Tříkolejka na 160 km/h, přestavěné nádraží, z trati do Milovic cyklostezka. Jak se změní železnice v Polabí

Vizualizace nádražního prostoru v Lysé nad Labem. Foto: Byró architektiVizualizace nádražního prostoru v Lysé nad Labem. Foto: Byró architekti

Plánovaný termín zahájení modernizace úseku Lysá nad Labem - Nymburk je v roce 2031.

Odebírat
Upozornit na
guest
1 Komentář
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
noerf

Je zvláštní, že se rovnou neudělají čtyři koleje. I s ohledem, že to může byt alternativa ke koridoru.
Druhou pro mne málo pochopitelnou věcí je, že pokud trať využívá nákladní doprava, proč nejsou průjezdné koleje mimo nástupišt, aby vlaky, které projíždí nejezdili u nastupních hran.
Například nultá kolej začíná prakticky u nástupiště. Za mne by větší smysl dávalo první nástupiště udělat u výpravní budovy a jako ostrovní nechat 2 a 3.