Ukončit výrobu celých autobusů bylo těžké rozhodnutí. Sázíme teď na podvozky a bioplyn, říká vedení Scanie

Ředitelka autobusové divize Scania Johanna Salomonsson Lind. Foto: Zdopravy.czŘeditelka autobusové divize Scania Johanna Salomonsson Lind. Foto: Zdopravy.cz

Bioplyn je pro dopravu fantastickou příležitostí, říká v rozhovoru ředitelka autobusové divize Scania.

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiný Petr

Mohl by mi někdo přeložit ten New Speek? :
„jsou jedny z nejudržitelnějších na trhu“ jakožto odpověď na otázku, zda dokáže Northvolt cenově konkurovat Číně.

Jan Ackermann

To mě asi jediné zaujalo z celého rozhovoru 🙂 Odpovědí je: „mezi zákazníky je po takových řešeních poptávka“ – rozuměj bude to dotované… 🙂

Jiný Petr

Mohl by mi někdo přeložit ten New Speek? :
„jsou jedny z nejudržitelnějších na trhu“ jakožto odpověď na otázku, zda dokáže Northvolt cenově konkurovat Číně.

zyx

Prosim si hlavne opravte „zapadosvedske Södertälje“. Scanie ma hlavni vyrobni zavod v Södertälje kousek jizne od Stockholmu, u vychodniho pobrezi stredniho Svedska.