Turkish Airlines posílí v Praze, v pátek budou z Istanbulu létat s Boeingem 777-300ER
Boeing 777-300ER letecké společnosti Turkish Airlines. Zdroj: Turkish Airlines
Letoun nabídne na večerní rotaci kapacitu pro 349 cestujících.
Super zpráva, každé zvýšení kapacity je vítáno, ovšem dle mého by se víc hodilo, kdyby TK zavedl čtvrtou denní rotaci s nocováním v Praze a následným ranním odletem.
Sice více míst, ale mnohem více hluku a nestálá teplota (tohle fakt nechápu jak je to možné, ale v B777 je to pravidlem). Otázka je, jestli nepůjde o sardinkové provedení.
Co si máme predstavit pod tím Vaším „sardinkovým provedením“?
Jinak, nemusíte mít strach, 3-4-3 jako Air France v 777-300 Turci opravdu nemají.
To je sice fakt, ale zase má AF 777 standardně rozteč 32´´, zatímco TK 31´´. Jasně, je to jen 2,5 cm…ale někdy to dělá rozdíl.
o tom asi zadna, ale tady se bavime o 2h hodinovym letu 🙂
kolik maj realne v a330, kterou to nahrazuje? seatguru rika 31-33, coz je dost neurcite….
B777 eco seating v provedení 3-4-3 je takřka u všech dopravců. To, že by jste Vy nevěděl? To se mi nezdá! Také se divím, že při Vaší odbornosti a přehledu používáte zastaralý seatguru. Co se týká A330 tak tam je to zrovna celkem dost známé kde díky zakřivení trupu je více a kde méně místa na nohy.
Co má zakřivení trupu společného s místem pro nohy?
Má, u okna je o trochu více prostoru na nohy než v uličce. Týká se to pouze pár řad v zadní části letadla.
Můžete to prosím trochu rozvést? Obecně je právě vzadu u okna kvůli zakřivení méně místa do boku (na loket), ale jelikož jsou ve střední sekci vzadu jen 3 sedačky místo 4, tak jsou sedačky u okna díky tomu víc od okna? Ptám se z praktických důvodů, A330 občas létám.
Dobrý den, jsou to cca dvě řady pred/v tom miste kde zacina to „zakřivení“. Vyzkoušeno u TK, EW, CI, AZ, QF
Díky, vyzkouším.
Sardinkové provedení je otázkou rozmístění sedadel a tím pádem velikosti daného místa. Prý nějakou takovou sardinkovou verzi mají pronajatou.
Já myslel, že sardinkova verze je doménou našich slavných Smartwings….
za mne TK byly fajn, ale od konce ledna zvýšili poplatky za další extra zavazadla (sport equipment) o 110% a v celkové ceně tak vycházejí vždy nejdráž. škoda. Ale pro běžné cesty ok 🙂