Je mi už teď upřímně líto řidičů, kteří si myslí že budou pod Umbrellou jezdit jen pro PID, možná jen ve zkušební době, pak budou vysíláni na daleké cesty a dlouhé turnusy s indickými kolegy.
No vlastně jste si odpověděl tak trochu sám. Když předchozí dopravce na linku nenasazoval klouby, tak v čem asi může pomoct 18 metrový autobus?? Ano správně, přínos je právě v tom kloubu a větši kapacitě vozu.
Koubáky na 333 jezdí a byvaji hodne plné. Konečně se tam přestanou objevovat ty SORky. To je udesné svezení.
jyřýk
19 hodin
Koukám, že p. Steiner se dal dohromady s p. Šircem, dříve jednatelem asi nejméně spolehlivého autobusového dopravce Honzíkovy autobusy. To bude dvojka 🙂
To si děláte srandu ne? Však to byla parodie na firmu, která vyjela tak 3x 😂😂 A pak jste brečeli, že máte rozbitý bus a zrušily jste to. Ale jestli jste se chtěl rovnat Retrobusu, plně rozumím.
Provoz fungoval od půlky prosince do půlky ledna a byly odjety všechny spoje, tak jaká pak nespolehlivost.
PIDulak
21 hodin
Prosím Vás, přestaňte se už zde v diskuzích navážet do pana Steinera. Z hlediska odměňování řidičů nedělá nic jiného, než co všichni ostatní dopravci. Je jedno, jestli to je v osobní dopravě nebo u kamionů. Všichni krátí stát na daních tím, že řidičům platí oficiálně jen minimální mzdu nebo málo nad limit. Zbytek jde zaměstnancům bokem na ruku. Víme to všichni, že to takhle funguje u všech dopravců (kromě velkých dopravních podniků např. v Praze, Brně, Ostravě atd. nebo u Českých drah). Ví to i stát a úředníci finančního úřadu, protože za 25 tisíc hrubého by tuto práci nikdo nedělal.… Číst vice »
Píše i o nákladní dopravě, tam šofér lístky neprodává a že by mu zaplatili vyložené zboží a on zpátky vezl peníze, tomu uvěřím u rozovozu pizzy, ne u kamionu.
Ta hotovost, to budou diety. Ty dostávají v hotovosti a mnozí je považuji za součást mzdy. Tedy do doby, než jim při žádosti o důchod ČSSZ sdělí, že nikoli.
Dobrý večer paní / pane. Dovolím si k Vašemu příspěvku jen jednu, pro Vás možná nepodstatnou poznámku. Nevím kdo krátí či nekrátí, nevím kdo platí tak či onak a ani mě to upřímně řečeno nezajímá, ale jen bych si dovolil ohradit se vůči Vaší / a samozřejmě že nejen vůči Vaší / domněnce, že v Umbrelle platí někdo něco ,,bokem,,. Je úplně zbytečné tady něco vysvětlovat či obhajovat, protože tady v tom virtuálním prostoru je hromadu daleko chytřejších, fundovanějších a informovanějších lidí než jsem já, ale jen Vás i všechny ostatní mohu ujistit, že ani v České, ani v Německé,… Číst vice »
XXyy
21 hodin
Vypadají hezky, jen nechápu tu tradici, že u příměstských linek nejsou ty zadní dveře
Tak můžeš zkusit pochopit, že je tam místo nich několik sedadel plus je snadnější konstrukce autobusu, který vzadu v části bez dveří nemusí být plně nízkopodlažní.
Tak i částečněnízkopodlažní autobusy můžou mít trojici dveří. 😉 Nicméně je fakt blbost posílat na regionální linky primárně městské vozy, tedy tři dveře a více.
Jo, ale to, co pak okolo těch třetích dveří je, je docela cirkus.
Nicméně nechápu k čemu tam předřečník ty třetí dveře potřebuje, zejména pokud se nimi nesmí nastupovat.
A teď si vemte, že třídveřové městské busy jsou ve světě spíš v menšině. Spousta podniků používá i na městských linkách dvoudveřové autobusy, a to dokonce i tehdy, když nemají nástup pouze předními.
Netvrdím, že je to super řešení, ale je to překvapivě rozšířené.
To samozřejmě závisí na tom, co se od toho autobusu očekává. Když to má být kapacitní bagr na lidi k metru, tak se dá hodně dveří a málo sedadel, když relativně pohodlné svezení pro pár nespěchajících lidí, je únosné mít hodně sedadel, málo dveří a úzké uličky a pomalejší výměnu cestujících.
O jake linky se jedna?
Nemá podobné autobusy také OAD Kolín na lince 398 do Poděbrad?
Nemá
Je mi už teď upřímně líto řidičů, kteří si myslí že budou pod Umbrellou jezdit jen pro PID, možná jen ve zkušební době, pak budou vysíláni na daleké cesty a dlouhé turnusy s indickými kolegy.
Ta vaše frustrace a nenávist vůči druhým musí být pro vás opravdu těžké břímě, když jej zde musíte neustále ventilovat.
No vidíte, kdyby se líp učil, tak má práci ve velké firmě na globálním trhu a s Indy se potká úplně stejně. 😀 😀
Ví někdo pročpak Daimler Budeš nezvládne dodat ty kratší Setry?
Tak hlavně, že ICOMu je dodat zvládly ty je potřebuji hlavně od Dubna. Samozřejmě je nasadí dřív na jiné linky. Ale tolik to nehoří.
