Umbrella převzala linky v Ústeckém kraji, cestující čekají nové autobusy i platba kartou
Autobus Setra 415 LE Business pro provoz v Ústeckém kraji. Foto: Umbrella
Start nového dopravce nedoprovází zásadní problémy, vyjely všechny spoje.
Kéž by se ICOM a Umbrella stali hlavními dopravci při výběru dopravců jak na MHD tak i DÚK busy…. DSÚK nemá všude Telmax třeba v pronajmutých Setrách mají furt EM Test…. Kdyby DSÚK jezdilo po celém Ústeckém kraji TP,Mostecká-pánev tak neřeknu, ale kraj asi nechce jako u ČD monopol pro DSÚK…. Fajn by bylo kdyby DSÚK jezdilo bez soutěží MHD v režii DSÚK, krajské autobusy, místo DP. Ale DSÚK je asi minulost
8 let sem navazoval spoj 588 na 564 Litvínov a teď můžu dát výpověď jsme 3 co jezdíme do práce a změní že člověk přijede do Litvínova ne na 6 ale na osmou hodinu to opravdu je výhra
Splnit podmínky objednavatele a zároveň mít vše personálně pokryté je velmi náročné pro zahájení a zejména udržení provozu.
Kvalitní dlouhodobé plnění vysoutěženého kontraktu přispívá k image značky jako spolehlivého partnera pro budoucí potencionální zákazníky a zejména pro investory, jako například pro úvěrující banky.
Umbrella má z čeho čerpat. Jezdí nejen dálkovou dopravu pro Německý Flixbus. Ale již několik roků plní kontrakt pro Hamburský dopravní podnik v podobě několika linek.
Splnit náročné kvalitativní požadavky Hamburského dopravního podniku je velmi náročné. Přesto tam Česká firmy Umbrella uspěla a jezdí.
Ovšem ona ta modelová řada Setra LE business není ani zdaleka takový zázrak, jak se všeobecně říká, je to v podstatě úplné dno výrobního programu EvoBusu. Některá technická řešení jsou tam vyloženě otřesná, OBA naši tuzemští výrobci jsou úplně někde jinde.
🤣🤣🤣 tvl tak ten byl dobrej, zkus další 😎💪🏻👍 🤣🤣🤣
Doporučuji: https://youtu.be/jUbOJXIcNfs
S Autobusy Karlovy Vary nebyli v severních Čechách spokojeni?
Jestli nebyli, tak se nedivím, AKV je jedna z nejhorších autobusových společností na českém trhu
Šlo o výběrové řízení s nejnižší cenou jako jediným kritériem výběru.
Ano, ale to nic nemění na faktu, že vozy AKV byly v otřesném stavu, a celkově to stálo za jednu věc…
I ICOM je lepší než AKV, a to je co říct..
Souhlasím. A mimochodem, Autobusy Karlovy Vary na některých linkách v Ústeckém kraji zůstaly, jezdí stále na linkách v okolí Klášterce nad Ohří, ale o tom se tady nepíše.
Jezdí v oblasti Vejprtsko. 🙂
Jelikož jsem z druhého konce Čech (konkrétně Královéhradecký kraj), tak nevím, jak se u vás ty oblasti nazývají, takže se omlouvám. Ale zjišťoval jsem, kde je Vejprtsko a ano, je to oblast, kterou mám na mysli.
Bolo by dobre, keby vyhrali tých súťaží viac, ostatných by to mohlo motivovať k zlepšeniu podmienok. A to či už pre cestujúcich ale hlavne pre zamestnancov.
Je pekne vidieť, že výberové konanie sa dá vyhrať i keď máte vozový park tvorený kvalitnými autobusmi v dobrej výbave. Dokonca nie je problém ani s tým, že by vám kriticky chýbali vodiči, keď sa k zamestnancom nesprávate ako úplne hovädo.
Za mňa má Umbrella veľký palec hore.
Odkdy je setra 415 kvalitni bus ? 😂😂to sou urcite ty sami holatka co mame na vysocine levnejsi by byly uz jen kdyby tam dali dřevěný lavice 😂😂o výbavě pro ridice ani nemluvim to je hard level 😂😂
Setra je vždycky brána jako něco víc, je to lepší Mercedes. Ovšem téměř všude je to Felicie v karoserii Audi A8. Očekávání a předcházející pověst velká, uvnitř ovšem zklamání. A pro ty co jedou nějakou delší trasu i malé utrpení. U autobusu za takový peníze velká škoda.
