Trať na Krumlov se bude u Budějovic kvůli obchvatu překládat do nové stopy
Stavba Jižní tangenty u ČB si vyžádala přeložení kájovské tratě na mosty. Pramen: Jihočeský kraj
Omezení čeká i automobilovou dopravu a MHD, neboť v místě stavby bude uzavřena provizorní komunikace.
„Práce na přeložení trati do konečné polohy na nové mosty budou probíhat od 26. srpna do 13. září, výluka železničního provozu začne 29. září.“
Když je výluka mezi 26.8.22 a 13.9.22, proč píšete, že výluka železničního provozu začne 29. září? Děkuji
Překlep, opraveno na srpne, pardon.
Chybička se vloudila…
„Práce na přeložení trati do konečné polohy na nové mosty budou probíhat od 26. srpna do 13. září, výluka železničního provozu začne 29. září. “
Na dráze začne výluka až 29. září? 🙂
Mám docela pochybnosti o tom, že to je nejdůležitější stavba. Docela jsem zvědav na vytíženost. Pro jaké relace je to vlastně myšlené? Napadá mě hlavně pro letšitě a Silnici II/143, pak ale nechápu, proč to nenapojili na existující MÚK s II/143. Pak teda ještě obsluha Včelné, Bošova a Rožnova.
Ale je fakt, že kraj teď staví jen dvě dopravní stavby, kromě této je to ještě obchvat Vlachova Březí, a ten se mi zdá skoro důležitější.
Z Krumlova, Kaplice, Litvínovic, Křemže, Plané, celé I/3
na
Dálnici D3, do Rožnova, Roudného, Havlindy, Hodějovic, Mladého
Dálnice a silnice 1. Třídy řeší ŘSD. Silnice druhé a třetí třídy kraj.
mate problem pochopit psany text?
Nebude mít Krumlov přípojku na D3 u Třebonína?
U II/143 se výhledově plánuje pokračování z okružní křižovatky se současnou I/3 obchvatem Homolí a Nových Homolí a napojení na stávající II/143 ve Dvoře Koroseky.