Trať na Dobřichovice kolabuje, výpravčí musel být vystřídán
CityElefant na lince S7 v Dobřichovicích. Foto: Jan Sůra
Problémy na koridoru mezi Prahou a Berounem neustávají. Železniční doprava v úseku Radotín – Dobřichovice dnes dopoledne po sérii zpoždění
Nejvyšší čas okamžitě spustit celkovou modernizaci a přestavbu železnice v ČR a peníze vzít ze silniční dopravy. Tam je peněz víc než dost na zbytečnosti! Železnice je po desetiletí zanedbaná a je načase, aby se za to někdo zodpovídal!
U sousedů s tím mají také problém https://www.spiegel.de/auto/deutsche-bahn-deutschland-investiert-zu-wenig-ins-schienennetz-auf-dem-abstellgleis-a-7d22386d-830e-4f3e-8c22-77777076e5ad
Proč ty vlaky z Řevnic neposílají přes Mníšek pod Brdy :)?
Protože vlak není autobus. 🙂 nebo na to není předpis.
No možná to bude tím, že tam nevedou koleje?
Tak u 9974 dnes hlásili na hlavním odklon a hlásí to i is ve vlaku. Přitom jede normálně přes Smíchov. To už je fakt totálně v …
Příměr – pokud co se děje na želznici u nás, by se dělo o letectví v USA tak by to tady FAA už dávno uzemnila.
PS Jinak výpravčí udělal jen a jen správně.
Výluka z Radotina na odbočku Barrandov, do toho výluka 1TK v úseku Dobřichovice-Revnice + licha skupina v Dobřichovicich = pouze dvě koleje, do toho porucha TZZ na trati, obsazeny kolejovy usek v 2TK, jízda na OP a PN na hradle elektromechanika, hradlovy poloautoblok. Lepší se nechat vystřídat, než způsobit nějakou nehodu.
A 1 kolej na mostě v Radotíně směr Černošice. Je to drsné.
Já jsem myslel že už tam dávno nikdo není. Už jsem tam výpravčího neviděl dlouho. Vlakovou cestu muí stavět až z asi třeba z Brna, protože v Dobřichovicích a v Řevnicích není nikdy postaveno včas
Zřejmě má takový fofr, že nestačí ani být venku.
Tak v tom případě to není Brnem. Signál z Brna do Sydney (16.000 km) letí necelých 300 milisekund. A do Prahy 10 milisekund.
https://wondernetwork.com/pings/Brno
Si to na tu výluku běž vyzkoušet, chytráku. Určitě tam budou rádi, když jim někdo ukáže, jak se to má dělat podle předpisů a zároveň včas.
Na elekromechanice trvá postavit vlakovou cestu mnohokrát déle než na jopce nebo releovce
Na starší reléovce trvá postavit vlakovou cestu rychleji než na nejmodernější JOP😀
Neni to zadna legrace – do 10 h mel 36 vlaků, elektromechanika, vse musi narikat, rozkazy a pod. a je tam sám…. treba v Domažlicích jsou dva a valeji se tam, do 10 h meli vlaku 17, na releovce …
A podle jakého klíče se určuje personální obsazení stanic? Např. vámi zmíněné Dobřichovice vs. Domažlice.
Dříve na to byl předpis, kde se přihlíželo k počtu vlaků, odbočných tratí, typu zab.zařízení a pod. Teď nevím, jak to Správa Železnic má. Po dobu takovýchto výluk by se tam přes den ještě jeden výpravčí uživil. Přednosta PO Beroun na to má samozřejmě jiný názor 😊
Ty vole! To už je cu fíl. Pardón.
Tady má každej hned představu, že to ten výpravčí nezvládl psychicky. Výpravčí musí být proti stresu odolnej. Přitom to mohl být úplně jakýkoliv zdravotní problém. Třeba ho rozbolel zub. Nebo si skřípnul prst nebo natáhl vazy při obsluze pákového mechanismu moderních zabezpečovacích zařízení.
Jenže on fakt „nedal“, takže to že se nechal vystřídat bylo to nejrozumnější, co mohl udělat. A že výpravčí musí být proti stresu odolnej, může napsat jenom někdo, kdo vůbec nemá páru o co jde.
Tady by měli být přes den ve dvou a střídat se.
