Čína výhodně prodá ČR to co nikdo další nechce. Ale bude to obchod který patrně dnes při svých 80. narozeninách a v kruhu svých ctitelů neopomene připomenout věrný přítel Kim Čong Una. Prostě, výhodná koupě českého podniku!!!
Jarda
9 dny
a pak bude co? to se vrati do ciny za 5 let?
Petr
9 dny
Roky čekal na zákazníky???
Daddy
9 dny
Tak taky skvělá práce LE skoro na podnose přinést hotovku konkurenci. To jen tak nikdo nedokáže. Tohle totiž zaslouží obrovský respekt, že skoro za 3 roky od spojení s Renfe a přitom počet jednotek je pořád stejný
Scházející byrokratické úkony? EU si nechce do mobility pustit čínské firmy a to je celý problém. Jak Regiojet zvládne papírování a úskoky evropské konkurence výrobců, to ještě uvidíme… Nejspíš ještě budou soudy a různá podání k antimonopolním úřadům…
Máte požadovat, aby to jelo po kolejích a pak Jančurovi vyčítat, že to vezl přes Rusko. A tvrdit, že žádný takový příkaz o železniční povinosti nebyl vydán.
A jak prospívá problematice každý druhý komentář o hobitech? Mě přijde, že jakmile jde o čínský Sirius, tak najednou všichni mají postavu redaktora Petrovského, ale reálně budou někde o 30 čísel níž a ještě v tom vlaku nikdy neseděli. A dělají jak kdyby je s tím někdo denně nutil jezdit nejmíň 4x do Ústí a zpátky.
Myslím, že ho to zajímá víc než hodně. Smlouvu na R23 má ještě na 5 let. S čínskými jednotkami, pokud nebudou moc poruchové má šanci na další smlouvu na tuto linku. RJ chce prodávat v horizontu 5-10 let. Čím víc linek v závazku a jistotou výdělku bude jezdit, tím výhodněji má šanci RJ prodat.
Jiří
10 dny
Potěž pánbůh, jestli bude ta třetí jednotka vypadat jako ty dvě, tak to se máme na co těšit. Dodatečně dodělávané informační panely, hlavně přidělané po domácku, amatérsky ty venkovní.
Nevím, proč máte tolik minusů a negativní reakce. Vždyť říkáte pravdu. Jančura tady kvůli své hamižnosti umete cestu další čínské společnosti, která následně postupně rozloží evropský trh kolejových vozidel zevnitř. Až se zde CRRC napevno usadí, získá povolení pro své vlaky a bude mít reference z provozu v různých evropských zemích, pak to nabere rychlý spád, jelikož většinou se vlaky pořizují v rámci výběrových řízení, kde rozhoduje cena. A tu nastaví Číňan nízko, neboť mu to umožňují domácí podmínky výroby. Za 10-15 let tak budeme řešit stejné obdobné problémy jako dnes při obnově autobusů a trolejbusů, kdy se sem cpou… Číst vice »
Jedna věc je cena pořízení, druhá provozní náklady a třetí četnost oprav. Pokud si dopravce vybere špatného dodavatele a bude mít odstavenou polovinu dopravních prostředků, tak jej čekají pokuty od objednatele, náklady na pronájem jiných vozidel a poškození dobrého jména společnosti. A možná získá nějaké odškodnění od výrobce. Na druhou stranu je většina výrobků dnes certifikovaných pro evropský trh.
Když má dopravce vozidla jen pronajata, tak pokuty a další naklady za jejich výpadek obdržené od objednavatelů pravděpodobně smluvně přeúčtování majiteli jim dlouhodobě zapujčenych vozidel.
A nebude to tím, že objednavatelé veřejné dopravy kladou velkou váhu na cenu? A ti kteří tím vlakem jezdí taky chtějí jezdit pomalu zadarmo? To pak vezmete Číňanem zavděk, když je o 1/3 levnější.
Tento Hoax vyřešili například Francouzi už dávno, požadují u vozidla do státních zakázek určité procento domácí produkce. Naopak si ale myslím že vstup Číny na Evropský trh mnohem více rozpumpuje zpohodlnělou konkurenci. Přeci jen mají dnes jedny z nejpokročilejších vlaků na světě které můžou být i lepší než ty evropské ve všech ohledech. Sirius je pouze ten úplný low cost low end toho co může čína nabídnout.
Jasně a proto číňany z bulharského tendru vypráskali. A pokud by čínské výrobce někdo oslovil na přímo, za svoje peníze, je to čistě jeho rozhodnutí a nikdo mu bránit nebude.
