Travel Service převzal druhý Boeing 737 MAX 8, v Praze přistál po deseti hodinách
Nový Boeing 737 MAX 8 v továrně v Boeingu v USA. Foto: Travel Service
Letecká společnost Travel Service převzala v americkém Rentonu druhý Boeing 737 MAX 8. Letoun s registrací OK-SWB je jedním ze
Dostal jsem informaci, o tom, že se uvažuje o následném změnění konfigurace na 18C a 150Y.
Je zajímavé, že ze Seattlu do Prahy je to 8413 km a ten Boeing má oficiální dolet 6570 km. Na Flightradar24 není vidět, že by po cestě přistáli na dotankování. Sice letí prázdní, ale i tak mi to přijde hodně velký rozdíl v doletu. Nevíte někdo, v čem to vězí?
Rozdíl je právě v tom, že letí prázdní. Dolet se uvádí s plně naloženým letadlem.
Navic pri ceste z USA do Evropy pomaha i proudeni vzduchu, kdy je cesta o cca.1 hodinu rychlejsi pri stejne spotřebě paliva a tim by se teoreticky dalo uletet navic i 1000 km při nalozene B737
Na AJ wiki je info o konfiguraci takove :
737 MAX 8
162 (12J + 150Y) to 210 max
Nevíte někdo jaká je konfigurace???
189
Oni totiž píší na jejich stránkách v záložce Flotila, že nejčastější konfigurace je Y189, a C18 a Y150 (18 pax business class), proto jsem si říkal jestli by to nemohlo být s tou „business class“😀
Mělo by to být skutečně 189 PAX s tím, že by měl být využíván pro delší lety, kde je pasažérů 183 – (s)prostě vynechány sedadla 1B 2B 3B 4B 2E 3E…