Tři miliardy pro moderní trať do automobilky. Dvě zakázky ovládly Eurovia a Chládek a Tintěra

Modernizace trati Týniště nad Orlicí - Solnice. Foto: Správa železnicModernizace trati Týniště nad Orlicí - Solnice. Foto: Správa železnic

Modernizace 20 kilometrů trati je rozdělena do tří etap.

Odebírat
Upozornit na
guest
26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír

A kdy se zacne resit /stavet elekricka trat do zavodu Hyundaye do Nosovic. Trat Ostrava – F-M je jednokolejna a neelektricka, pritom to je nejvytizenejsi dieselova trat a spojuje take huste osidlene oblasti a vlaky jsou ve spicku plne a to jezdi i dvoupatrove sestavy.

Oldřich

To vám řeknu docela přesně:Až bude Ostrava ve Středočeském kraji.Dříve to ty nahoře zajímat nebude.

Hask

SZ to má v plánu na léta 2028,- nekonečno

František

Takhle pružně dokáže vyrovnat železnice s poptávkou… Toyota v Kolíně má rozumný napojení, Škodovka v MB, Kvasiny se toho dočkají snad teď po asi 20 letech, Hyundai si bude muset asi ještě 2 dekády počkat.

Hask

Máte tam drobnou chybu z Kunčic do Frýdku to není trať ale tankodrom.ja už počítám že se toho nedožijí a to je mi 41.

Tomáš Kyzour

U nás se liniové stavby staví tak pomalu, že než bude trať po kolaudaci, tak už v Kvasinách budou Vietnamci pěstovat žampiony.

Nose Peak

Se fabrika přestaví na něco jinýho, třeba Dům péče o seniory Martiny Sáblíkové…

Jarda

aby ta automobilka dříve nezkrachovala, než ta trať bude postavena.

Jiří Kocurek

No právě. Stačí lidem zakázat vlastnictví osobních automobilů a vytvoříte důkaz, že kapitalismus krachuje. 🤪

fous55

Čínská Škodovka přežije!

Ondřej Wagner

Zajímalo by mne, zda po dokončení modernizace tratě do Solnice budou některé rychlíky do Hradce Králové prodlouženy až do Rychnova nad Kněžnou, popř. až do Solnice.

xyz

Přesně tak, zejména v kontextu toho, že na Rychnovsko nemá vést přímý vlak z Prahy ani při existenci VRT https://vrtky.cz/documents/159614952/164599101/Linkov%C3%A9+veden%C3%AD.png/b743f4d4-f0f6-4734-86d3-806f71930827?t=1722596981194

Jirka

S tím se samozřejmě počítá, když to bude pod dráty.

Daniel Jablonecký

Skvělý nápad! Solnice má 682 čísel popisných a žije tam 1856 obyvatel.

Bram

Žst. Solnice bude jen konečná těchto vlaků, protože v Rychnově nad Kněžnou tyto vlaky vzhledem k velikosti nádraží nejdou ukončit. A nevidím nic špatného na tom, že ty vlaky budou fungovat i jako spojení do kvasinské Škodovky.

Kamui

Totální blamáž ze strany státu. Tohle mělo být hotové už před 15 lety. Stejně jako elektrizace a zkultivování trati do Mladé Boleslavi.

Ondřej Wagner

Elektrizace tratě do Mladé Boleslavi bude až po výstavbě nové tratě mezi Lysou,Milovicemi a Mladou Boleslavi.

xyz

Kdo to na Rychnovsku vlastně zdržoval? (srov. s výmluvami, že za jakékoliv zdržení staveb určitě můžou ekologisté nebo jednočlenné „spolky“)

Pave69

Vámi uvedení ekoteroristé zdržují jen užitečné stavby, obvykle tedy silniční. Různými zastydlými výstřelky zastaralých technologií, vedoucích to krachujících podniků, se většinou nezabývají. Berou to jako výborný prostředek, jak odebrat peníze těm užitečným projektům.

Jiří Kocurek

Krachující Škoda Auto = sen závistivců

Jiří Kocurek

Existence krajů, školních autobusů, orající zemědělci … a tak.

Znáte to: Vždycky se najde viník mimo dráhu samotnou.

Dušan

Na tom je vidět jak pracuje stát a jak korporat. Je vidět, že v řízení státu se za 30 let nic nezměnilo .

Daniel Jablonecký

Jak to, že ne? Úředníků je dneska mnohem víc.

Kolemjdoucí

Kolik bylo úředníků před třiceti lety a kolik dnes?

Daniel Jablonecký

Mnohem víc 🙂

Jiří Kocurek

Proč se měla železnice vylepšovat až v posledních 30 letech a předtím vůbec nic, což tehdy bylo vpořádku…