On to nepíše proti Číně. On to píše proti Jančurovi a pak je jakýkoliv čínský, ruský… prostředek vpořádku. Pro likvidaci sousedovy kozy je vpořádku cokoliv.
A myslíte, že je ti víc ostuda výrobce a nebo toho schvalovacími procesu? Asi bych měl dřív i letadlo… Pak se nikdo nesmí divit, že je železnice taková díra na peníze. a ohánět se bezpečností? Ani na koridorech se teď nic nestane když někdo projede stůj a je na stejný kolejí jako jiný vlak …
Jo, piráti protlačili novelu, systém je nastavený tak, že o stavební povolení může žádat pouze fyzická osoba. Právnická osoba = projekční firma nikoliv (bim bam) musí se tam jednatel zaregistrovat jako fyzická osoba (bim bam).
Tak schválení nového typu trvá obvykle minimálně dva roky. A vzhledem k tomu, že čínští technici, tady mezi lety 2020 až 2023 kvůli covidu téměř nebyli, tak se termín posunul. Jednotky mohou jezdit s cestujícími v rámci zkušebního provozu a schválení je už pouze otázka času.
Lodě obeplouvají Afriku. Zpoždění bývají v řádů 1-2 měsíců, záleží na tom, kolik si rejdař naplánuje mezivykládek, které bez Húthiů nejsou až tak časté.
Prosímvás, ta loď pluje rychlostí cca 20-30 uzlů. To je 37-55 km/h, za den tak zvládne zhruba 900 kilometrů.
Za 1 až 2 mesíce bez problémů udělá cestu kolem světa.
Nevim zda ty “pirati” utoci bezmyslenkovite nebo si cile vybiraji, ale v Cine kde plati trest smrti za mensi “prohresky” bych nechtel travit zbytek zivota v kriminale. Soudit se tam bude asi rychle a popravovat jeste rschleji nez v “demokraticky” vyspelich zemich.
Téměř jakákoliv loď v průlivu Bab al Mandab veze mraky v čínského zboží směr Evropa. Číňané už několik let provozují vojenskou základnu v Džibuti na protějším břehu průlivu takže mě dost překvapuje že se tam neumějí sjednat pořádek. Oni mají na Írán takové páky aby jim ty technologie přestal dodávat…
sklenář
10 dny
Za toto rozhodnutí jménem cestujících linky R23 Jančurovi děkuji.
Proč? Svezl jsem se tím a ačkoli to není žádná hitparáda tak je to o dost lepší než Pershing a tři (někdy dva) vozy nejistého uspořádání a nejisté vozové třídy.
Čína výhodně prodá ČR to co nikdo další nechce. Ale bude to obchod který patrně dnes při svých 80. narozeninách a v kruhu svých ctitelů neopomene připomenout věrný přítel Kim Čong Una. Prostě, výhodná koupě českého podniku!!!
a pak bude co? to se vrati do ciny za 5 let?
Roky čekal na zákazníky???
Tak taky skvělá práce LE skoro na podnose přinést hotovku konkurenci. To jen tak nikdo nedokáže. Tohle totiž zaslouží obrovský respekt, že skoro za 3 roky od spojení s Renfe a přitom počet jednotek je pořád stejný
Tak třeba si obejdnají nějaké taky , jenom nebudou chtít 5 let staré kusy…
Kdyby ty jednotky byly takový hit, tak by se o ně dopravci „poprali“. Situace je ale opačná, čím to asi bude? 😉🤔
Scházející byrokratické úkony? EU si nechce do mobility pustit čínské firmy a to je celý problém. Jak Regiojet zvládne papírování a úskoky evropské konkurence výrobců, to ještě uvidíme… Nejspíš ještě budou soudy a různá podání k antimonopolním úřadům…
Nemáte pravdu! Možná jsou za tím se skrývají neznámé tahy nejmenovaného českého přítele Kim Čong Una, exprezidenta Zemana.
Nepletete si Medvídka Pú s Kimem? 🤔
Čirá neschopnost výrobce zoči-voči legislativě, kterou je nutné dodržet. To v PRC neznaj, tam je pružnost.
není divu, že ten bolševický trpasličí šrot nikdo nechce.
:-)))
Apropos v Číně, na rozdíl od Japonska, jsou i regiony, kde žijí poměrně vysocí Asiati. Takže i ty čínské tuzemské jednotky s tím musí počítat.
A právě proto ani sami je nevyužívají, ani jim nejsou pro chudší vrstvy dostatečné
Treba se Huthiove v pruplavu budou cinit a tento vlak pro hobity nedorazi.
