Třetí přímá linka bez mezipřistání mezi Austrálií a Evropou. Qantas se po dvaceti letech vrátil do Paříže
Boeing 787-9 společnosti Qantas. Foto: Paris Aeroport
Nová linka bude v provozu první měsíc čtyřikrát týdně, pak třikrát.
Už aby měli ty A350 a mohli to rozjet trošku ve vyšším levelu.
Já mám problém s jedenácti hodinama do LAXu … jsem pak dva dny na kapačkách … Neumím si přestavit být v letadle o více než šest hodin déle …
Do Limy 12 hod a úplně v pohodě
Já jsem zkoušel LHR-Darwin (16,5hod) a Darwin-LHR (cca 17,5hod) taky Dreamliner Quantas, v economy, a dalo se to. Velký výběr filmů atd, jídla málo ale ok, trochu spát, sledovat kudy se letí, a hlavně tam byly celou cestou použitelné wcka, ne jako když se přestupuje v Doha, Dubaji, nebo Abú Dhabi, to jsou záchody v letadle už po dvou hodinách na skafandr.. Na 16ti hodinovým Quantasu Sydney-Dallas se dá v A380 trochu projít, ale většinu letu přes Pacifik není na sledování letu ani z okna nic vidět: voda, voda, voda,…
Co to znamena to Quantas ?
Qantas – Queensland And North Territory Aerial Services
On se ale neptal na Qantas, nýbrž Chainiho na „jeho“ Quantas, který údajně léta SYD-DFW.
Ale díky za vysvětlení zkratky.
Aaa dekuji
Taky záleží kolik vám je let. Ve 20 to člověk snáší lépe než v 50.
Tak to bych si položil otázku, jestli mi to za dva na kapačkách stojí.
Inspirace pro náš milovaný Smartwings, teda pokud jde o tu konfiguraci….
A jeste zvlastnejsi, ze si nevybrali nasi maticku Prahu 🫢
To jsou zase komentáře. A kolik má Smartwings klientely ochotné platit násobek až mnoho-mnoho-násobek za letenku ve vyšší třídě? Konfigurace jsou takové, jaký je podíl klienetely ochotné ji platit. 787 z Austálie létá dost extrémní lety a pochopitelně tohle přiláká více platící (asi převážně obchodní) cestující, co se pohodlně svezou ve flat bed v bussinesu a ještě nemusí přestupovat. V ekonomické tříde je to dost mučírna při těch vzdálenostech kam to z Austrálie je kamkoliv a tak je menší (a lidi co preferují cenu asi často raději poletí s přestupem).
https://www.seatguru.com/airlines/Qantas_Airways/Qantas_Airways_Boeing_789.php
Smartwings by mohly konkurovat cenou- jsou zvyklý lítat na jeden motor,tak by mohly mít méně paliva
další kokot… něco nového než motor by nebylo?
Letem na jeden motor se zadne palivo neusetri.
Naopak, spotreba je jeste vetsi.
Souhlas, ale jako vtip to až tak špatný nebylo 🙂
Jinak ty 787-9 na takhle dlouhý lety potřebovali taky odlehčit, v max. density konfiguraci by plný nedoletěli… no a když už to udělají „řidší“, tak logicky ty místa mají víc prostoru a není důvod je nedat do vyšší třídy…
Smartwings umí i all business konfiguraci. Stačí, když si ji cestovní kancelář objedná:
https://www.cestykolemsveta.cz/
Umi je trochu silne rceni, snazi se je realistictejsi.
To nabízí pravidelně. Ale je to specifický produkt s nemalými cenami. Klienti běžných cestovek tohle typicky nevyhledávají na letech po Evropě (ani v Kanadě), což je jejich typický provoz.
To chapu, kdykoli jsem v C letel s CSA a operoval to TS jak to rict, no snazili se, ale nebylo to ono… ale to jim asi nejde vycitat, proste mene zkusenosti
ale už jsem na vlastní kůži zažil, že tu jejich business konfiguraci poslali na lety QS1164/1165 na PMI a PAX vcelku valili oči, čím to letí. Pro jednou to byla příjemná změna. Přesto věřím, že pokud by jejich business sedačky nabízeli třeba na lety na TFS, LPA či TLV, tak to z fleku prodají i za dvojnásobnou cenu letenky. Jinak tu konfiguraci letadla si objednává Eso Travel na cesty kolem světa
Mohli by zkusit i z Prahy 😅 určitě by to přitáhlo i cestující z jiných zemi a nacházíme se ve středu Evropy
Článek je o tom, jak jsou cestujcící, co preferují let bez přestupu a vy jim hned nějaký vymyslíte.
Navíc, PRG není hub na přestupy.
Z Prahy bez přestupu do Austrálie hned po letech do Londýna, Říma a Paříže? Předpokládám, že mnohem větší smysl by měla linka z Perthu do Vídně, Mnichova, Amsterdamu nebo Bruselu.
Uvidíme jestli se vrátí zpátky alespoň do Frankfurtu. Praha je samozřejmě absolutní utopie.
Souhlas, ale stejně jako Mnichov, Vídeň i Brusel…
A co Ostrava-Mošnov?
Presne, moje rec
..ach ta vecna predstava, ze je cechistan stredem evropy..
Dobrý vtip. Dostupnost Prahy z příhraničí okolních zemích je vyhlášená.
Ti by museli létal z důvodu zaplnění kapacity letadla nějakou
Cessnou a tankovat „na každé mezi“