Umbrella Holiday spustí novou autobusovou linku do Chorvatska. Nabízí místa ve třech třídách i řízek jako občerstvení
Autobus Setra společnosti Umbrella Holiday. Foto: Umbrella
Společnost Umbrella Holiday letos spustí nové spojení mezi Českem, Slovenskem a Chorvatskem. Od 25. června začne jezdit pětkrát týdně z
To je strašně, ale strašně drahý… ale holt se čeká poptávka po cestách do jugošky no, tak to smysl asi dává 😀
přemejšlím, k čemu mi na cestě ten paddle board bude…..
Co je to stand up paddle board?
https://lmgtfy.com/?q=stand-up+paddleboard&s=y
Ve vodě docela zábavná věc.
Ale moc si neumím představit co s tím dělat v autobusu. 😉
By mohli půjčovat cestujícím během jízdy i ploutve a míč na basketball 🙂
No vidíte.Já jedu za 2 x 15 euro lehátek z Budapešti do Splitu.Jó Fipky to je věc.
Tak to se teda máte. Je to o hodně kratší než z ČR, ale zato po poměrně pomalých tratích. Autem to musí být výrazně rychlejší, když v celém úseku je dálnice.
To jo ale ve vlaku se líp spí…. než v autě.
Až přijde můj čas, chtěl bych zemřít v klidu a spánku jako můj tatínek a ne v hrůze, děsu a řevu jako těch šest, které vezl v dodávce. 😁
Takže za Zadarem se z toho stává lokálka, která nejede po dálnici, ale po jadranské magistrále, která je plná zatáček a vesnic a to už s notně utahanými řidiči. V případě cesty až do Dubrovníka se dá použít jen jedno slovo — peklo. Ano, pokud někdo jede do maríny v Sukošanu, tak dejme tomu, ale od Rogoznice dál to už je jen pro otrlé.
Celá tahle cesta autobusem je jen pro otrlé. Pokud bych nemohl jet svým autem, snažil bych se jet půjčeným. Pokud by ani to nevyšlo, raději se budu dva dny kodrcat ve vlacích.
Marťas: Když si vzpomenu např. na loňský a předloňský odjezdy v pátek ze Zvonařky, kdy dvě firmy (nevím kolik cestovek) odjížděli dohromady cca 18 busy, tak vám za pravdu každý zrovna nedá….
Kdysi jsem tam busem cestovával. Ještě, když v HR nebyla dálnice. Zpáteční jízdenka stála zhruba jako jejich jednosměrná. Průvodkyně rozlévala dobře chlazený fernet, aby se lépe spalo a nad Splitem k snídani byly párky, které dávali ohřát asi na motor někde u Plitvic. Jelo to přímo do Splitu a až dál jako zastávkový spoj. Byla to před 15-20 lety zajímavá zkušenost, ale teď už bych si to odpustil. Raději autem s přespáním za 25 EUR v Mariboru. Nebo letadlem. Ale auto preferuji víc, umožňuje jezdit na výlety…
Řízek s bramborovým salátem… no, aby nakonec v těch vedrech nemuseli zastavovat ještě častěji.
Neboj, palubní WC to jistí. 😃
Jedno WC (po salátu), na třeba půlku autobusu? 😀 Může to být „zajímavý“
Komfort, prémium a buzinec – to bych takhle podle názvu nepoznal, která je lepší a která horší. Jeden eufemismus profláklejší než druhý. To číslování tříd bylo takové nějaké přehlednější.
Ta cena je úžasná, za 2500 dojedu ve 4 lidech autem tam i zpátky
Jenže oni tu Setru, kterou to pojedou museli zaplatit a taky ji musí udržovat. Pokud nejezdíš v jedničkový Octavii, kde svítí půlka kontrolek, nebo něčem podobném nebo si nemůžeš půjčit služební auto, za který nic mimo paliva nezapaltíš, v tom lepším případě vyjde kilometr na 6 korun. To bys za ty 2500 mohl ujet cca 420 kilometrů.
Čéče i se servisem a „odpisem“ ceny vozu mi těch 6Kč/km nevychází. Jsem na 3,65 ať počítám jak počítám…
ti co jezdí jenom za benzín obdivuju, bohužel mnoho lidí jiné náklady nechce vidět
LPG…
Tomu se říká finanční negramotnost.
Mnoho lidí jede pro levnější benzín o pár halířů i 20km.
A nikdy to nepochopí. Ale i takové lidi v naší společnosti potřebujeme,
jinak by nikdo nedělal podřadnou nekvalifikovanou práci.
To bych chtěl vidět… (jinak jízdenka je drahá)
Jojojo, každý má přece auto a chce řídit den v kuse…
Tak to ani náhodou. Jen dálniční poplatky tam a zpět budou více než 2500 Kč. Slovniská, rakouská známka + docela drahá dálnice v Chorvatsku.