Pokud ti tvuj zaměstnavatel koupí pořádnou SETRU, tak není nic lepšího než to ! My dostáváme vážně super busy a je jedno jestli je na Flixu a nebo na příměstu. Máme hlavně SETRA, MB, MAN a NEOPLAN. Všechny mají svoje plusy i minusy, třeba na vyloženě městský bus je MB a MAN defacto stejně, ale jakmile se jede mimo město, tak SETRA je určitě to nejlepší co tě může potkat
Pánové jste úplně mimo. Zajeďte se na ty busy alespoň podívat a svezte se s tim, protože my dostáváme od Steinera jen plně vybavené a plně funkční busy !! Opravdu silné motory, v automatu, s tempomatem, s retardérem, s dělenou klimatizací, s jízdními a bezpečnostními asistenty, s velkýma zrcadlama, obutý na 295 a s pořádnou sedačkou pro řidiče 😎👍 Žádný manuální holátka se sračkovejma motorama a nefunkčníma věcma jako v ICOMu 🤮
Deštníkové Setry mají výkon 260 kW?
Mají, no a EcoLife k tomu, jsou to rakety.
Doufám, že Umbrella vyhraje maximum VŘ ve STČ kraji, aby vypráskala pryč Arrivu. Živě si představuju toho křivého skrčka z ARR Beroun, jak si hledá práci. Zrovna u něj platí Jaký pán, takový kmán.
co je u arrivy špatně :O ale naopak by mohli nastoupit na pardubicku místo buslinu, kterej by měl ještě cvakat flastr za imrvere neodjete spoje.
Tak tomu nevěřím. Jak tady pan Steiner v podcastu říkal, není problém vyhrát VŘ a podseknout cenu, ale pak to nebude kvalit a spolehlivost. A vzhledem k tomu, že STČ jede výběrka jen na cenu a Steiner si určitě nechce zničit dobrou pověst své firmy, jako spolehlivého a kvalitního partnera, tak Arriva /Busline apod. musí vyhrát, bo těm na žádné pověsti nesejde, když žádnou dobrou nemají.
Ano, BusLine tak podseknul cenu, až byl suverénně nejdražší. Arriva vyhrála zatím až na jednu výjimku to očekávané.
543 proto, že v Mostě pojede přes 14. ZŠ (vynechá centrum města) na místo 529 a 529 nově nepojede v Mostě právě přes 14. ZŠ, ale přes Zimní stadion – OD Prior – Dopravní podnik. Tím se zkrátí jízdní doba pro ty co jedou do/z Litvínova.
Na případu Umbrely je moc pěkně vidět, že lze uspět v zakázkách krajské dopravní obslužnosti, které jdou primárně na cenu i s jinými vozy než je Sor předchozí generace nebo Iveco Crosway.
Není to jediný dopravce, který nejezdí s jinými vozy než Sor nebo Crosway
ICOM má převážně Mercedesy, ne
Mercedesy a Setry.
V Ústeckém kraji Setry a Crosswaye
krome prazskyho MHD jezdim autobusem malokdy, ale to patkovy logo a celej (ne)vizual ICOM je neco mimoradne nevkusnyho.. uz jen za to je pro me zcela neduveryhodnej..
opravdu vyjeli všechny spoje? Jak to dopytle udělali? například na pardubicku můžou jen závidět, ikdyž všude změna dopravce znamená komplikace.
Umbrella na Přeloučsku taky od začátku jezdila všechny spoje, evidentně se dopravci dělí na ty, co se zaměřují na to, aby měli řidiče a jezdili vs. ty, co se zaměřují na to nechat to vyhnít a pak brečet jak to mají těžký.
Jsou majitelé firem a pak jsou tady různí Vařilové…
V pardubickém kraji dělal problémy jen blbý Busline. Ostatní dopravci zvedli kvalitu a jsou jednoznačným přínosem.
Vynechával i Zdar, ale to byly spoje pro Busline, takže se jim to podařilo trochu schovat.
Oproti Zemkovi to musí být šok 🙂