Potěž pánbůh, jestli bude ta třetí jednotka vypadat jako ty dvě, tak to se máme na co těšit. Dodatečně dodělávané informační panely, hlavně přidělané po domácku, amatérsky ty venkovní.
A myslíte, že je ti víc ostuda výrobce a nebo toho schvalovacími procesu? Asi bych měl dřív i letadlo… Pak se nikdo nesmí divit, že je železnice taková díra na peníze. a ohánět se bezpečností? Ani na koridorech se teď nic nestane když někdo projede stůj a je na stejný kolejí jako jiný vlak …
Tak schválení nového typu trvá obvykle minimálně dva roky. A vzhledem k tomu, že čínští technici, tady mezi lety 2020 až 2023 kvůli covidu téměř nebyli, tak se termín posunul. Jednotky mohou jezdit s cestujícími v rámci zkušebního provozu a schválení je už pouze otázka času.
Lodě obeplouvají Afriku. Zpoždění bývají v řádů 1-2 měsíců, záleží na tom, kolik si rejdař naplánuje mezivykládek, které bez Húthiů nejsou až tak časté.
Nevim zda ty “pirati” utoci bezmyslenkovite nebo si cile vybiraji, ale v Cine kde plati trest smrti za mensi “prohresky” bych nechtel travit zbytek zivota v kriminale. Soudit se tam bude asi rychle a popravovat jeste rschleji nez v “demokraticky” vyspelich zemich.
sklenář
4 hodin
Za toto rozhodnutí jménem cestujících linky R23 Jančurovi děkuji.
Stejně to Jančuru už nezajímá.
Potěž pánbůh, jestli bude ta třetí jednotka vypadat jako ty dvě, tak to se máme na co těšit. Dodatečně dodělávané informační panely, hlavně přidělané po domácku, amatérsky ty venkovní.
Čínský kolaborant Jančura, fuj!
Pěknej novej škoda jen na chvilku se někde zastaví a dopadne takto: https://youtu.be/bqhL3GNkGcU
Proboha, to bylo rychlé.
To je ostuda, že to od roku 2019, tedy za 5 let, ještě nestihli schválit. To ten nový svatební zákon od pirátů bude dřív.
A myslíte, že je ti víc ostuda výrobce a nebo toho schvalovacími procesu? Asi bych měl dřív i letadlo… Pak se nikdo nesmí divit, že je železnice taková díra na peníze. a ohánět se bezpečností? Ani na koridorech se teď nic nestane když někdo projede stůj a je na stejný kolejí jako jiný vlak …
On je nějaký svatební zákon..🤔
Tak schválení nového typu trvá obvykle minimálně dva roky. A vzhledem k tomu, že čínští technici, tady mezi lety 2020 až 2023 kvůli covidu téměř nebyli, tak se termín posunul. Jednotky mohou jezdit s cestujícími v rámci zkušebního provozu a schválení je už pouze otázka času.
Domotat schvalování vlakové soupravy se stavebním zákonem a ten si ještě splést se svatbou..?
Jako chápu, je pátek večer 😀
Šťastnou cestu kolem Húthiů v Jemenu…
Asi raději poplují kolem Mysu Dobré naděje.
Lodě obeplouvají Afriku. Zpoždění bývají v řádů 1-2 měsíců, záleží na tom, kolik si rejdař naplánuje mezivykládek, které bez Húthiů nejsou až tak časté.
Tak to bude Suez brzy na mizině…
Ono tam ještě sem tam něco pluje. Jasně, není to, co to bývalo dřív.
Problém je, že tam aktuálně neplatí prakticky žádné pojištění. A do tohoto (značného) rizika se ledaskomu nechce.
Loď rozhodně nenabere cestou kolem Afriky zpoždění 1-2 měsíce, ale jen cca 2 týdny.
Celá cesta z východu Číny kolem Afriky do západoevropských přístavů trvá max 6-8 týdnů, podle počtu zastávek a rychlosti lodi.
Nevim zda ty “pirati” utoci bezmyslenkovite nebo si cile vybiraji, ale v Cine kde plati trest smrti za mensi “prohresky” bych nechtel travit zbytek zivota v kriminale. Soudit se tam bude asi rychle a popravovat jeste rschleji nez v “demokraticky” vyspelich zemich.
Za toto rozhodnutí jménem cestujících linky R23 Jančurovi děkuji.
Jak to vůbec vypadá s těmi Číňany pro Westbahn?
Nikde se zatím nepsalo, že by padla dohoda, ale od toho, že se čeká na schválení na ty 4 co si má WB pronajmout žádný další info nebylo.