Nejsou lidi. Trend je opačný. Přidávat vlaky plus množství výluk a snižovat počet výpravčích ve směně. Viz poslední případ Blatno u Jesenice kde až odborům se tomu .podařilo zabránit. https://adpcz.org/742-zmirneni-dopadu-organizacni-zmeny-v-zst-blatno-u-jesenice
Uz mohl prakticky byt hotov tunel na Beroun, nebo byt pred dokoncenim, ta trat je pretizena a zastarala… Modernizaci/opravu uz nutne potrebuje…
Jenže podle logiky SŽ, dokud se nezačne dělat tunel, tak se na 171 ve stávající stopě nedělá ani nutná údržba.
Tak ono to dlouho davalo smysl, kdyz se delal projekt na tunel, nemelo skutecne cenu komplikovat opravou tuto trat, jenze to slo k ledu… V tom pripade, mela SZDC reagovat tak, ze se pusti do nutne opravy… coz se take castecne delo, ale nejde to flikovat donekonecna, ted uz je nutna komplexnejsi rekonstrukce… Zaroven musim rict, ze mate tak trochu pravdu, pac vsechnu dopravu stejne do tunelu nedate a navic doprava vyrazne zhoustla, tam se SZDC i MD probudilo dost pozde, nepocitali s takovym narustem dopravy a hlavne kdyz je nekdo varuje, tak se k tomu stavi typicky ceskym stylem,… Číst vice »
Pardon za posledni vetu, ale me to tak pripada,… snad se situace jiz lepsi…
Nelepší…
U takto dlouhého tunelu počítejte s dobou výstavby minimálně 10 let, odhadovaná cena 50 miliard, reálně to bude spíš 100 miliard. Je otázka, jestli se toho dožijí alespoň naše děti. Přitom problém s kapacitou by mohla vyřešit i soustava dvou kratších tunelů mezi Radotínem a Karlštejnem, ty už skutečně mohly být hotové. A s tím, že by na ten tunel do Berouna někdy navazovala VRT do Plzně už vůbec nepočítejte, tam to spolehlivě zazdí hustě zastavěné údolí u Berouna, problém nimby a cena potřebných tunelů, ve kterých se už nebude počítat s nákladní dopravou.
Tunel se da stavet z vice mist, navic se ocekava, ze to pujde celkem rychle, ale ano, muze to trvat i 10 let,… stavet se melo zacit uz mnohem drive, s kazdym rokem se termin dokonceni posouva dal do budoucnosti a roste cena…
VRT by teoreticky mohla vest podel dalnice a v soucasne prum. zone, prostor tam je, je ale nutne mit rezervu, aby se tam nestavelo…
Tunel mezi radotinem a Karlstejnem neresi celou trat, navic vede krasovym uzemim,…
No tomu střídání z důvodu zdravotní indispozice se moc nedivím, na této trati je to fakt blázinec. Dalšímu výpravčímu upřímně přeji, aby vydržel déle. Z toho, co se na této trati děje, jde fakt strach.
Nikde se nepíše co to bylo za zdravotní potíže. Ono se nedá moc pracovat ani s ledvinovou koliků, žlučníkovým záchvatem a v tomto velmi vytíženém místě ani se střevní chřipkou.
Výpravčí si vzal k srdci slova pana generálního ředitele, že strojvedoucí musí hlásit, když jde do práce unavený! Zjistil, že je v práci unavený a poctivě to ohlásil. Teď si prosím vás dělám srnadu, ale jen tak napůl. Opravdu doufám, že právě tento článek z novinek, ve kterém ředitel v podstatě hází vinu na strojvedoucího, výpravčí pak použije na svoji obhajobu, kdyby mu měli za zlé, že směnu nedokončil.
Jaký tatar píše na ten twitter PID??! Opravdu otřesná úroveň češtiny… 👎
Tož to su ja, cipe. Ňáky problem?
I lowe PID. 😉 🙂 😉
Comunication Manager
ROPID
Jerzy Banik
Tak ono stačí už jen to, že jejich hlavním komunikačním kanálem jsou twittery a fejsbůky, zatímco triviální podněty poslaný standardní cestou těžce nezvládaj. Že maj půlku tvítu jakoby spisovně a druhou půlku v obecný češtině, to už bych jim nevyčítal.
