Tunely NEMAŠE mají novou šanci. Správě železnic vyšla ekonomická studie

Jednokolejná trať mezi Ševětínem a Českými BudějovicemiJednokolejná trať mezi Ševětínem a Českými Budějovicemi

Projekt nejdelšího tunelu v tuzemsku na čtvrtém železničním koridoru u Českých Budějovic vstává z mrtvých. Správa železniční dopravní cesty aktuálně uzavírá ekonomickou

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondrej

Ještě by mne zajímalo na jakou rychlost jsou ty tunely projektované – taky 200km/h jako u Ejpovic?

K.S.

Možná j něco na K-reportu, někdo tam dal nedávno dost dokumentů o stavbách. Jestli by se tunely dělaly na 200km/h, pak by bylo dobré na tuto rychlost, postavit i další úseky, které jdou, sice je to jen pár kilometrů, ale i to by nejspíše mohlo pomoct.

To že někdo chce nechávat jednokolejku na koridoru je mimo zvlášť odůvodněné případy chyba, zrovna na severojižních koridorech je to totální nesmysl i kdyby to nemělo vycházet nyní ekonomicky. Čert ví jestli se tam nepustí soukromí dopravci či jestli se netanou zajímavé pro nákladní dopravu.

Václav Novotný

Poslední studií tunelu, kterou jsem viděl počítala se 160

a8n

Jednokolejka tam stejně zůstane, z Budějic až na státní hranice, takže vynechávka by v tomto případě nějak moc škody neudělala. Zvlášť při neschopnosti JČK objednat použitelnou vlakovou dopravu.

Ondrej

Supr zpráva – tak snad to konečně klapne! To jednokolejka je vedle té dálnice opravdu otřesná….

Jan

Připomíná mi to obecně koridory. Nejdřív se vybere téměř nekonkurenceschopná varianta na „160“ s časem 1:30 a pak se to ještě degraduje.. Jednokolejka by byla opravdu vtipná.