TSK vybrala projektanty pro rekonstrukci Mánesova mostu, jeho stav je špatný

Mánesův most v Praze si na opravu ještě musí počkat. Autor: A.Savin (Wikimedia Commons · WikiPhotoSpace) – Vlastní díloMánesův most v Praze si na opravu ještě musí počkat. Autor: A.Savin (Wikimedia Commons · WikiPhotoSpace) – Vlastní dílo

Most, který překlenuje Vltavu u Rudolfina, byl otevřen v roce 1914. Původně nesl jméno následníka trůnu.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marek

Ale oni prece staví ten tramvajovy Dvorecky most. Tak preci nemuze byt vsechno spatne. Nebo ano?

Jiřina

Největší problém jsou ty těžké tramvaje a ne auta. Nechají v Praze všechno spadnout. Ty jejich opravy jsou jedna velká katastrofa.

Marek

Pokud most není v dobré m stavu, tak ať v rámci možností na most pustí jen sólo vozy T3. For City apod ať jezdi jinudy

Jiří Kocurek

Pokud je most neúnosný, tak je potřeba ho opravit, je-li oprava neúnosně drahá, tak ho vyměnit.

Průvodce původní Aleš

Můžete to nějak konkretizovat? Která linka bude mít jen sólo T3? A chybějící kapacitu nahradíte polovičním intervalem? Kde vezmete tolik ševců? Nebo vše odkloníte a na most pustíte dočasnou linku? Ale kde se ta bude otáčet?

Karel

Tak hlavně,aby tam nezakázali vjezd autům. Mosty mají být především pro automobily.

MaT

Řekl kdo? Nějaký Karel z diskuze?

Škrpál

Mosty slouží obyvatelům města. Pokud ti zvolí zastupitele, kteří nejbezohlednější a nejškodlivější formu dopravy z mostu vyženou, bude to naprosto oprávněné. Praze by zákaz vjezdu autovrahům na mosty Mánesův a Legií velmi prospělo.

Marek

Ale no tak. Ženete to zbytečně do extrému.

Průvodce původní Aleš

New York, který má podstatně modernější a velkorysejší síť ulic než Praha, právě zpoplatnil vjezd autem do Dolního a Středního Manhattanu patnácti dolary. V Praze to stále nejde, prý Ažbudeokruh.

Slušní lidé jezdí veřejnou dopravou

Proboha – vy jste nikdy nebyl v NY.
Jinak by jste nemohl psát bláboly typu „má podstatně modernější a velkorysejší síť ulic než Praha“
Všechny ulice jsou 6ti-8mi proudé dálnice – co je na tom modernější?
Ulice v NY jsou odpudivé, vůbec nejsou pro chodce a jsou jen pro auta.
Všude jen sklo a beton a chce se vám tam z toho na ulici blít.
A vy napíšete „modernější ulice“
PANE VY JSTE IGNORANT – slovy klasika

Jiří Kocurek

Když oni obyvatelé města mají volební právo, vč. té skupiny, na kterou připadá 1 údajná vražda na 10.000 obyvatel, to po započítání sebevražd.

Nechtece řidičům vyčítat rovnou i skokany z Nuselského mostu? V roce 1932 by to … určitě udělal, jen by volil jinou cílovou skupinu obyvatel (měla majetky).

Trumway

Nebylo by tedy lepší zbourat všechny mosty a nechat jen Karlův? Ten by pro ty co jsou pěšky mohl bohatě stačit.

Škrpál

To je ale tupá a infantilní demagogie. Po obou mou jmenovaných mostech jezdí i tramvaje. Alespoň se podívejte do mapy, než ty vaše výlevy odešlete. A obzvláště na mostě Legií, kde tramvaje přepraví více než desetinásobek toho co automobily a i pěšky jej přejde více lidi, je neustálé překážení autovrahů drtivé většině uživatelů více než zarážející.

Trumway

Až ty mosty zbouráte tak tam holt jezdit tramvaje nebudou, no.
„„Proběhne také návrh celkového urbanistického a architektonického řešení (územní regulace, kompozice prostorového a tvarového řešení, určení základního materiálového a barevného řešení), návrh dopravního řešení pro všechny módy dopravy, návrh terénních a vegetačních úprav, návrh řešení prvků drobné venkovní architektury a městského mobiliáře,“ “

Ale jen počkejte. Oni vám tu Prahu z toho UNESCA vyškrtnou .

Škrpál

UNESCO fanatičtí fašouni ať táhnou. A hned za nimi památkoví fašouni tuzemští. Ten odporný ksindl nedovolil z Mariánského náměstí při změně na pěší zónu odstranit obrubníky vymezující rušené parkoviště s odůvodněním, že bez obrubníků by náměstí vypadalo nezvykle.Celý odporný Památkový ústav se sice již úplně vymknul kontrole, ale automobilismus zatím otevřeně chránit nezačal. Vy si myslíte, že by magorstrála měla být památkově chríáněna také?

Slušní lidé jezdí veřejnou dopravou

Bože – další autoholik

Slušní lidé prý jezdí veřejnou dopravou, ale jestli jsou skutečně slušní nebo je tomu jinak a jsou neslušní to se pozná teprve když přijde revize jízdenek.

P_V

To ta oprava z 1994 moc nevydržela.

Jiří Kocurek

Je to 30 let, co tam tehdy opravovali? Na asfaltový povrch je 30 let docela hodně, různé části mají různou životnost.

P_V

Most byl zavřený dva roky a úplně oholený.

Rudolf Tuček

V podstatě zbyla jen klenba mostovka byla celá pryč.

Jiří Kocurek

Fajn, beru. Ještě pro úplnost: co se bude opravovat tentokrát?