Jako že neodpovídají na dopisy, nebo že nevydávají statusy v denním tisku? Předpokládám, že telegraf a fax už taky zrušili.
Kupodivu, podněty není nutno posílat „dopisem“, ale mají na to – krom e-mailové adresy – i webový formulář. Ale banální jednoduché věci, které by mohli mít za dvě minuty vyřízené (resp. předané řešiteli), jim tam leckdy leží měsíc, a podle všeho jich značnou část nevyřídí vůbec nikdy. Ale infantilní žoviální tlachání na sociálních sítích jim jde.
Nedávno bylo na obsluhu sociálních sítí na stránkách ROPIDu výběrko
Zavřete ten skanzen tam a je vyřešeno.
Ne každého baví denně postávat v autokolonách. 🙂
Tak lepší skákat v koloně , ale v teple/ klime a ve svém, než stepovat v mrazu/ vedru na zastávce s přáním že snad dojedu.
Kdyz ponecham stranou vyluky a nehody, tak je vlak idelani doprava, autem bych to fakt jet nechtel…
Tak musíte začít něco dělat, aby se to změnilo. Ale dokud to nepostihne i vás, tak budete stále dokolečka opakovat nesmysly.
Protože výluka s náhradní autobusovou dopravou je nemyslitelná. I jednokolejku opravíme za provozu.
V tom problém není, problém je, že to dělají za plného provozu, který ještě teď kraje namaxovali kvůli blížícím se volbám.
Když se nejsou schopní domluvit, které spoje jsou méně důležité, tak by to měla SŽ začít řešit pomocí peněz, a cestu v nejpřetíženějších úsecích zdražovat dokud ti co ji nejméně potřebují neodpadnou.
Chybi tunel na Beroun… uz mel byt davno… Kazda vyluka na takto pretizene trati je masakrem, ale kdyz se opravi, bude provoz spolehlivejsi…
Ona nahradni autobusova doprava mozna castecne je, a to tak, ze dalkovou dopravu ukoncite v Beroune a po dalnici to vezmete autobusy na Smichov… A nektere mimospickove spoje primesta take, po silnici 115 a 116… alespon od/do Revnic…
Nakladni vlaky moc odklonit nejde, pres Rudnou by se dostali na Smichov a most pod vysehradem,… pokud by to vybec slo…
Není ten Smíchov zbytečný luxus pro NAD? Pendl Praha Zličín-Beroun autobusák, jízdenky platné v metru.
Napadlo me to take, asi ano…
Co že bude vyřešeno? Problémy s přebujelou a škodlivou silniční dopravou? Vzpamatujte se už konečně a snažte se myslet. NIc nejde do nekonečna a průšvihy na sebe nenechají dlouho čekat.
Vůbec nechápu, proč když již od 1.7 do 16.7. točili R v Berouně zpět na Klatovy, tak proč to tak neponechali (pro mě jen špatně). Tím, že je opět postili na Hl.n., tak si zavařili jen na problém. Za celý týden se ještě nestalo, aby projel rychlík načas. Jen tak tak to po ránu stíhají otočit zpět a pak se to již jen kumuluje. A ranní osobáky rovněž předimenzováno. Ať ponechají časy odjezdů z Berouna a většinou se dá na Hl.n. stihnout i nějaký ten přípoj do ranních R. či Ex. Pak se nemůžeme divit, že kolabuje výpravčí a podobně.… Číst vice »
Jak výluka způsobuje zpoždění? To jako že výukový jízdní řád se nedá vyjezdit?
to je velmi jednoduché, jezdí se po jedné koleji, ale nechal se plný grafikon bez omezení, plus nákladní vlaky včetně odklonů Nové Sedlo…… to se vyjet nedá……..
Výlukový GVD neobsahuje moc kolizí.
Průšvih vidím jinde – vydal se jen na vyloučený úsek Radotín – Smíchov, ne na celou trasu ovlivněných vlaků.
Takže vlak může na Smíchov přijet včas podle vylukoveho GVD, a zároveň po čase pravidelného odjezdu. (Tím pádem ale má zpoždění a nemusí stihnout obrat.)
Tohle by měla SŽ zatrhnout – vlak za výlukou nemá zpoždění, musí se posunout.
Nekonečné množství výluk, závad,telefony a kdoví co jiného. Možná i řvoucí lidi na nádraží. V takovém stavu to musí být na palici. V takovém provozu by mělo být obsazení ve dvou.
