Tunel Blanka má po pěti letech od podání žádosti kolaudaci v celé délce
Tunelový komplex Blanka. Foto: Satra
Nezkolaudovaná část tunelu se dosud užívala na základě povolení k předčasnému užívání, jehož platnost by vypršela s koncem letošního roku.
Takže ta protihluková opatření nakonec instalována byla nebo ne?
To si jen tak libovolně může úředník z podmínek stavebního povolení vypustit co chce? No to snad ne?
Je někde nějaké info ohledně navazujících úseků MO? Na stránkách MO už dlouho nic nepřibylo a ani jsem nikde nic aktuálního nečetl.. jestli je něco v řešení nebo to momentálně stojí s ohledem na finance?
Poslední články jsou přes 2 roky staré a jsou o tom, že byla projektová dokumentace odevzdaná k územního rozhodnutí, tak co myslíte?
Pokud je mi známo, tak byl odevzdán jen koncept DÚR, nikoliv čistopis.
Jedine funkcni reseni je dokoncit MO a radialy. Dnesni stav je pouhe torzo dopravniho systemu, kde MO nemá v Troji pokracovani a Holesovicky, cili Prosecka radiala je masivne pretezovana, protože prenasi dopravu i za neexistujici pokracovani MO a neexistujici Libenskou spojku a neexistujici Vysocanskou radiálu. A samozrejme dostavet Prazsky okruh na severu. A restrikce vjezdu dovnitř MO a reforma parkovani.
Zvýší kolaudace rychlost na 80km/h?
Nezvýší a není k tomu důvod.
Holešovičky bych zahloubil do jednoduchého tunelu s výjezdem v Liberecké před benzínkou. Žádnou komplikovanou podzemní křižovatku Vychovatelna. Stejně jede většina do Liberecké. Těch pár, co chtějí odbočit, zůstanou na povrchu.
Tak si vyberte – komplikovaná Vychovatelna s Libeňskou spojkou a relativně jednoduchá U kříže, protože v tu chvíli nebude potřeba hledat možnosti tunelů v drolící se Bílé skále a nábřeží zůstane jen místní dopravě…. Nebo se bude lpět na Bílé skále a budou celkem komplikované obě Vychovatelna i U kříže neb ono na Vychovatelně je obrat velký nejen přímo, ale i odbočení a nájezdy.
Podzemní křižovatka tam bude stejně, jelikož tam povede městský okruh pod zemí.
Rychlost kolaudace asi 1km/rok…