Trať z Prahy do Mladé Boleslavi čeká další výluka, vlaky nepojedou z Neratovic
Motorový vůz 854 v Neratovicích. Foto: Michal Chrást
Na základě požadavku dopravců proběhne oprava mimo prázdniny.
Na základě požadavku dopravců proběhne oprava mimo prázdniny.
Ty koleje v úseku Neratovice – Všetaty by se měly vyměnit za nové, když tam vždycky vlaky drkotaly…
Před 3 roky na to měli celé léto, když byl zavřený most. Ale proč si dělat násilí, tak to zase zavřem jindey, že?
Dotaz na autora článku:
Kde si prosím mohu informaci o výluce ověřit? V IDOS výluka uvedena není, dále jsem volala na infolinky ČD a Správy železnic a informaci o zde uvedené výluce mi nikdo nepotvrdil – o výluce nevěděli.
Předem děkuji za odpověď.
Helena
Jde o vyjádření SŽ, mohu Vám ho poslat klidně mailem.
Děkuji Vám za odpověď a prosím o zaslání tohoto vyjádření, případně zaslání kontaktu na osobu, která jej vydala.
Posláno na tu adresu, kterou máte zde uvedenou. (kdyby byla jiná, napište na sura@zdopravy.cz)
no paráda,tak se depo v MB opět bude hodit.na to že někdo navrhl jeho zrušení od nového GVD!!!
MB má depo?
Spíše takovej chlív…
Otázka trochu mimo téma. Kdo řídí dopravu v úseku Neratovice-Boleslav? Výpravčí ve Všetatech a Kropáčově Vrutici. Nějaká změna?
Logiku by to mělo v případě, že by se přes léto jezdilo – přinejmenším rychlíky odklonem přes Kralupy. Nějak jsem si nevšiml, že by se tak stalo. Teď už je to takové… no jako hezký, že myslíte na těch posledních 10 % výletníků. Nebo ještě jinak: Když už jste to v létě podělali, mohli jste to se skoro stejnými následky už rovnou podělat až do MB, kam by ostatně NAD po D10 i byla tak nějak logičtější.
Vážený pane Zárubo, na přelomu července a srpna jsem jel odklonem přes Kralupy (moje první jízda objednávaným rychlíkem Arrivy), v Neratovicích přistoupili lidé z NAD (tato jela též z pražského hlavního nádraží, ale o něco dříve). Takže odklony jezdily. Bylo-li by bývalo lépe spojit obě výluky, nedokáži posoudit, po trati jsem jel možná poprvé v životě. Po koridoru jel rychlík krásně, v Kralupech jsme možná až deset minut čekali na odjezd podle JŘ. Za Neratovicemi jsem se skoro bál, že vyskočíme z kolejí. Nejsem si jist, že je projevem profesionality SŽ nechat tento úsek dojít do zmíněného stavu. Přeji hezký… Číst vice »
Jak píše VS, rychlíky odklonem jezdily, ale stávalo se, že byly zasekány mezi Prahou a Kralupy a jezdily zpožděné. A takový přestup R21/R22 v Boleslavi byl dost loterie. Plánujte si pak nějakou cestu na této relaci…
V tomto ohledu musím ocenit práci dispečinku Arrivy, kdy třeba po ujetí posledního rychlíku R22 v Boleslavi na Svor zajistili platnost jejich jízdenky v následném osobáku Die Laenderbahn.
Ale opět. SprŽel přidělí Arrive dopravní cestu z Prahy do Kralup a v x případech to vůbec nerespektovala a rychlíky kolem Vltavy akorát nabíraly zpoždění.
Co to povídáte, rychlíky a spěšné vlaky jezdily letos celé prázdniny odklonem přes Kralupy.
Přes léto rychlíky a Sp odklonem jezdily. Ale těch 14 dní NAD by se snad v létě sneslo, než to zase zadrbat znovu v říjnu.
OK, tak mea culpa, o těch Kralupech jsem opravdu jen nevěděl, beru tedy s omluvou zpět.
Tohle je o ničem. Snad celé prázdniny výluka Praha – Neratovice (busy, odklony, zpoždění, ujíždějící přípoje v Mladé Boleslavi), teď zas tohle. To se to nemohlo spojit?
Tímhle ta železnice prostě ztrácí atraktivitu.
Někde jsem si všiml zkratky SprŽel… no, asi na tom něco bude.
Vypsat údržbu na celý dlouhy traťovy úsek v jednom terminu není ono. To by dávalo příliš logiky a stalo moc práce.
Lepší flikovat postupně nejlépe vyhybku po vyhybce, vždy s výukou.
Ale ještě lepší je současně zasekat odklonové trasy, jako nedávno byly Velim a Poříčany, aby se nedalo jet z Prahy na Kolín.
S Neratovicema zase měly být Kralupy, aby žádný rychlík nemohl odklonem a ještě nejlíp se silničári dohodnout zasekání NAD.
Více zakazek=více „kapříků“…
Toto je opět jedna z tratí, která má pomalu každý rok výluky. Za tu dobu se skutečně mohla udělat v jednom tahu celková rekonstrukce a nevyhánět lidi a dopravce ze železnice. Ale to je jako obdobně na Posázavském Pacifiku, na trase Beroun – Protivín, Praha – Kladno – Rakovník atd. Kdy se toto změní? A to nemluvě o tom, že by zde aspoň už mohli udělat aspoň v některých úsecích druhou kolej.
Tam to uz chce jako sul udelat. Mlati to tam neskutecne. Usek cakovice-nera se jim celkem povedl.
Fakt?
Já nevím, ale to snad už někoho musí i bavit…ty věcné posouvajíci se výluky…
Mimochodem…kterým směrem od Prahy dal není nějaká výluka? Existuje vůbec podobná trať?
Pacifik?
tak alespoň něco zvládli nerozdrbat 🙂
Já bych to rozebral celý 😂
Ten ale není použitelný, odklony Praha – Čerčany přes Pacifik stejně bývají výjimka.
Výluka na Pacifiku se musí synchronizovat se silničáři.
Velmi chytrý názor velmi chytrého Kocourečka:-(
Ještě Kladno je letos slabé… 🙂