Alespoň vydrží: Nesolený, nezatížený, bez vibrací, bez potřeby nějaké vážnější opravy. Za 50 let to bude příklad jak se mají stavět mosty, aby vydržely.
Pro ty ocelové to platí taky: Zatížené pouze občasnými pěšími vydrží déle než kdyby po nich měl jezdit vlak, jak se původně počítalo.
Možná jste si v mapě nevšiml, reko úsek je skoro 2 km od onoho mostu. Navíc celé se to nejspíše dělá, aby nová výstavba v bývalém cukrovaru neměla problém s příjezdem novými drahými auty.
Tak bylo by to rychlejší, kdyby se vykašlali na rekonstrukci plynovodu nebo na dočasnou komunikaci vedle.
A pak by se mohlo nadávat až by se stromy zelenaly, že se opravduje plynovod pod dva roky starou vozovkou.
Dovolím si tvrdit, že by rekonstrukce dokonce byla přínosnější po dokončení obchvatu Komořan (KOMOKO). Sice Komořanská není žádná hitparáda, ale sjízdná je, jsou určitě silnice v horším stavu.
To každopádně, ale bude-li obchvat vůbec někdy… Jako nejhorší tipuji ulici Podchýšskou, která je tankodrom a potřebovala by rozšířit. Její stav neodpovídá provozu, který na ní je.
Není u ledu, naopak, od září 2022 má konečně pravomocné územní rozhodnutí a počítá se jak s komoko, tak s protažením tramvaje. Vše je podmínkou pro dokončení cukrovaru a strojíren. Rozšíření Komořanské byly taky podmínky v rámci výstavby prvních etap cukrovaru
Územní rozhodnutí jsem zaznamenal. Jenže následně se probrala aktuální politická reprezentace a začala řešit jednak tramvaj, se kterou to původně nepočítalo. A samozřejmě, aby nebyli pozadu vůči současným trendům, tak ubrání pruhů a ušetření, jak to jen půjde. V situaci, když má Praha na účtech fůru peněz a do ničeho seriózního neinvestuje. Takže já to nevidím vůbec optimisticky.
Má to dva háčky, které je potřeba vyřešit:
– Ochrana osobních ůdajů, na projektu bývají jména, podpisy, razítka
– projekt je duševní vlastnictví
Tudíž je na vůli autora, zda dá souhlas se zveřejněním.
Nez napsat nesmysl je lepsi nenapsat nic @Jiri Kocourek
Máte volné pole působnosti takový odborný server založit a provozovat…
https://opravujeme.to/action/1332/
Dělat to současně s Barranďákem je bezva nápad.
Nemáš co jezdit autem po Komořanský, ani po tom tvym Barranďáku. Pak tě to vůbec nemusí zajímat a bude méně zbytečných komentářů.
Čili jinými slovy se zakonzervuje stávající stav a ten most nad D0 tam bude hnít bez užitku navěky.
Alespoň vydrží: Nesolený, nezatížený, bez vibrací, bez potřeby nějaké vážnější opravy. Za 50 let to bude příklad jak se mají stavět mosty, aby vydržely.
Pro ty ocelové to platí taky: Zatížené pouze občasnými pěšími vydrží déle než kdyby po nich měl jezdit vlak, jak se původně počítalo.
Možná jste si v mapě nevšiml, reko úsek je skoro 2 km od onoho mostu. Navíc celé se to nejspíše dělá, aby nová výstavba v bývalém cukrovaru neměla problém s příjezdem novými drahými auty.
Tak určitě, tu rekonstrukci vodovodu a plynovodu si nová zástavba v nových a drachých autech prolobovala taky.
Půl kilometru půl roku…
To je rychlost, to nemohu říci
Tak bylo by to rychlejší, kdyby se vykašlali na rekonstrukci plynovodu nebo na dočasnou komunikaci vedle.
A pak by se mohlo nadávat až by se stromy zelenaly, že se opravduje plynovod pod dva roky starou vozovkou.
To nic není, podívejte se, jak dlouho je zavřená Jilemnická mezi Kbely a Ctěnicemi.
Rekonstrukce je určitě přínosná, ale je to chabá náhrada za KOMOKO, které je zřejmě u ledu.
Dovolím si tvrdit, že by rekonstrukce dokonce byla přínosnější po dokončení obchvatu Komořan (KOMOKO). Sice Komořanská není žádná hitparáda, ale sjízdná je, jsou určitě silnice v horším stavu.
To každopádně, ale bude-li obchvat vůbec někdy… Jako nejhorší tipuji ulici Podchýšskou, která je tankodrom a potřebovala by rozšířit. Její stav neodpovídá provozu, který na ní je.
Není u ledu, naopak, od září 2022 má konečně pravomocné územní rozhodnutí a počítá se jak s komoko, tak s protažením tramvaje. Vše je podmínkou pro dokončení cukrovaru a strojíren. Rozšíření Komořanské byly taky podmínky v rámci výstavby prvních etap cukrovaru
Územní rozhodnutí jsem zaznamenal. Jenže následně se probrala aktuální politická reprezentace a začala řešit jednak tramvaj, se kterou to původně nepočítalo. A samozřejmě, aby nebyli pozadu vůči současným trendům, tak ubrání pruhů a ušetření, jak to jen půjde. V situaci, když má Praha na účtech fůru peněz a do ničeho seriózního neinvestuje. Takže já to nevidím vůbec optimisticky.
Tak to je dobrá zpráva.
V nadpisu chybí odkud kam.
Tak příště zkuste číst kromě nadpisu i text článku. Tady stačí jen první odstavec…