Třetí linka do Francie. Španělské dráhy příští rok obnoví vysokorychlostní vlaky do Toulouse

Vysokorychlostní jednotka Renfe 100. Foto: CARLOS TEIXIDOR CADENAS/Wikimedia CommonsVysokorychlostní jednotka Renfe 100. Foto: CARLOS TEIXIDOR CADENAS/Wikimedia Commons

Spojení mezi Barcelonou a Toulouse zvládne rychlovlak za 3 hodiny a 30 minut.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Plecháč

Stejně mi to přijde nepochopitelné, že po přeshraniční VRT z Barcelony do Perpiganu jezdí tak málo vlaků. Na to jak kvalitní infrastrukturu mají k dispozici je železniční doprava mezi Francií a Španělskem tragická. I před rozpadem spolupráce Renfe-SNCF to nebylo o moc lepší.

Michal M

„tak málo vlaků“ platí pro většinu španělských VRT tratí.

Plecháč

To je pravda, ale pouhé čtyři páry vlaků (dvě TGV a dvě AVE) za den je fakt extrém. To pak není moc efektivní investice do infrastruktury, když se využívá tak málo. Snad se blýská na lepší časy a Renfe nezůstanou u třetího páru.

Jiří Kocurek

A vedle po silnici může jezdit každý. Ovšem nedejbože, kdyby chtěl autobusový dopravce přejít na koleje a vozit lidi vlakem. Ti by toho Flixe hnali! 🙁

David

To jsou 2 soupravy co jezdí celý den…si troubu říct, že 2 a321 by toho přepravily cca stejně, navíc jak budou lítat častěji, tak si vybere každý.

xyz

No a tak jako tak se člověk musí časově i „místenkově“ strefit do jednoho konkrétního spoje; pokud by ho nakonec (z jakéhokoliv důvodu) nestihl, tak nemůže jet na stejný doklad jiným spojem + musí doufat, že v tom jiném spoji ještě vůbec bude volno.

Permonik

A není problém v tom, že cena jízdenky je obdobná jako cena letenky…