Úleva pro vytížené varšavské letiště, zvažuje se výstavba terminálu pro nízkonákladové dopravce
Dálková letadla na varšavském letišti. Foto: Letiště Varšava
O rozšíření Letiště Frédérica Chopina bylo rozhodnuto i přes pokračování projektu zcela nového megaletiště CPK.
Budapest je podle me dobrym prikladem – ten low-cost terminal je pro dany ucel fakt dobrej. Zato “puvodni” terminal pro klasicke aerolinky je dost hroznej a potrebuje renovaci.
Ryanair umí být kreativní v názvu destinace. Co takové letiště Warszsawa – Ostrava…
Kde na ty projekty ti Polaci berou peníze?
Kde by na to asi brali? Tam, kde na své aktivity bere peníze Pražské letiště – obě dvě jsou docela slušně výdělečná a na své rozšírující aktivity si vydělaji celkem spolehlivě sami.
Přesně, když si na sebe vydělají Budějovice a Pardubice, tak proč by si nevydelaly v Praze a Varšavě…
To nestačí Modlin? Mezi dnešní 16 a zítřejší 10 hodinou 14 odletů, 100% Ryanair
Čtěte trošku podrobněji text, ne jen nadpisy 🙂
I když v nadpisu je to prezentováno, jako terminál pro „lowcosty“, tak v textu najdete, že se jedná o nový terminál pro lowcosty i klasické dopravce.
Nikoliv, je tam napsáno: zvažuje vybudování samostatného terminálu určeného výhradně nízkonákladovým a charterovým leteckým společnostem – tím uleví klasickým dopravcům v hlavním terminálu 😘
ouha, no, ja vychazel zas z tohohle odstavce
Alternativa k rozšíření stávající budovy v podobě samostatného objektu by provoz v hlavním terminálu výrazně neovlivnila, přičemž by dokázala uspokojit poptávku nízkonákladových aerolinií a pokračující expanzi tradičních dopravců.
a tohle ve mě evokovalo to, že je pro obojí . nicmene i zahranicni zdroje teda pisou o lowcostech, takze … mate pradu 🙂