Pokud bude chtít ušetřit, pak slovinskou dálniční známku nebude potřebovat vůbec a v Chorvatsku může jet po dálnici jenom ty kousky, které nejde snadno objet (Bosiljevo – Križpolje a Sveti Rok – Posedalje) nebo může jet po staré silnici č. 1 přes Plitvice. Rakouská známka je celkem levná a vyplatí se.
při objíždění ale bude cesta časově delší. Bohužel je to v Chorvatsku dycky něco za něco. A taky, syčáci, dost často měřej rychlost.
Jak kde. Provařená je silnice č.1, zejména pak úsek mezi Karlovacem a Plitvicemi. Pod Udbinou už to bývalo v klidu a jinde většinou taky. Trasa z Bosiljeva na Lublaň a dál přes Loiblpass do Klagenfurtu je taky v zásadě bezradarová.
Když budu takováto socka, tak raději zůstanu doma a ušetřím nejen za dálnice, ale taky dalších 4-5 tisíc korun za benzín + další prachy za servis a opotřebení auta.
Jistě, vaše volba.
Bussines class a pronájem tabletu? To někoho může oslovit?
Ocekavaji vysokou umrtnost turistu nebo proc jezdi pohrebakem? 😉
Osobne bych do toho nesel a pokud bych se nemohl dopravit autem nebo letecky, tak bych radeji volil vlak. Zejmena tech 22 hodin v autobuse do Dubrovniku je desivych, dle meho nazoru je to priblizne o 20 hodin vic, nez clovek muze prezit bez ujmy na zdravi, minimalne na dusevnim.
Jako student jsem jezdil autobusem do Turecka, Španělska nebo na Sicílii a dalo se i 40 hodin v kuse. Dnes už bych se na to vykašlal ale ve 20 letech bych možná takový spoj bral.
Je teda fakt, že vlak jede jen do Rijeky,teda ten od RJ, ale myslím, že cesta vlakem v lůžkovém voze bude o dost komfortnější, než v jakémkoliv superautobusu. Dám si večeři du spát, rano se opláchnu dám si snídani a jsem na místě. Co se týče „drndání“ nevidím zásadní rozdíl mezi autobusem a autem (cenově vyjde líp auto). Pokud se nechcu nervovat a jet „na výlet“ beru vlak.
Je rozdíl jestli jedete z Prahy nebo Brna. Z Brna to autobus s přestávkami za 9 hodin do Rijeky v pohodě dá. A kam jedete Dubrovník bude peklo.
Bral jsem to „obecně.“ najít ubytování na „dosah“ kolem rijeky lze, moře tam je taky….Trajekty i na ostrovy. akorát holt ssebou nesmíte tahat zbytečnosti… Samozřejmně jet pak z rijeky dolů nejakým busem bude humus.
Z Rijeky se dá jet dál na jih i lodí. Ale jinak je z Rijeky ideální směr přes ostrov Krk na Cres a na Lošinj.
no oproti tomuto je tzv „masochismus“ v podání lehátka RJ úplnou pohádkou.
Ten RJ ale pojede oproti autobusu výrazně pomaleji (samozřejmě v případě průjezdu bez kolon).
To jo pojede. Ale já v tu dobu budu ležet a chrnět.
Ta cena je přemrštěná. Cestovky jezdí běžně za cca 2000-2200 dohromady tam i zpět a řízek budou mít cestující stejně svůj.
Tak zjevně je to cíleno na snoby, kteří na korunku nehledí a chtějí ukázat, že na to mají. Jen si nejsem jistý, jestli je tato nabídka skutečně zláká. 🙂 Pro takové lidi sice pár tisíc nic neznamená, ale do socky se nepohrnou, i kdyby byla pozlacená.
Snob, který nehledí na korunu, pojede 18 hodin autobusem? Fakt?
No právě proto píšu, že takového to asi nezláká.
chci vidět „zbohatlíka“ jak místo letadla business classssss se bude hrkat autobusem na paddle boardu 🙂
Jakože Snob nechá doma elektrokoloběžku, vezme si svůj iPhone který má na splátky a hurá autobusem do Chorvatska…
Ne, nevezme si taxíka na letiště, nepoletí do vzdálených krajin. S-Klasse nechá doma. Pojede autobusem do Chorvatska.
všechny ty autobusy za jeden týden neodvezou ani tolik lidí co jeden žlutej vlak, to by nemusel být sebemenší problém naplnit – ta nabídka je hodně malá a poptávka bude obří, takže pro spoustu lidí bude volba třeba jen todle, jinde může být plno
Gajda: I další firmy jezdící pro Flixbus budou pendlovat do Chorvatska.
Podle zájmu pošlou i více busů (nemusí jít o linku, lze to hodit do nepravidla, to záleží kdo organizuje),
Takže asi tak….