Ukrajinská Supernova chce létat s nákladem z Prahy do New Yorku, na Ruzyni už má letadlo
Boeing 737-800BDSF ukrajinské letecké společnosti Supernova Airlines. Zdroj: SuperNova Airlines
Ambiciózní dopravce čeká na povolení k zahájení letů do USA, podle svých slov by jej mohl dostat již brzy.
Smazáno pro tupost. Uživatel přesunut tam, kam patří.
Cetl jste clanek, ze bude letat do USA a ne do Russka?
Zajímavý typ letounu na cesty Evropa – USA. B 737 takové trasy létají s mezipřistáním a to není právě ideální…
( Možná mají úpravu pro více paliva)
Přečtěte si ten článek 🙂
Jestli potřebuju vyprat prachy, tak OK, jinak obchodně nesmysl.
V čem je to nesmysl? Ta firma buď bude přepravovat EU-USA zásilky sama, nebo někoho najde.
Ve své zemi mají 1.5 milionů balíků denně.
Předpokládám, že k týhle analýze žádný podklady nemáte, ale „je přece jasný, že…“.
A řekl byste před 4 lety, že má smysl létat s cargo 767 z Ostravy do Taškentu? A ejhle ono to funguje a už nejen do Taškentu, ale i do Almaty, nebo Ulanbátaru.
Týdne zasíláme za oceán cca 700kg. Problém… Pro firmy typu DHL atd jsme prý nezajímaví.
Takže, sem s tím a pokud to dovezeme kamkoliv v ČR, tak pro nas supéér
700kg tydne a nezajimavy, dejte vedet
Má to vůbec smysl ten NY s takovým prckem?
Lietadlo registrované mimo EU tu môže mať základňu a prevádzkovať lety medzi EU a US? Neberte to ako rýpanie, vedel by niekto, kto sa rozumie problematike vysvetliť ako je to možné?
The airline is preparing to open scheduled flights to the USA, already has Air Operator’s Certificate issued by Ukrainian CAA, EASA TCO approval for non-European carriers and is currently in the process of obtaining operating permits from the US FAA and TSA.
Takze, když si to vypapíruješ.. tak to jde.
Ale strategicky by jim vyšlo možná líp AOC někde na Maltě jako Ryan, aby mohli využít evropské právo. Jenže je to malá aerolinka (jeden 17 let starý Boeing).
Ďakujem veľmi pekne za vysvetlenie, myslel som že TCO sa vydáva len pre firmy ktoré tu prídu pokrývať ACMI pre europske aerolinky, nie že vykonávajú lety aj pod svojim AOC. Takže tu budú lietať ukrajinske posádky na ukrajinske zmluvy. Dane budú tým padom tiež odvádzať na Ukrajinu ale obchodovať budú tu. Ochrana trhu tu moc nefunguje… rovnako ako FedEx a UPS lietaju vramci EU na svoje licencie. Neviem či by toto prešlo napr. v US v Číne, Austrálii… Je to len môj pohľad na vec.
Třeba DHL létá v USA i vnitrostátně a pokud se nemýlím, tak v USA nemá žádnou aerolinku.
Ak pozeram dobre tak tie lietadla su na Nkovych registračkách
Máte pravdu, sypu si popel na hlavu.
TCO musejí mít všichni dopravci, kteří chtějí létat do EU: https://www.easa.europa.eu/en/domains/air-operations/tco-third-country-operators
Zatím to tu víc postává než aby to někam letělo. Květen je ještě daleko a i poplatky za parkování se musí platit.
Dneska má na sobě docela čepici, jak smutně sedí někde na Viktorech na 04/22. 😀
Mínusy za pravdu? To obzvlášť potěší!
Tady je to normální
To už tady tak chodí, prostě za pravdu se platí. 🙂
Já vím. Nejde o to kde je pravda, ale o to mít stejný (a pokud možno) ten správný názor 🙂
Prostě tu přibližně 1/3 osazenstva je potřeba ignorovat.
Platí čím? Slzama za mínusy? Hele hoši, jestli takhle řešíte ty mínusy, tak to budete asi spíš holky ne. A řekl bych že pěkně ubulené…
U takových to letadel to většinou byva, že měsíc někde stojí a pak litaji nonstop 4 měsíce v kuse….
Imho proto asi ty minusy….
Ne, u takovýchto letadel a společností to tak nechodí. Platíte za stání, údržbu, leasing, posádky atd. takže potřebujete, aby to lítalo. Čili sháníte kšefty. Ne abyste stál na place a čekal, co bude.
Víte jaký je rozdíl mezi potřebujete a realita?
Tohle jsou hola fakta a víte kolik stojí stani takového letadla?
Ona už to nějaká fialová charita zatáhne v rámci iniciativy.