Unikát u železničního okruhu. Dynamický zkušební stav simuluje reálný provoz
Zkoušky na Dynamickém zkušebním stavu. Foto: VUZ
Zatímco veřejnost zná z areálu Zkušebního centra VUZ Velim hlavně dva okruhy, jen málokdo tuší, co se odehrává v některých
Děkuji za vhled do důležité části výroby železničních vozidel. Pro takovéhle články Vás především čtu
Simulaci reálného provozu lze najít na spoustě tratí po celé ČR.
Vtip je v tom, že tady odzkouší za měsíc to co by v provozu za 20 let a když to „praskne“ tak se zas tolik nestane.
Zrovna zkoušku únosnosti šroubovky je dobré dělat v laborce a ne za provozu. V Brně se před pár lety „podařilo“ a bylo z toho veliké nadávání.
Budou tam testovat i ty Jancurovi čínský vlaky? Aby se vidělo, jestli se nerozpadne po 600km..
pán má přehled :))
Jasně. Ćínské vlaky už kupuje i Jančura . A v pořadníku je i ČD , prý něco na Bechyňku A nerozpadnou se po 600km ale vydrželi i1000km .
Pán myslel Novotného činske vlaky ?
Za prvé: … Jančurovy čínské… Zkuste si zopakovat český pravopis pro základní školy.
Za druhé: Jančura, tedy jeho firma nekupuje vlaky z Číny.
… konečně vím, kolik váží plně vybavený tank T-72.
Chtelo by to prepocitat na Fabie … 🙂 .