Trolejbusy na pravém břehu Labe v Ústí na pár let dojezdily, nesmí na most
Poslední jízda trolejbusu Škoda 15Tr03/6 ev. č. 567. přes most Edvarda Beneše v Ústí nad Labem. Foto: DPMÚL
Trolejbusy by na mostě Edvarda Beneše letos oslavily patnáct let provozu.
„Od dnešního dnes“ 🙂 to by se mohlo ujmout, podobně jako „sněhánky“.
Jinak k tématu. Asi by bylo načase popřemýšlet o dalším mostě přes Labe, třeba Malé / Velké Březno – Povrly. To by mohlo dost ulevit centru.
to na te fotce byla nějaka historická jízda místního muzea?
kdyz se most jmenuje po valecnem zlocinci, tak to je asi karma.
mimochodem, uz je fakt nacase ty „edvardy benese“ a „kvetnove revoluce“ poslat na smetiste dejin…
Běžte si prosím své psychické problémy léčit jinam. Díky.
Pane Sůro, nešlo by podobné dezoláty blokovat ? Snad tu nechcete ani Vy, ani čtenáři druhé novinky.
Už je tam, kam patří.
Já jsem pro to, aby trolejbusy v Ústí dojezdily jednou provždy. I s autobusy, pochopitelně. Provoz MHD stojí hromady penez a dneska si stejne každej vozí zadek autem. Dětičky ať si sváží školy svými autobusy, jako je to v júesej a těch pár zbývajících lidí ať si chodí pěšky,vnebo můžou jezdit na kole. Zrušením celého DP v Ústí by se navíc uvolnilo místo na už takhle ucpaných silnicích – jen si to představte, pojedete si autem a žádný autobus/trolejbus vám nebude zaclánět a ani zdržovat v jízdě. A ta ohromná mzdová úspora za ridice, další pracovníky a hlavně za přebujelou… Číst vice »
je videt ze ocividne jezdite vsude autem, zrovna v usti je to mhdcko dosti nacpany hlavne po ranu
Pán to zjevně myslel ironicky, docela trefně vystihl postoj jisté části veřejnosti k veřejné dopravě obecně.
Ale nikdo už neřekne, že trolej na mostě drží v původních úchytech jako tramvajová.
kež by se do ústí tramvaje vratili, myslím, že T3 s dnešními modernizacemi by tam zvladla jezdit.
Už je vidím v zimě vyjíždět od mostu na Dobky. Nová nehoda jako na Bukově by byla na snadě.
Co to znamená ohledně nasazení vozů 15Tr ve zbytku sítě? Předpokládám, že se jejich provoz dost omezí.
Vždycky když vidím 15Tr a nebo 15TrM, vzpomenu si, jak léta jezdily u DSZO. Nebyly to ideální vozy, nebyly dokonalé, ale dalo se to údržbou i vyšších stupňů udržet v rozumném stavu a oproti Sanosu to bylo živější, nižší schody, ale taky míň pohodlnější vypružení a větší hlučnost. U kusů 15TrM dodaných v 90. letech sice byla hlučnost menší, ale pokud to člověk hned po dodání postavil nad kanál, syčelo to jak klubko hadů a pokles tlaku vzduchu se dal sledovat pouhým okem. Nezbylo než vzít basu klíčů a podotahovat vzduchové potrubí od kompresorů a jímek až k brzdiči a… Číst vice »
snad se dál jak do muzea už nedostanou, ústí má už nové, pohodlne a hezčí.
O pohodlnosti bych si dovolil pochybovat.
Co na to nas nejlepsi staronovy primator ANO a jeho suita? Uz bude lip?
Rok od roku je mi z tohohle mesta a jeho vedeni vic a vic na zvraceni.
Primátor není ani mostař, ani dopravní inženýr. Je to politik a řídí se tím, co mu odborníci nabídnou.
Politici meli uz davno najit reseni, jak obnovit vozovy park a pripravit se na rekonstrukci Mostu dr. Benese. Meli dost let na to se pripravit. Navic je to jejich povolani, ktere si sami vybrali – sprava mesta.
Jenze co cekat od neschopnych vychcanku nebo prikyvovacu jako byli v minulosti Tosovsky, Nechybova, nebo nyni Nedvedicky, ktery ani neni z Usti, ze?
Měli hlavně zařídit instalaci trakčního vedení na Mariánském mostě i za cenu toho, že když se to panu architektovi nelíbí, tak s ním půjdou do sporu. Ten by nejspíš dopadl dobře pro město. Minimálně to měli zkusit a hlavně to celé medializovat. Klidně i architekta v médiích pěkně povařit, on by ještě rád vyměknul a dal by pokoj.
A teď si představte, že by ten spor s architektem nedopadl. Náklady na instalaci troleje v háji, další naklady na její odstranění… Já bych si to nelajsnul.
Ale kdepak. Ten chlap neví, která bije. Jezdí autem, město vidí tak z okna/z okýnka. Problémy lidí jej nezajímají. Kdo ho tak asi volil? 🤔
Je to paradox, že lidi volí někoho, kdo se o lidi vůbec nezajimá. Bohužel tuhle rozlišovací schopnost některé osoby na Ústecku nemají.
Nejen tam. Někteří lidé jsou tak opojeni auty, že kdo se nestará o auta víc než o lidi, nemá u nich šanci. Nakonec, někteří, kteří přišli o práci vlivem globálního trhu, volají po tom, aby EU prosazovala jen společný trh a jiné neřešila. 🙂
protože volí ANO, a tudíž Babiše. a nevědí, že Babiš nemá na město žádný vliv. za ANO může kandidovat sněhulák a vyhraje.
most patří Ústeckému kraji, takže záleží, jak se k tomu postaví soudruh hejtman
Ten už tam dávno není.