Oni se činí v průlivu Bab al Mandab, ale o 2000 km SZ tím trpí sekundárně i Suezský průplav…
Špatně.
Máte požadovat, aby to jelo po kolejích a pak Jančurovi vyčítat, že to vezl přes Rusko. A tvrdit, že žádný takový příkaz o železniční povinosti nebyl vydán.
Nekoukejte furt na Disney a občas vylezte.
Jak takový komentář přispívá k problematice ??
A jak prospívá problematice každý druhý komentář o hobitech? Mě přijde, že jakmile jde o čínský Sirius, tak najednou všichni mají postavu redaktora Petrovského, ale reálně budou někde o 30 čísel níž a ještě v tom vlaku nikdy neseděli. A dělají jak kdyby je s tím někdo denně nutil jezdit nejmíň 4x do Ústí a zpátky.
Stejně to Jančuru už nezajímá.
Můžete se ho zeptat a dát nam informaci
Jančuru možná ne, ale určitě to zajímá jeho firmu, když s tím vlakem počítají.
Myslím, že ho to zajímá víc než hodně. Smlouvu na R23 má ještě na 5 let. S čínskými jednotkami, pokud nebudou moc poruchové má šanci na další smlouvu na tuto linku. RJ chce prodávat v horizontu 5-10 let. Čím víc linek v závazku a jistotou výdělku bude jezdit, tím výhodněji má šanci RJ prodat.
Potěž pánbůh, jestli bude ta třetí jednotka vypadat jako ty dvě, tak to se máme na co těšit. Dodatečně dodělávané informační panely, hlavně přidělané po domácku, amatérsky ty venkovní.
Znám protěž, znám potah, ale nějak si nejsem jistý, co to má společného s vlaky.
Čínský kolaborant Jančura, fuj!
Ano, každý správný vlastenec totiž jezdí jen a pouze vagonky vyrobenými v NDR.
Kdepak, jedině Šukafonem a Tornádem ze Studénky.
Nevím, proč máte tolik minusů a negativní reakce. Vždyť říkáte pravdu. Jančura tady kvůli své hamižnosti umete cestu další čínské společnosti, která následně postupně rozloží evropský trh kolejových vozidel zevnitř. Až se zde CRRC napevno usadí, získá povolení pro své vlaky a bude mít reference z provozu v různých evropských zemích, pak to nabere rychlý spád, jelikož většinou se vlaky pořizují v rámci výběrových řízení, kde rozhoduje cena. A tu nastaví Číňan nízko, neboť mu to umožňují domácí podmínky výroby. Za 10-15 let tak budeme řešit stejné obdobné problémy jako dnes při obnově autobusů a trolejbusů, kdy se sem cpou… Číst vice »
Jedna věc je cena pořízení, druhá provozní náklady a třetí četnost oprav. Pokud si dopravce vybere špatného dodavatele a bude mít odstavenou polovinu dopravních prostředků, tak jej čekají pokuty od objednatele, náklady na pronájem jiných vozidel a poškození dobrého jména společnosti. A možná získá nějaké odškodnění od výrobce. Na druhou stranu je většina výrobků dnes certifikovaných pro evropský trh.
Když má dopravce vozidla jen pronajata, tak pokuty a další naklady za jejich výpadek obdržené od objednavatelů pravděpodobně smluvně přeúčtování majiteli jim dlouhodobě zapujčenych vozidel.
Jasně, fandové uzavřeného trhu – aby vám pak jak se říká nejel vlak a nemuseli jste kupoval skvosty jako 380 od Škodovky.
A nebude to tím, že objednavatelé veřejné dopravy kladou velkou váhu na cenu? A ti kteří tím vlakem jezdí taky chtějí jezdit pomalu zadarmo? To pak vezmete Číňanem zavděk, když je o 1/3 levnější.
Tento Hoax vyřešili například Francouzi už dávno, požadují u vozidla do státních zakázek určité procento domácí produkce. Naopak si ale myslím že vstup Číny na Evropský trh mnohem více rozpumpuje zpohodlnělou konkurenci. Přeci jen mají dnes jedny z nejpokročilejších vlaků na světě které můžou být i lepší než ty evropské ve všech ohledech. Sirius je pouze ten úplný low cost low end toho co může čína nabídnout.
Jasně a proto číňany z bulharského tendru vypráskali. A pokud by čínské výrobce někdo oslovil na přímo, za svoje peníze, je to čistě jeho rozhodnutí a nikdo mu bránit nebude.
Cítím jasný sarkasmus takže si přisadím, Jančuro octup!!!
