Úleva od tisíců aut denně. Jaroměř se po letech dočkala obchvatu, stavbu brzdily spory se soudcem

Nový obchvat Jaroměře, silnice I/33. Foto: Radek Mátl / ŘSDNový obchvat Jaroměře, silnice I/33. Foto: Radek Mátl / ŘSD

Stavba přinesla i vyasfaltování části Labské cyklostezky.

Odebírat
Upozornit na
guest
50 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
michalglogr

Kam se tím nadpisem a textem chcete vmanipulovat? Proč záleží na povolání nebo funkci vlastníka pozemku, přes který má vést nějaká komunikace?

K01001

Aspoň si ověřte fakta, než začnete o něčem psát❗
Žádná cyklostezka zde vyasfaltovaná není!
Můžete se přijet podívat na vlastní oči.
Asfalt je na 20 metrech cesty nahrazující cestu původní, a ta vede pod most, nijak nesouvisí s cyklostezkou.
Pak následuje štěrk a pod mostem už je místo dávné cyklostezky jen bláta a bláto.

john334

Proč se nezachová alespoň část původní silnice a směr Jaroměř (město) – Náchod se nutí odbočovat doleva na hlavní silnici tudy: https://mapy.cz/s/febakeduka Kdyby tam alespoň zůstala jednosměrná přímá nájezdová rampa s připojovacím pruhem, tak by mi to přišlo mnohem komfortnější. https://mapy.cz/s/fafeguvuco

Jaroslav Černý

Souhlas, tohle je stupidní. Mohl by být klidně nájezd směr Náchod i před nadjezdem:

https://mapy.cz/s/gukozafuco

laska

Řekl bych, že je to právě proto, že by to bylo komfortnější. Takhle přes Čáslavky a Dolany nikdo jezdit nebude a to byl asi cíl…

MPE

Dnes rano jsem jel smer NA-HK a jen za tu chvilicku, co jsem projizdel kolem, jsem videl tri „borce“, kteri ignorujice zakazove znacky to vzali od Dolan „po stare“ az na konec a tam objizdeli castecne po poli betonovy(!) zataras a najizdeli na obchvat…Tam to chce svodidlo…Mnozstvi lidi aktualne jedoucich jeste „postaru“ lze asi pricist zatim novote a neznalosti nove trasy (ackoliv dnes uz je obchvat napr. v mapy.cz).Jinak souhlas, to najizdeni pres kruhak jen jednou stranou neni uplne chytre…ale ono si to snad sedne…

Kebab

Tam to chce dokončit tu MÚK, aby byla kompletní, stačí doslova pár metrů asfaltu. Obávám se, že se tam kvůli úspoře pár korun budou dít nepěkné věci.

JFK

To stavěla ta odsouzená firma? Tak to je hnus.

Jan

Pokud nepočítáme průjezd Pardubicemi 80 km/h jako průjezd obcí, dá se nově dojet od Nasavrk až do Náchoda mimo obec a po dokončení obchvatu města až do Polska. O tom východočechům donedávna ani nezdálo…

Metro

No jo, ale díky tomuto obchvatu se spustí dopravní indukce a ve městě teď nastane dopravní armagedon, protože obyvatelům města se vyplatí jet autem i tehdy, když se jik to před stavbou obchvatu nevyplatilo.

MartinS.

Tolik aut, kolik tam denně projelo kamionů, v Jaroměři ani nemají. Takže i kdyby jel každý, kdo dosud nejezdil, 2x denně, tak to armagedon nebude. Jediné negativum to bude pro ty stánky se zmrzlinou na začátku a konci Jaroměře. Těm teď znatelně ubydou zákazníci.

Neznamy Jarek

Jako řidiči kamionů?
Na tu zmrzlinu jezdí místní.

Jan

Úplně stejný problém mají po dostavbě obchvatu 2 vyhlášené stánky se zmrzlinou ve Slatiňanech, kde teda rozhodně žádný úbytek zákazníků nepozoruji.

Nemel

Proč zrovna od Nasavrk? 😀

janvagala

Protože Trhová Kamenice se nedá objet.😁

Jan

Úplně přesně z Rohozné…

Dan

Úplně přesně z Nové Vsi…

Jan

Vždycky jsem si je pletl…

Lukáš Kníže

Super počin! Doufám, že kraj a město Jaroměř revitalizují vysoce kapacitní silnilnice I. třídy, které vedly skrs město. Proluky by slušelo zastavět, se silnic udělat hezké ulice se stromořadími apod.