Od dubna? V únoru vyjíždí Icom na Havlíčkobrodsku…
Naopak v dubnu mu žádná nová oblast nezačíná.
Předchozí dopravce na Dolnobřežansko kloubové vozy neposílal. V čem se očekává konkrétně největší přínos 18 metrový Citar.
Na lince 333 klouby jezdí.
No vlastně jste si odpověděl tak trochu sám. Když předchozí dopravce na linku nenasazoval klouby, tak v čem asi může pomoct 18 metrový autobus?? Ano správně, přínos je právě v tom kloubu a větši kapacitě vozu.
Koubáky na 333 jezdí a byvaji hodne plné. Konečně se tam přestanou objevovat ty SORky. To je udesné svezení.
Koukám, že p. Steiner se dal dohromady s p. Šircem, dříve jednatelem asi nejméně spolehlivého autobusového dopravce Honzíkovy autobusy. To bude dvojka 🙂
Mohu vědět, proč tvrdíte, že moje firma byla nejméně spolehlivý dopravce?
To si děláte srandu ne? Však to byla parodie na firmu, která vyjela tak 3x 😂😂 A pak jste brečeli, že máte rozbitý bus a zrušily jste to. Ale jestli jste se chtěl rovnat Retrobusu, plně rozumím.
Provoz fungoval od půlky prosince do půlky ledna a byly odjety všechny spoje, tak jaká pak nespolehlivost.
Prosím Vás, přestaňte se už zde v diskuzích navážet do pana Steinera. Z hlediska odměňování řidičů nedělá nic jiného, než co všichni ostatní dopravci. Je jedno, jestli to je v osobní dopravě nebo u kamionů. Všichni krátí stát na daních tím, že řidičům platí oficiálně jen minimální mzdu nebo málo nad limit. Zbytek jde zaměstnancům bokem na ruku. Víme to všichni, že to takhle funguje u všech dopravců (kromě velkých dopravních podniků např. v Praze, Brně, Ostravě atd. nebo u Českých drah). Ví to i stát a úředníci finančního úřadu, protože za 25 tisíc hrubého by tuto práci nikdo nedělal.… Číst vice »
„kde firmy berou hotovost …“
A kde ji teda berou?
Nosí mu jí Borecký s Hřibem v igelitce.
To by mě nenapadlo, díky! 😀
A v čem je výhodné platit lidi ze dvou míst?
A kde tedy bere firma jezdící pro Flixbus, která hotovost prakticky nevidí, ty hromady hotovosti?
Píše i o nákladní dopravě, tam šofér lístky neprodává a že by mu zaplatili vyložené zboží a on zpátky vezl peníze, tomu uvěřím u rozovozu pizzy, ne u kamionu.
Fiktivní náklad vyplácený jakože v hotovosti?
Ta hotovost, to budou diety. Ty dostávají v hotovosti a mnozí je považuji za součást mzdy. Tedy do doby, než jim při žádosti o důchod ČSSZ sdělí, že nikoli.
Nikoliv, nic by nezkolabovalo, to je jen čistě vaše ničím nepodložená fabulace. Díru na trhu by velmi rychle zaplnili větší nadnárodní dopravci.
Nevidím jediný komentář, který by se týkal pana majitele.
Kde takový příspěvek/komentář pod tímto článkem vidíte?
Dobrý večer paní / pane. Dovolím si k Vašemu příspěvku jen jednu, pro Vás možná nepodstatnou poznámku. Nevím kdo krátí či nekrátí, nevím kdo platí tak či onak a ani mě to upřímně řečeno nezajímá, ale jen bych si dovolil ohradit se vůči Vaší / a samozřejmě že nejen vůči Vaší / domněnce, že v Umbrelle platí někdo něco ,,bokem,,. Je úplně zbytečné tady něco vysvětlovat či obhajovat, protože tady v tom virtuálním prostoru je hromadu daleko chytřejších, fundovanějších a informovanějších lidí než jsem já, ale jen Vás i všechny ostatní mohu ujistit, že ani v České, ani v Německé,… Číst vice »
Vypadají hezky, jen nechápu tu tradici, že u příměstských linek nejsou ty zadní dveře
Tak můžeš zkusit pochopit, že je tam místo nich několik sedadel plus je snadnější konstrukce autobusu, který vzadu v části bez dveří nemusí být plně nízkopodlažní.
Tak i částečněnízkopodlažní autobusy můžou mít trojici dveří. 😉 Nicméně je fakt blbost posílat na regionální linky primárně městské vozy, tedy tři dveře a více.
Jo, ale to, co pak okolo těch třetích dveří je, je docela cirkus.
Nicméně nechápu k čemu tam předřečník ty třetí dveře potřebuje, zejména pokud se nimi nesmí nastupovat.
A teď si vemte, že třídveřové městské busy jsou ve světě spíš v menšině. Spousta podniků používá i na městských linkách dvoudveřové autobusy, a to dokonce i tehdy, když nemají nástup pouze předními.
Netvrdím, že je to super řešení, ale je to překvapivě rozšířené.
To samozřejmě závisí na tom, co se od toho autobusu očekává. Když to má být kapacitní bagr na lidi k metru, tak se dá hodně dveří a málo sedadel, když relativně pohodlné svezení pro pár nespěchajících lidí, je únosné mít hodně sedadel, málo dveří a úzké uličky a pomalejší výměnu cestujících.