Umbrella míří k první zakázce na krajskou linkovou dopravu. Jezdit má na Přeloučsku
Autobusy Umbrelly pro provoz v Jablonci nad Nisou. Foto: Umbrella
V dalších oblastech Pardubického kraje má přijít o zakázky ČSAD Ústí nad Orlicí a Arriva.
Hlavně ať už brzy z tohoto kraje zmizí šukafony. Jinak si na veřejnou dopravu v pardubickém kraji nebude nač stěžovat
Nema nekdo informaci s cim bude jezdit Umbrella na Preloucsku? Opet SOR nebo konecne neco lepsiho?
Tak sorek se určitě nebojím.. očekával bych Setry
nebo Mercedesy
A není to jedno? Hlavně ať to nejsou Karosy
Karosy😂😂😂 Ty už se hodně dlouho nevyrábí.
Jinak SOR nemá ke starým Karosám daleko, konstruktéři z Karosy založili SOR… Takže když nechcete Karosu, nechcete i SOR😂😂😂😂
🤣🤣🤣, SOR a jim podobné křápinózní vehikly nemůžou vzít na Umbrelle ani za kliku, protože by to taky nemuseli u toho přerostlýho pána přežít… 🤣🤣🤣 Já si myslím, že varianty jsou prakticky jenom dvě, protože MB ani MAN autobusy LE zatím nevyrábí … Tipl bych si Setru…
Co třeba Iveco Crossway? Vypada jako podobny koncept Setra LE.
Obávám se, že pokud je cena za kilometr nižší než 40 Kč, tak to nakonec dopadne stejně jako v Ústeckém kraji. Tam jeden nejmenovaný dopravce vyhrál zakázku za podnákladovou cenu, a pak se náramně divil, když mu kraj nechtěl dát peníze navíc v rozporu se smlouvou.
Sorry, ale kdyz se podivas na rocni objem km a k tomu das cenu, tak jsem si jisty, ze lidi z Umbrelly pocitat umi….
To vypadá nadějně. Bude to víc rozdrobené, takže jeden dopravce nebude mít na kraj takovou páku a konečně už skončí pseudo-dopravci s nevhodnými vozidly (zájezďáky).
Jo. Já jsem pro 🙂
Tak určitě je to zajímavější výsledek než to minulé VŘ, ale stejně to dopadne stejně jako loni.
Nadějně to právě nevypadá vůbec.. viz BL půlka oblastí a jistě to skončí u UOHS
Do VŘ bylo opět ušito horkou jehlou, možná ještě hůře než to první, už tam nebyly ani oběh vozidel, to je vidět, jak se na to kraj vysral.
Podle mě jim do toho vidle hodí ještě další dopravci, nabízí se i Busline, kterej měl získat všechno a nakonec mu nechali jen polovinu.
Zdar skončil na Moravě, tak má 30 busů navíc, což mu akorát vychází na Poličsku, takže cenu mírně podstřelil. Zlatovánek to dnes jezdí za 34,5 Kč/km.
Kde jsi na tom byl? Zdar na Moravě skončí jen na minimu výkonů, celkem přijde o 7 autobusů. Zbývající skupiny s 18 autobusy bude jezdit až do konce příštího grafikonu v prosince 2022.
Aha měl jsem za to, že skončí v obou lokalitách k prosince 2021. Ono to stejně v tom PK k 12/2021 nevyjede, já to vidím na 6/2022 nejdříve.
Jestli do toho hodí vidle Busline, tak bude sám proti sobě, protože přijde i o to, co už vyhrál.
no vyhrál vlastně vše, ale dostal akorát půlku a to ještě dle mého tu horší, takže je otázka, jak to bude brát. každopádně máme již námitky proti VŘ a ještě mohou být námitky proti samotnému výběru dopravce. Já to vidím tak na 20% že by noví dopravci k prosince 2021 vyjeli. Už jen to, že Busline nebude mít ani 10 měsíců na přípravu, záleží, kdy rozhodne ÚOHS, ale do nějaké dubna se to protáhne.
Vše nevyhrál, jen v té druhé části dal nejnižší nabídku. 🙂
Za 10 měsíců by se stihnout mělo vše, JM kraj dává na vyjetí 9 měsíců od podpisu.
a byl vyřazen z nějakého důvodu
Nešiřte tady vaše hloupé konspirace .BusLine vyhrál sice daleko víc oblastí ,jenže jim bylo jasné že když dají podklady ke všemu co vyhráli ,schodí výběrko kraj ze stolu protože by se mu zrodil hegemon na který by neměl páky . Takže zvítězil zdravý rozum a pravidlo :když žereš nemlaskej a dotáhli do konce jen maximum možného a ostatní oblasti prostě přenechali druhému v pořadí.Je to jednoduché ,prosté a bez tajemství ,takže pro vás asi málo atraktivní…
Zní to vcelku logicky.
snad tam nebudou zastavovat půl metru od obrubníku zastávky, jako v Jablonci, senioři ty skoky do sněhu fakt nedávají..
To je otázka cviku… jak důchodců tak řidičů. To si sedne. Neboj.
Ono se s těmi nízkopodlažními autobusy mnohdy až k obrubníku zajet nedá, protože mají malou světlou výšku a obrubníky jsou naopak vysoké a došlo by k poškození autobusu.
to je ale nesmysl