Třicet zraněných po silných turbulencích na letu ze Španělska do Uruguaye
Air Europa má ve flotile také 5 Boeingů 787-8. Foto: Air Europa
K incidentu došlo na lince společnosti Air Europa.
K incidentu došlo na lince společnosti Air Europa.
No vidíte…jak Bába Vanga řekla, že Evropa se v roce 2024 zatřese, tak myslela aerolinku.
To se teď začalo dít nějak signifikantně víc, nebo se o tom jenom víc píše?
O něčem potřeba psát je, učitelky sežraný žralokem v chorvatsku už nikdo nežere 😀
ale vazne – ne, nedeje se to vic, jen se zase o něco víc lítá, a stejně jako když dojde k nějaké závažné nehodě – pak se o tom píše prostě víc, protože se na to autoři soustředí, začne to být téma .).
Online média, sociální sítě. Valí se na nás „informace“, které jsou zcela nepodstatné, zbytečné, nafouknuté, hystericky zformulované a v konečném důsledku škodlivé.
Že si pár lidí v letadle na druhém konci světa udělalo při turbulencích bouli by se ještě před pár lety nikdo nikde jinde na světě nedozvěděl. Dnes tahle „informace“ obletí svět. Stejně jako tisíce dalších. Všechno je „extrémní“, „ničivé“, „šokující“, když se někde vyleje z břehů potok a vyplaví kozí chlívek, média o tom referují jako o katastrofě biblických rozměrů.
V lidech to vyvolává napětí, negativní nálady, skepsi, deprese, nihilismus.
Perfektně napsáno, podepisuju.
Zase mohlo by to být i pozitivní, že si víc lidí nechá zaplej pás celou cestu a až něco takovýho znovu přijde, bude třeba i míň těch zraněnejch
Na fotce to vypadá jako vyrvaný a zkolabovaný sedačky. Tam už asi ani pás nepomůže…
Ve mně to třeba vyvolává potřebu mít zapnutý pás kdykoli sedím (v letadle). Bez těchto zpráv bych to považoval za naprostou zbytečnost. Takže to má i pozitivní účinky.
Hm, nějak teda nevidím rozdíl mezi pásem v letadle, v autě, na kolotočích, v autobuse a nebo třeba ve formuli. Aniž bych na to potřeboval cedulku nebo instrukce personálu či snad článek o boulích na hlavě, je snad zřejmé, že pás je od toho, aby se používal po celou dobu, po kterou moje ctěná zadnice sedí na sedačce, samozřejmě pokud je tato sedačka pásem vybavena.
Velmi, velmi trefné a pravdivé. Bohužel…
Ano, doslova signifikantně. Podle serveru Flightradar24 kde jsem nalezl článek o CAT jsou tyto události častější a silnější než před několika dekádami. Za hlavní faktor je považována změna klimatu.
Kolik letadel létalo před několika dekádami? Víc letů znamená také víc podobných událostí. Stejně jako je v absolutních číslech víc dopravních nehod, než před několika dekádami… 🤷♂️
Můžete debatovat s nimi:https://www.flightradar24.com/blog/is-cat-more-common/