Tunel v Jihlavě je opravený, zůstane ale ještě pár dnů neprůjezdný
Jihlavský tunel na I/38. Pramen: ŘSD
Prodloužení opravy má zamezit dalšímu omezení v blízké době.
Prodloužení opravy má zamezit dalšímu omezení v blízké době.
Tady reálně je vidět, jak se plánuje s výhledem do budoucnosti. Přijedete od dálnice a nacpou Vás do uzkého tunelu s 60 km/hod. Potom se to musí na pár měsíců zavřít a ucpat město. Kdyby měli 2 tunely vedle sebe, mohlo se jedním jezdit.
Což o to, co si tak pamatuju, tak v projektu původně dva tunely byly (možná i ještě jsou), ale peníze v době stavby jaksi nebyly, tak se to stáhlo na 2 pruhy a jeden tunel.
Sice by to bylo pěkně, ale na 4 pruhy tam nejsou intenzity
Souhlas. Tam by bohatě stačilo pro běžný provoz vyřešit nějak lépe napojení na Pelhřimov.
Můj návrh je udělat druhý pruh od obchvatu až k Aventinu. Pak mají všichni dost času se prokřížit tam, kam potřebují, a lidi, kteří jedou z tunelu do nákupáku pak nekříží zbytek, co jede od tanku na Pelhřimov.
Vyřešilo by to pravidelně zabitý tunel mezi půl 2. a 3. odpoledne.
Se nějak zapomněli na ŘSD zmínit, že nezajistili dodavatele elektriky a tunel byl připojen k síti až po onom 13. červnu.
A o tom, že se v tunelu nebude jezdit 80km/h, jak se plánovalo, ani nemluvě.
Tak to dává smysl, pokud by byla oprava povrchu nutná třeba v následujícím roce, je lepší to udělat nyní, když už je všude postavené značení.
Jen to mohli dát vědět dopředu (nepředpokládám, že teprve v průběhu modernizace zjistili skutečný stav vozovky).
Takový zvláštní semafor jsem ještě neviděl. Jaký to má význam?
Jedna červená = stůj, dvě červené = stůj nebo střelím.
Možná by to mohli zkusit na železnici, dvě červené jen tak někdo neprojede.