Doufám že jste to nepsal na čínském telefonu/počítači.
On to nepíše proti Číně. On to píše proti Jančurovi a pak je jakýkoliv čínský, ruský… prostředek vpořádku. Pro likvidaci sousedovy kozy je vpořádku cokoliv.
Pěknej novej škoda jen na chvilku se někde zastaví a dopadne takto: https://youtu.be/bqhL3GNkGcU
Proboha, to bylo rychlé.
To je ostuda, že to od roku 2019, tedy za 5 let, ještě nestihli schválit. To ten nový svatební zákon od pirátů bude dřív.
A myslíte, že je ti víc ostuda výrobce a nebo toho schvalovacími procesu? Asi bych měl dřív i letadlo… Pak se nikdo nesmí divit, že je železnice taková díra na peníze. a ohánět se bezpečností? Ani na koridorech se teď nic nestane když někdo projede stůj a je na stejný kolejí jako jiný vlak …
On je nějaký svatební zákon..🤔
Jo, piráti protlačili novelu, systém je nastavený tak, že o stavební povolení může žádat pouze fyzická osoba. Právnická osoba = projekční firma nikoliv (bim bam) musí se tam jednatel zaregistrovat jako fyzická osoba (bim bam).
To si pište, zákon o rodině…
Tak schválení nového typu trvá obvykle minimálně dva roky. A vzhledem k tomu, že čínští technici, tady mezi lety 2020 až 2023 kvůli covidu téměř nebyli, tak se termín posunul. Jednotky mohou jezdit s cestujícími v rámci zkušebního provozu a schválení je už pouze otázka času.
Domotat schvalování vlakové soupravy se stavebním zákonem a ten si ještě splést se svatbou..?
Jako chápu, je pátek večer 😀
On tam musel nějak dostat ty piráty, o to šlo.
A já myslel, že mu jde o stejnopohlavní „manželství“. Doufám, že to dřív nebude.
Šťastnou cestu kolem Húthiů v Jemenu…
Asi raději poplují kolem Mysu Dobré naděje.
Lodě obeplouvají Afriku. Zpoždění bývají v řádů 1-2 měsíců, záleží na tom, kolik si rejdař naplánuje mezivykládek, které bez Húthiů nejsou až tak časté.
Tak to bude Suez brzy na mizině…
Ono tam ještě sem tam něco pluje. Jasně, není to, co to bývalo dřív.
Problém je, že tam aktuálně neplatí prakticky žádné pojištění. A do tohoto (značného) rizika se ledaskomu nechce.
Loď rozhodně nenabere cestou kolem Afriky zpoždění 1-2 měsíce, ale jen cca 2 týdny.
Celá cesta z východu Číny kolem Afriky do západoevropských přístavů trvá max 6-8 týdnů, podle počtu zastávek a rychlosti lodi.
Prosímvás, ta loď pluje rychlostí cca 20-30 uzlů. To je 37-55 km/h, za den tak zvládne zhruba 900 kilometrů.
Za 1 až 2 mesíce bez problémů udělá cestu kolem světa.
Nevim zda ty “pirati” utoci bezmyslenkovite nebo si cile vybiraji, ale v Cine kde plati trest smrti za mensi “prohresky” bych nechtel travit zbytek zivota v kriminale. Soudit se tam bude asi rychle a popravovat jeste rschleji nez v “demokraticky” vyspelich zemich.
Když s tím začínali tak prý útočili na lodě vlastěné či provozované Izraelem, ale nějak se jim nedařilo je rozlišit od ostatních…
Tak Húthiové by si asi rozmysleli zaúčtočit na loď patřící Číně.
Téměř jakákoliv loď v průlivu Bab al Mandab veze mraky v čínského zboží směr Evropa. Číňané už několik let provozují vojenskou základnu v Džibuti na protějším břehu průlivu takže mě dost překvapuje že se tam neumějí sjednat pořádek. Oni mají na Írán takové páky aby jim ty technologie přestal dodávat…
Za toto rozhodnutí jménem cestujících linky R23 Jančurovi děkuji.
Předpokládám, že to myslíte ironicky.
Proč? Svezl jsem se tím a ačkoli to není žádná hitparáda tak je to o dost lepší než Pershing a tři (někdy dva) vozy nejistého uspořádání a nejisté vozové třídy.
Snad vám to na R23 přinese opravdu lepší služby 🙂
Jak to vůbec vypadá s těmi Číňany pro Westbahn?
Nikde se zatím nepsalo, že by padla dohoda, ale od toho, že se čeká na schválení na ty 4 co si má WB pronajmout žádný další info nebylo.