Tunely NEMAŠE mají novou šanci. Správě železnic vyšla ekonomická studie
Jednokolejná trať mezi Ševětínem a Českými Budějovicemi
Projekt nejdelšího tunelu v tuzemsku na čtvrtém železničním koridoru u Českých Budějovic vstává z mrtvých. Správa železniční dopravní cesty aktuálně uzavírá ekonomickou
Ještě by mne zajímalo na jakou rychlost jsou ty tunely projektované – taky 200km/h jako u Ejpovic?
Možná j něco na K-reportu, někdo tam dal nedávno dost dokumentů o stavbách. Jestli by se tunely dělaly na 200km/h, pak by bylo dobré na tuto rychlost, postavit i další úseky, které jdou, sice je to jen pár kilometrů, ale i to by nejspíše mohlo pomoct.
To že někdo chce nechávat jednokolejku na koridoru je mimo zvlášť odůvodněné případy chyba, zrovna na severojižních koridorech je to totální nesmysl i kdyby to nemělo vycházet nyní ekonomicky. Čert ví jestli se tam nepustí soukromí dopravci či jestli se netanou zajímavé pro nákladní dopravu.
Poslední studií tunelu, kterou jsem viděl počítala se 160
Jednokolejka tam stejně zůstane, z Budějic až na státní hranice, takže vynechávka by v tomto případě nějak moc škody neudělala. Zvlášť při neschopnosti JČK objednat použitelnou vlakovou dopravu.
Supr zpráva – tak snad to konečně klapne! To jednokolejka je vedle té dálnice opravdu otřesná….
Připomíná mi to obecně koridory. Nejdřív se vybere téměř nekonkurenceschopná varianta na „160“ s časem 1:30 a pak se to ještě degraduje.. Jednokolejka by byla opravdu vtipná.