Unikát u železničního okruhu. Dynamický zkušební stav simuluje reálný provoz

Zkoušky na Dynamickém zkušebním stavu. Foto: VUZZkoušky na Dynamickém zkušebním stavu. Foto: VUZ

Zatímco veřejnost zná z areálu Zkušebního centra VUZ Velim hlavně dva okruhy, jen málokdo tuší, co se odehrává v některých

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
nedulezite

Děkuji za vhled do důležité části výroby železničních vozidel. Pro takovéhle články Vás především čtu

None

Simulaci reálného provozu lze najít na spoustě tratí po celé ČR.

Anonym

Vtip je v tom, že tady odzkouší za měsíc to co by v provozu za 20 let a když to „praskne“ tak se zas tolik nestane.

Jiří Kocurek

Zrovna zkoušku únosnosti šroubovky je dobré dělat v laborce a ne za provozu. V Brně se před pár lety „podařilo“ a bylo z toho veliké nadávání.

Odpadlik

Budou tam testovat i ty Jancurovi čínský vlaky? Aby se vidělo, jestli se nerozpadne po 600km..

Mandy

pán má přehled :))

Pe.tr

Jasně. Ćínské vlaky už kupuje i Jančura . A v pořadníku je i ČD , prý něco na Bechyňku A nerozpadnou se po 600km ale vydrželi i1000km .

Bertik

Pán myslel Novotného činske vlaky ?

Ivan

Za prvé: … Jančurovy čínské… Zkuste si zopakovat český pravopis pro základní školy.
Za druhé: Jančura, tedy jeho firma nekupuje vlaky z Číny.

Anonym

… konečně vím, kolik váží plně vybavený tank T-72.

Bespi

Chtelo by to prepocitat na Fabie … 🙂 .