Trať z Prahy do Mladé Boleslavi čeká další výluka, vlaky nepojedou z Neratovic

Motorový vůz 854 v Neratovicích. Foto: Michal ChrástMotorový vůz 854 v Neratovicích. Foto: Michal Chrást

Na základě požadavku dopravců proběhne oprava mimo prázdniny.

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jouda

Ty koleje v úseku Neratovice – Všetaty by se měly vyměnit za nové, když tam vždycky vlaky drkotaly…

nowas

Před 3 roky na to měli celé léto, když byl zavřený most. Ale proč si dělat násilí, tak to zase zavřem jindey, že?

Helena

Dotaz na autora článku:
Kde si prosím mohu informaci o výluce ověřit? V IDOS výluka uvedena není, dále jsem volala na infolinky ČD a Správy železnic a informaci o zde uvedené výluce mi nikdo nepotvrdil – o výluce nevěděli.
Předem děkuji za odpověď.
Helena

Helena

Děkuji Vám za odpověď a prosím o zaslání tohoto vyjádření, případně zaslání kontaktu na osobu, která jej vydala.

petr

no paráda,tak se depo v MB opět bude hodit.na to že někdo navrhl jeho zrušení od nového GVD!!!

Blzx

MB má depo?

Ferda Vomáčka

Spíše takovej chlív…

MilanSima

Otázka trochu mimo téma. Kdo řídí dopravu v úseku Neratovice-Boleslav? Výpravčí ve Všetatech a Kropáčově Vrutici. Nějaká změna?

Tomáš Záruba

Logiku by to mělo v případě, že by se přes léto jezdilo – přinejmenším rychlíky odklonem přes Kralupy. Nějak jsem si nevšiml, že by se tak stalo. Teď už je to takové… no jako hezký, že myslíte na těch posledních 10 % výletníků. Nebo ještě jinak: Když už jste to v létě podělali, mohli jste to se skoro stejnými následky už rovnou podělat až do MB, kam by ostatně NAD po D10 i byla tak nějak logičtější.

VS

Vážený pane Zárubo, na přelomu července a srpna jsem jel odklonem přes Kralupy (moje první jízda objednávaným rychlíkem Arrivy), v Neratovicích přistoupili lidé z NAD (tato jela též z pražského hlavního nádraží, ale o něco dříve). Takže odklony jezdily. Bylo-li by bývalo lépe spojit obě výluky, nedokáži posoudit, po trati jsem jel možná poprvé v životě. Po koridoru jel rychlík krásně, v Kralupech jsme možná až deset minut čekali na odjezd podle JŘ. Za Neratovicemi jsem se skoro bál, že vyskočíme z kolejí. Nejsem si jist, že je projevem profesionality SŽ nechat tento úsek dojít do zmíněného stavu. Přeji hezký… Číst vice »

Vena

Jak píše VS, rychlíky odklonem jezdily, ale stávalo se, že byly zasekány mezi Prahou a Kralupy a jezdily zpožděné. A takový přestup R21/R22 v Boleslavi byl dost loterie. Plánujte si pak nějakou cestu na této relaci…

V tomto ohledu musím ocenit práci dispečinku Arrivy, kdy třeba po ujetí posledního rychlíku R22 v Boleslavi na Svor zajistili platnost jejich jízdenky v následném osobáku Die Laenderbahn.

Ale opět. SprŽel přidělí Arrive dopravní cestu z Prahy do Kralup a v x případech to vůbec nerespektovala a rychlíky kolem Vltavy akorát nabíraly zpoždění.

Romanero

Co to povídáte, rychlíky a spěšné vlaky jezdily letos celé prázdniny odklonem přes Kralupy.

nowas

Přes léto rychlíky a Sp odklonem jezdily. Ale těch 14 dní NAD by se snad v létě sneslo, než to zase zadrbat znovu v říjnu.

Tomáš Záruba

OK, tak mea culpa, o těch Kralupech jsem opravdu jen nevěděl, beru tedy s omluvou zpět.

Vena

Tohle je o ničem. Snad celé prázdniny výluka Praha – Neratovice (busy, odklony, zpoždění, ujíždějící přípoje v Mladé Boleslavi), teď zas tohle. To se to nemohlo spojit?

Tímhle ta železnice prostě ztrácí atraktivitu.
Někde jsem si všiml zkratky SprŽel… no, asi na tom něco bude.

Gwann

Vypsat údržbu na celý dlouhy traťovy úsek v jednom terminu není ono. To by dávalo příliš logiky a stalo moc práce.

Lepší flikovat postupně nejlépe vyhybku po vyhybce, vždy s výukou.

Leinad

Ale ještě lepší je současně zasekat odklonové trasy, jako nedávno byly Velim a Poříčany, aby se nedalo jet z Prahy na Kolín.
S Neratovicema zase měly být Kralupy, aby žádný rychlík nemohl odklonem a ještě nejlíp se silničári dohodnout zasekání NAD.

Petr

Více zakazek=více „kapříků“…

ušatá

Toto je opět jedna z tratí, která má pomalu každý rok výluky. Za tu dobu se skutečně mohla udělat v jednom tahu celková rekonstrukce a nevyhánět lidi a dopravce ze železnice. Ale to je jako obdobně na Posázavském Pacifiku, na trase Beroun – Protivín, Praha – Kladno – Rakovník atd. Kdy se toto změní? A to nemluvě o tom, že by zde aspoň už mohli udělat aspoň v některých úsecích druhou kolej.

Jarda

Tam to uz chce jako sul udelat. Mlati to tam neskutecne. Usek cakovice-nera se jim celkem povedl.

Zdeněk

Fakt?

Gwann

Já nevím, ale to snad už někoho musí i bavit…ty věcné posouvajíci se výluky…

Mimochodem…kterým směrem od Prahy dal není nějaká výluka? Existuje vůbec podobná trať?

Jiří Kocurek

Pacifik?

Jan Goláň

tak alespoň něco zvládli nerozdrbat 🙂

Petr

Já bych to rozebral celý 😂

Leinad

Ten ale není použitelný, odklony Praha – Čerčany přes Pacifik stejně bývají výjimka.
Výluka na Pacifiku se musí synchronizovat se silničáři.

Zdeněk

Velmi chytrý názor velmi chytrého Kocourečka:-(

CDJarda

Ještě Kladno je letos slabé… 🙂