Tři miliardy pro moderní trať do automobilky. Dvě zakázky ovládly Eurovia a Chládek a Tintěra
Modernizace trati Týniště nad Orlicí - Solnice. Foto: Správa železnic
Modernizace 20 kilometrů trati je rozdělena do tří etap.
A kdy se zacne resit /stavet elekricka trat do zavodu Hyundaye do Nosovic. Trat Ostrava – F-M je jednokolejna a neelektricka, pritom to je nejvytizenejsi dieselova trat a spojuje take huste osidlene oblasti a vlaky jsou ve spicku plne a to jezdi i dvoupatrove sestavy.
To vám řeknu docela přesně:Až bude Ostrava ve Středočeském kraji.Dříve to ty nahoře zajímat nebude.
SZ to má v plánu na léta 2028,- nekonečno
Takhle pružně dokáže vyrovnat železnice s poptávkou… Toyota v Kolíně má rozumný napojení, Škodovka v MB, Kvasiny se toho dočkají snad teď po asi 20 letech, Hyundai si bude muset asi ještě 2 dekády počkat.
Máte tam drobnou chybu z Kunčic do Frýdku to není trať ale tankodrom.ja už počítám že se toho nedožijí a to je mi 41.
U nás se liniové stavby staví tak pomalu, že než bude trať po kolaudaci, tak už v Kvasinách budou Vietnamci pěstovat žampiony.
Se fabrika přestaví na něco jinýho, třeba Dům péče o seniory Martiny Sáblíkové…
aby ta automobilka dříve nezkrachovala, než ta trať bude postavena.
No právě. Stačí lidem zakázat vlastnictví osobních automobilů a vytvoříte důkaz, že kapitalismus krachuje. 🤪
Čínská Škodovka přežije!
Zajímalo by mne, zda po dokončení modernizace tratě do Solnice budou některé rychlíky do Hradce Králové prodlouženy až do Rychnova nad Kněžnou, popř. až do Solnice.
Přesně tak, zejména v kontextu toho, že na Rychnovsko nemá vést přímý vlak z Prahy ani při existenci VRT https://vrtky.cz/documents/159614952/164599101/Linkov%C3%A9+veden%C3%AD.png/b743f4d4-f0f6-4734-86d3-806f71930827?t=1722596981194
S tím se samozřejmě počítá, když to bude pod dráty.
Skvělý nápad! Solnice má 682 čísel popisných a žije tam 1856 obyvatel.
Žst. Solnice bude jen konečná těchto vlaků, protože v Rychnově nad Kněžnou tyto vlaky vzhledem k velikosti nádraží nejdou ukončit. A nevidím nic špatného na tom, že ty vlaky budou fungovat i jako spojení do kvasinské Škodovky.
Totální blamáž ze strany státu. Tohle mělo být hotové už před 15 lety. Stejně jako elektrizace a zkultivování trati do Mladé Boleslavi.
Elektrizace tratě do Mladé Boleslavi bude až po výstavbě nové tratě mezi Lysou,Milovicemi a Mladou Boleslavi.
Kdo to na Rychnovsku vlastně zdržoval? (srov. s výmluvami, že za jakékoliv zdržení staveb určitě můžou ekologisté nebo jednočlenné „spolky“)
Vámi uvedení ekoteroristé zdržují jen užitečné stavby, obvykle tedy silniční. Různými zastydlými výstřelky zastaralých technologií, vedoucích to krachujících podniků, se většinou nezabývají. Berou to jako výborný prostředek, jak odebrat peníze těm užitečným projektům.
Krachující Škoda Auto = sen závistivců
Existence krajů, školních autobusů, orající zemědělci … a tak.
Znáte to: Vždycky se najde viník mimo dráhu samotnou.
Na tom je vidět jak pracuje stát a jak korporat. Je vidět, že v řízení státu se za 30 let nic nezměnilo .
Jak to, že ne? Úředníků je dneska mnohem víc.
Kolik bylo úředníků před třiceti lety a kolik dnes?
Mnohem víc 🙂
Proč se měla železnice vylepšovat až v posledních 30 letech a předtím vůbec nic, což tehdy bylo vpořádku…