Třetí přímá linka bez mezipřistání mezi Austrálií a Evropou. Qantas se po dvaceti letech vrátil do Paříže

Boeing 787-9 společnosti Qantas. Foto: Paris AeroportBoeing 787-9 společnosti Qantas. Foto: Paris Aeroport

Nová linka bude v provozu první měsíc čtyřikrát týdně, pak třikrát.

34 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lvy

Už aby měli ty A350 a mohli to rozjet trošku ve vyšším levelu.

Jarda

Já mám problém s jedenácti hodinama do LAXu … jsem pak dva dny na kapačkách … Neumím si přestavit být v letadle o více než šest hodin déle …

Jirka1963

Do Limy 12 hod a úplně v pohodě

Chainy

Já jsem zkoušel LHR-Darwin (16,5hod) a Darwin-LHR (cca 17,5hod) taky Dreamliner Quantas, v economy, a dalo se to. Velký výběr filmů atd, jídla málo ale ok, trochu spát, sledovat kudy se letí, a hlavně tam byly celou cestou použitelné wcka, ne jako když se přestupuje v Doha, Dubaji, nebo Abú Dhabi, to jsou záchody v letadle už po dvou hodinách na skafandr.. Na 16ti hodinovým Quantasu Sydney-Dallas se dá v A380 trochu projít, ale většinu letu přes Pacifik není na sledování letu ani z okna nic vidět: voda, voda, voda,…

Davo

Co to znamena to Quantas ?

Karl von Bahnhof

Qantas – Queensland And North Territory Aerial Services

Průvodce původní Aleš

On se ale neptal na Qantas, nýbrž Chainiho na „jeho“ Quantas, který údajně léta SYD-DFW.
Ale díky za vysvětlení zkratky.

Davo

Aaa dekuji

Stanley

Taky záleží kolik vám je let. Ve 20 to člověk snáší lépe než v 50.

Jiří Kocurek

Tak to bych si položil otázku, jestli mi to za dva na kapačkách stojí.

Zdeněk

Inspirace pro náš milovaný Smartwings, teda pokud jde o tu konfiguraci….

Davo

A jeste zvlastnejsi, ze si nevybrali nasi maticku Prahu 🫢

Y.K.

To jsou zase komentáře. A kolik má Smartwings klientely ochotné platit násobek až mnoho-mnoho-násobek za letenku ve vyšší třídě? Konfigurace jsou takové, jaký je podíl klienetely ochotné ji platit. 787 z Austálie létá dost extrémní lety a pochopitelně tohle přiláká více platící (asi převážně obchodní) cestující, co se pohodlně svezou ve flat bed v bussinesu a ještě nemusí přestupovat. V ekonomické tříde je to dost mučírna při těch vzdálenostech kam to z Austrálie je kamkoliv a tak je menší (a lidi co preferují cenu asi často raději poletí s přestupem).

https://www.seatguru.com/airlines/Qantas_Airways/Qantas_Airways_Boeing_789.php

Jméno

Smartwings by mohly konkurovat cenou- jsou zvyklý lítat na jeden motor,tak by mohly mít méně paliva

Ota Zima

další kokot… něco nového než motor by nebylo?

Air Traveller

Letem na jeden motor se zadne palivo neusetri.

Naopak, spotreba je jeste vetsi.

SYN

Souhlas, ale jako vtip to až tak špatný nebylo 🙂

SYN

Jinak ty 787-9 na takhle dlouhý lety potřebovali taky odlehčit, v max. density konfiguraci by plný nedoletěli… no a když už to udělají „řidší“, tak logicky ty místa mají víc prostoru a není důvod je nedat do vyšší třídy…

Průvodce původní Aleš

Smartwings umí i all business konfiguraci. Stačí, když si ji cestovní kancelář objedná:
https://www.cestykolemsveta.cz/

Davo

Umi je trochu silne rceni, snazi se je realistictejsi.

Y.K.

To nabízí pravidelně. Ale je to specifický produkt s nemalými cenami. Klienti běžných cestovek tohle typicky nevyhledávají na letech po Evropě (ani v Kanadě), což je jejich typický provoz.

Davo

To chapu, kdykoli jsem v C letel s CSA a operoval to TS jak to rict, no snazili se, ale nebylo to ono… ale to jim asi nejde vycitat, proste mene zkusenosti

Ota Zima

ale už jsem na vlastní kůži zažil, že tu jejich business konfiguraci poslali na lety QS1164/1165 na PMI a PAX vcelku valili oči, čím to letí. Pro jednou to byla příjemná změna. Přesto věřím, že pokud by jejich business sedačky nabízeli třeba na lety na TFS, LPA či TLV, tak to z fleku prodají i za dvojnásobnou cenu letenky. Jinak tu konfiguraci letadla si objednává Eso Travel na cesty kolem světa

Lukáš

Mohli by zkusit i z Prahy 😅 určitě by to přitáhlo i cestující z jiných zemi a nacházíme se ve středu Evropy

Y.K.

Článek je o tom, jak jsou cestujcící, co preferují let bez přestupu a vy jim hned nějaký vymyslíte.

mgr.pavel

Navíc, PRG není hub na přestupy.

liborvavrik82

Z Prahy bez přestupu do Austrálie hned po letech do Londýna, Říma a Paříže? Předpokládám, že mnohem větší smysl by měla linka z Perthu do Vídně, Mnichova, Amsterdamu nebo Bruselu.

Tomáš H.

Uvidíme jestli se vrátí zpátky alespoň do Frankfurtu. Praha je samozřejmě absolutní utopie.

David Vlcek

Souhlas, ale stejně jako Mnichov, Vídeň i Brusel…

Vincenc

A co Ostrava-Mošnov?

Davo

Presne, moje rec

Pavel

..ach ta vecna predstava, ze je cechistan stredem evropy..

Jiří Kocurek

Dobrý vtip. Dostupnost Prahy z příhraničí okolních zemích je vyhlášená.

Roman osobně

Ti by museli létal z důvodu zaplnění kapacity letadla nějakou
Cessnou a tankovat „na každé mezi“