Takže stavebně to bude nájezdy trvalý. Jen bude provoz usměrněn dopravním značením. Tak to jo, to mi dává smysl.
Tom
8 hodin
Radku děkujem! Jestli tu dálniční síť fakt do deseti let dostavíš, tak bys mohl pokračovat na Správě železnic. Tou dobou už by mohly být opravený některý nádraží se zastřešením z mramoru (nebo bude alespoň mramor u majitelů oligopolních firem) a zabezpečný nástupiště modrým zábradlím proti rošťákům, kteří by snad chtěli vstoupit na místní trávník 🙂
Myslím, že perspektivy, které jste panu Mátlovi nastínil, mohou naopak působit silně demotivačně a jen potvrzujete zásadu, že každý dobrý čin musí být po zásluze potretán.
Zajímalo by mě, proč se dle textu budou zřizovat provizorní sjezdy, když na plánku jsou zakresleny sjezdy trvalé.
On je rozdíl mezi najezdem na dalnici a tím, že tam půjde většina provozu z dálnice. Potřebuje se upravit preference směrů
Takže stavebně to bude nájezdy trvalý. Jen bude provoz usměrněn dopravním značením. Tak to jo, to mi dává smysl.
Radku děkujem! Jestli tu dálniční síť fakt do deseti let dostavíš, tak bys mohl pokračovat na Správě železnic. Tou dobou už by mohly být opravený některý nádraží se zastřešením z mramoru (nebo bude alespoň mramor u majitelů oligopolních firem) a zabezpečný nástupiště modrým zábradlím proti rošťákům, kteří by snad chtěli vstoupit na místní trávník 🙂
Myslím, že perspektivy, které jste panu Mátlovi nastínil, mohou naopak působit silně demotivačně a jen potvrzujete zásadu, že každý dobrý čin musí být po zásluze potretán.