Někdo

Co se všichni politici vyrovnání před střícháním pásky.

gerstjan

Je bezvadné, že to uleví Jaroměři, ale… dnes už byla z obchvatu ke kruháči v Hořenicích kolona. Nebyla by se tam hodila spíš MÚK?

Kebab

Jistěže hodila.

David

Nehodila, ten provoz se tam po dostavbě D11 velmi sníží.

Milan Dvořák

To bude nejdřív za pět až šest let. Retardér, kde se maří energie při brzdění a rozjezdu zůstane. Směr Náchod měl jít mostem přes kruhový objezd, přineslo by to více usměvavých tváří a méně stresu. Ale po bitvě je každý generál, že…

Jaroslav Černý

Stavět MUK na 5-6 let?

t t

naprostý souhlas, i po dostavbě cele dalnice bude silnice na Náchod vytížená a tranzit na ni zůstane

MartinS.

Pokud ho Poláci na své straně nezakážou, aby se Kudowa-Zdrój, Jeleniów, Duszniki-Zdrój, Szczytna a Polanica-Zdrój zbavily kamionů a tranzitu obecně. Tři z nich jsou lázeňská města, ale nedá se tam pomalu přejít ulice.

Kebab

To asi na E67 nebude tak jednoduché.

MPE

Jel jsem tam dnes rano ve smeru od Nachoda v souvisle kolone kamionu a aut a zadna tragedie, v podstate jen zpomaleni a plynuly prujezd kruhakem smer dalnice. Ve spickach (pondeli smer HK a ctvrtek smer NA) to asi bude horsi, ale porad lepsi jeden kruhac mimo obec, nez ctyri primo v Jaraku…Nerikam, ze by MUK nebyla lepsi reseni, ale tak zase nemuzeme mit vsechno…:-)

Lysimachia

Proč byl na stříhání pásky ex-multiministr?

David

Měli štěstí, že jel zrovna kolem!

janvagala

A proč pan Birke?

Pavel

No protože pan Birke… Proč se před volbami nezviditelnit na úspěchu někoho jiného

Neznamy Jarek

Nemá Česká Skalice paní starostku a žádnou ženu za páskou nevidím.

Vasek

Víte někdo jestli se plánuje změna přednosti u sjezdu u Semonic? Hádám, že teď bude využíván daleko méně.

Jaroslav Černý
Pavel

Jenom malá oprava – Vesnice se jmenuje Čáslavky, takže z Čáslavek.

Jaroslav Černý

Konečně, po mnoha letech, kdy se Jaroměří kvůli sérii kruháčů dalo projet jen v koloně, tak to zase půjde normálně.

Tom

Neřekl bych, že by zde za to mohly kruhový objezdy, spíš enormní množství dopravy směřující skrz Jaroměř

Jaroslav Černý

Coby starší člověk si pamatuji, jak to v Jaroměři vypadalo předtím, než ty kruháky vznikly.

Obdobně pamatuji velmi dobře, co se dělo v HK poté, kdy u Koruny vzniknul kruhák – tam žádné stovky kamionů nejezdí a ve špičkách se to totálně ucpalo. Kvůli tomu kruháči.

janvagala

A já pamatuji, že jet z Josefova na Trutnov byl přes starou křižovatku očistec

Zdeněk

Očistec byly hlavně závory. Čekání před nimi bylo nekonečné. Naštěstí už tohle odpadlo.

Hytlák

Které závory ? Pod Josefovem v Jaroměři stále jsou.

Jan

Každý kruhák zvyšuje bezpečnost na úkor plynulosti dopravy…

Tonik

A coby starší člověk asi taky pamatujete, že auto mnohdy nebylo ani v každé rodině, zatímco dnes jsou na rodinu klidně i v vozidla, že?

John

Dtto Náchod.Do doby nasekani kruhacu se jakztaktt projet dalo. Proto nechapu kdo mohl navrhnout kruhac na vysoké kde má začínat obchvat…..

janvagala

To se nedá takhle srovnávat. Doprava je od té doby mnohonásobně vyšší.

Hans N.

Nad kruháči na obchvatu Náchoda také jen nevěřícně kroutím hlavou. Neskutečná chujovina.

Jan

Začíná postkučerovské jaroměřské období, haleluja…