Umbrella ukázala první autobusy pro PID, čtyři dorazí se zpožděním

Dopravce nasadí do provozu 25 nových autobusů.

43 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jyřýk

Bude více řidičů Čechů než Indů? 🙂

Zbynek

O jake linky se jedna?

Jeníček

Nemá podobné autobusy také OAD Kolín na lince 398 do Poděbrad?

mufiklo

Nemá

Pavel

Je mi už teď upřímně líto řidičů, kteří si myslí že budou pod Umbrellou jezdit jen pro PID, možná jen ve zkušební době, pak budou vysíláni na daleké cesty a dlouhé turnusy s indickými kolegy.

M19

Ta vaše frustrace a nenávist vůči druhým musí být pro vás opravdu těžké břímě, když jej zde musíte neustále ventilovat.

Jiří Kocurek

No vidíte, kdyby se líp učil, tak má práci ve velké firmě na globálním trhu a s Indy se potká úplně stejně. 😀 😀

MajsterN

Představ si, že se na to můžou vykašlat a jít třeba k Arrivě. Dneska už není tak časté nevolnictví.

liborvavrik82

Ví někdo pročpak Daimler Budeš nezvládne dodat ty kratší Setry?

mufiklo

Tak hlavně, že ICOMu je dodat zvládly ty je potřebuji hlavně od Dubna. Samozřejmě je nasadí dřív na jiné linky. Ale tolik to nehoří.

dopravák

Od dubna? V únoru vyjíždí Icom na Havlíčkobrodsku…
Naopak v dubnu mu žádná nová oblast nezačíná.

mufiklo

Tak nevím. Na modré vlně (internetový magazín společnosti ICOM) je napsáno od 1.5. 2025

mufiklo

od 1.4. 2025*

liborvavrik82

Předchozí dopravce na Dolnobřežansko kloubové vozy neposílal. V čem se očekává konkrétně největší přínos 18 metrový Citar.

Pavel

Na lince 333 klouby jezdí.

mufiklo

No vlastně jste si odpověděl tak trochu sám. Když předchozí dopravce na linku nenasazoval klouby, tak v čem asi může pomoct 18 metrový autobus?? Ano správně, přínos je právě v tom kloubu a větši kapacitě vozu.

Michal82

Koubáky na 333 jezdí a byvaji hodne plné. Konečně se tam přestanou objevovat ty SORky. To je udesné svezení.

mufiklo

To je pravda, ale na jiných linkách budou jezdit dál.

jyřýk

Koukám, že p. Steiner se dal dohromady s p. Šircem, dříve jednatelem asi nejméně spolehlivého autobusového dopravce Honzíkovy autobusy. To bude dvojka 🙂

Jan Širc

Mohu vědět, proč tvrdíte, že moje firma byla nejméně spolehlivý dopravce?

mufiklo

To si děláte srandu ne? Však to byla parodie na firmu, která vyjela tak 3x 😂😂 A pak jste brečeli, že máte rozbitý bus a zrušily jste to. Ale jestli jste se chtěl rovnat Retrobusu, plně rozumím.

Jan Širc

Provoz fungoval od půlky prosince do půlky ledna a byly odjety všechny spoje, tak jaká pak nespolehlivost.

Jan Širc

Cože? Jaký zásah PČR? Vy jste se asi zbláznil…

Frydecak

Heeéeeeemese on ještě žije jednatel DPFM 🤣🤣🤣🤣

PIDulak

Prosím Vás, přestaňte se už zde v diskuzích navážet do pana Steinera. Z hlediska odměňování řidičů nedělá nic jiného, než co všichni ostatní dopravci. Je jedno, jestli to je v osobní dopravě nebo u kamionů. Všichni krátí stát na daních tím, že řidičům platí oficiálně jen minimální mzdu nebo málo nad limit. Zbytek jde zaměstnancům bokem na ruku. Víme to všichni, že to takhle funguje u všech dopravců (kromě velkých dopravních podniků např. v Praze, Brně, Ostravě atd. nebo u Českých drah). Ví to i stát a úředníci finančního úřadu, protože za 25 tisíc hrubého by tuto práci nikdo nedělal.… Číst vice »

Jiří Kocurek

„kde firmy berou hotovost …“

A kde ji teda berou?

