdlandské mosty s ulicí Na Karolině postavili kancelářský blok a ještě ho natlačili blízko ke kolejím.
Tím je úzké místo v prostoru zastávky Karolina nadlouho zabetonované.
Ani úprava světelné signalizace vždycky nepomůže. Občas se stává, že k zastávce zpoza křižovatky od Elektry přijede třetí souprava a zůstane stát před refýží, tedy zablokuje jak přechod pro chodce, tak průjezd křižovatkou od Karoliny, zelená-nezelená. Podle jízdních řádů by k tomu nemělo docházet, ale občas to prostě nevyjde.
Refýž jsem v Ostravě ještě nikdy neviděl….. zastavki a przystanky jo, ale refýž….
Nabízí se otázka.
Proč zhotovitel nepřevzal staveniště?
Ale my obyčejní smrtelníci do toho stejně nevidíme.
Konec hlášení v šotoušském jazyku.
Komedie v Tyrkystánu pokračuje…