dkv_obrazok

U „žiraf“ po sedmi měsících hotovo. Dlouhé omezení na tahu do Krkonoš skončilo

Opravený most na silnici I/16 v Horkách u Staré Paky, který překonává trať Liberec - Pardubice. Foto: ŘSDOpravený most na silnici I/16 v Horkách u Staré Paky, který překonává trať Liberec - Pardubice. Foto: ŘSD

Most si zachoval původní vzhled.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alenkaf

Zajímalo by mě jestli se pod most vejde trakční vedení. Podle fotky bych řekl ze ne. Takže naprosto vyhozené peníze.

Petr

Ono ŘSD zřejmě takto bojuje proti konkurenci. 😀 V září otevřený most 18-012 v Příbrami, také dle realizační dokumentace neumožňuje umístit elektrifikovanou trať. Tam dle projektanta ušetřili 12 milionů, když most nezvedli. Uvidíme, kolik bude stát úprava pro prostou elektrifikaci, co právě projektuje SUDOP.

N.N.

Bez projekto to sotva dělali a ten projekt patrně má stavební povolení. Součástí stavebního povolení jsou vyjádření provozovatelů dotčených sítí, tj. jejich souhlas, případně další podminky.
Zbývá tedy zjistit, jak se k tomu SŽ vyjádřila, to je celé. Netřeba tady hnát vlny o celosvětovém spiknutí.

mic

Tipl bych si, že to bylo podobně jako před časem s Myší dírou pod stanicí Praha Bubeneč. Zvětšení profilu chtěl majitel mostu uhradit po majiteli komunikace pod ním. No a ten to odmítl, takže profil zůstal původní, i když nevyhovující.

Twix

Tak asi by se tam prostor udělat mohl, ale zase, máme nějakou představu, kdy by mohla být trolej potřeba? Z Liberce do Turnova budou dráty jednou určitě, patrně i kus dál, ať to využijí další linky. A potom se z těch BEDMU může vyndat to D a jezdit tudy dál bez trolejí.

Alibaba

Taky bych řekl, že ne, o druhé koleji ani nemluvě…

Frantisek X

Trendem zůstává železnici spíše omezovat, druhé koleje v hlavních směrech mimo stanovené průtahy („koridory“) dosud nejsou předmětem debat ani v anarchistických kroužcích. Ostatně, pro dopravu teď vedle buduje státní správa dálnici.