Kubrt

Nosí mu jí Borecký s Hřibem v igelitce.

Jiří Kocurek

To by mě nenapadlo, díky! 😀

Michal M

A v čem je výhodné platit lidi ze dvou míst?
A kde tedy bere firma jezdící pro Flixbus, která hotovost prakticky nevidí, ty hromady hotovosti?

Jiří Kocurek

Píše i o nákladní dopravě, tam šofér lístky neprodává a že by mu zaplatili vyložené zboží a on zpátky vezl peníze, tomu uvěřím u rozovozu pizzy, ne u kamionu.

Michal M

Fiktivní náklad vyplácený jakože v hotovosti?

M19

Ta hotovost, to budou diety. Ty dostávají v hotovosti a mnozí je považuji za součást mzdy. Tedy do doby, než jim při žádosti o důchod ČSSZ sdělí, že nikoli.

Noscortas

Nikoliv, nic by nezkolabovalo, to je jen čistě vaše ničím nepodložená fabulace. Díru na trhu by velmi rychle zaplnili větší nadnárodní dopravci.

mufiklo

Nevidím jediný komentář, který by se týkal pana majitele.

Jiný Petr

Kde takový příspěvek/komentář pod tímto článkem vidíte?

Pavel Steiner

Dobrý večer paní / pane. Dovolím si k Vašemu příspěvku jen jednu, pro Vás možná nepodstatnou poznámku. Nevím kdo krátí či nekrátí, nevím kdo platí tak či onak a ani mě to upřímně řečeno nezajímá, ale jen bych si dovolil ohradit se vůči Vaší / a samozřejmě že nejen vůči Vaší / domněnce, že v Umbrelle platí někdo něco ,,bokem,,. Je úplně zbytečné tady něco vysvětlovat či obhajovat, protože tady v tom virtuálním prostoru je hromadu daleko chytřejších, fundovanějších a informovanějších lidí než jsem já, ale jen Vás i všechny ostatní mohu ujistit, že ani v České, ani v Německé,… Číst vice »

jyřýk

Tak prý když nějakou část dává na odvody, tak se zbytkem může stát ojebat 🙂

XXyy

Vypadají hezky, jen nechápu tu tradici, že u příměstských linek nejsou ty zadní dveře

Michal M

Tak můžeš zkusit pochopit, že je tam místo nich několik sedadel plus je snadnější konstrukce autobusu, který vzadu v části bez dveří nemusí být plně nízkopodlažní.

Někdo neznámý

Tak i částečněnízkopodlažní autobusy můžou mít trojici dveří. 😉 Nicméně je fakt blbost posílat na regionální linky primárně městské vozy, tedy tři dveře a více.

Michal M

Jo, ale to, co pak okolo těch třetích dveří je, je docela cirkus.
Nicméně nechápu k čemu tam předřečník ty třetí dveře potřebuje, zejména pokud se nimi nesmí nastupovat.

Juraj

A teď si vemte, že třídveřové městské busy jsou ve světě spíš v menšině. Spousta podniků používá i na městských linkách dvoudveřové autobusy, a to dokonce i tehdy, když nemají nástup pouze předními.

Netvrdím, že je to super řešení, ale je to překvapivě rozšířené.

Kubrt

To samozřejmě závisí na tom, co se od toho autobusu očekává. Když to má být kapacitní bagr na lidi k metru, tak se dá hodně dveří a málo sedadel, když relativně pohodlné svezení pro pár nespěchajících lidí, je únosné mít hodně sedadel, málo dveří a úzké uličky a pomalejší výměnu cestujících.