A kde by asi vzali zkušené výpravčí, kteří by to tam s přehledem zvládali?
Třeba ho chytl slepák….co vy všechno nevíte….i řidičům tramvaje může vzniknout taková nevolnost viz: https://rezistoruv.blogspot.com/2020/05/slepe-strevo.html?m=1
No jo no… Chlapec musel jednou opravdu pracovat a už se hroutí v 11 dopoledne….
Pevně věřím, že bude trvale nahrazen ! – do doby než to bude řídit automat (zabezpečení i vlak)
Je to jeden z mnoha důkazů tragického stavu na české železnici…
S takovými jedinci opravdu nemám slitování – tady jde o životy lidí a bezpečnost provozu!
těším se na miliardu modrých mínusů
A vy víte jaké měl směny před tím, či jaká byla v posledních dnes dopravní situace, je opravdu skvělé soudit člověka podle jednoho jediného dne (mohla to být klidně náhlá zdravotní indispozice), ještě k tomu z výpravčích dělat lempli, kteří nic nedělají.
Můžete tu profesí jít dělat, když si myslíte, u to je taková brnkačka.
máte trochu smůlu, že zrovna ti lidé, kteří to nedělají, tomu nejlépe rozumějí
já jsem pracoval jako dispečer kamionové dopravy v Amazonu – to je firma kde se musí opravdu pracovat a operativně řešit mnoho věcí najednou a ještě k tomu v cizích jazycích…
Jsi skvělý.
UTL – dispečer ? v Amazonu ? Co by tam dělal . Disponent dopravy To jo . Přijdou trasy a množství a tito „dispečeři“ dokáží dojebat kde co . Hlavně že je káva. Jsem myslel , že to dělají tak holky do dvaceti po škole a pak po mateřské . Dispečerů je opravdu jako šafránu . Další kapitola je logistik , takový okresní přebor .
A zodpovědnost jaká? Přinejhorším auto pojede jinam, no bóže. A taky tě pořád otravovali uklízeči dotazy typu „Kdy už mi přijde balíček s novým koštětem?“ nebo vrátný „Nevíte, jestli jsou ta trička stálobarevná?“ Pracoval jsi s počítačem z roku 1940? Sešli se u tebe instalatér, malíř, elektrikář a podlahář a chtěli, abys jim teď hned určil, v jakém pořadí budou pracovat? Připálil sis ohřívaný oběd, protože volal elektrodispečer a něco nutně potřeboval?
Dráha nadevše. To tam pracují nad lidi? Spíš bych to viděl nad lemply, co jsou zvyklý dělat jako za socialismu. Prostě se nepředřit, a když je hodně práce tak si stěžovat, jak je všechno náročné. Už aby tyto struktury byly nahrazeny automatikou a mohly odtáhnout pryč.
Nikdo neříká dráha nadevše, ale srovnávat dispečera v Amazonu s železničním provozem, resp. se nad něj povyšovat? To je jako, kbych chtěl strojvedoucí povyšovat nad piloty.
Smím se zeptat, v které stanici sloužíte jako výpravčí, či jakou profesi na dráze vykonáváte, že přesně víte, jak to chodí?
Ale zrovna v Amazonu nemá člověk nikdy pocit, že je na to sám, všude neustálá kontrola a manažment nejen kecá, že tě můžou okamžitě nahradit, ale má na každou pozici i skutečně řadu těch zástupců.
Jasně a výpravčí cigárko a nohy nahoře, že? No, to se to kritizuje, když neznáte realitu, na CDP je tak malý provoz, že tam je potřeba x dispečerů a to stejné tato trať, navíc báboblok, s hustou frekvencí dopravy, ale výpravčí se tam flákájí, běžte jim to říct do dopravní kanceláře, ale zůstaňte mezi dveřmi, abyste stihl utéct. To je jakobyste chtěl srovnávat řízení letového provozu s výpravčími, každé má svoje. Nebo dispečera kamionové dopravy s letovým provozem. Věřím, že dispečer kamionové dopravy to nemá jednoduché, ale tvrdit, že to je těžší jak výpravčí, či dokonce že se výpravčí flákájí?… Číst vice »
Dobře jste si vybral. Jistě se Vám nestalo, že jste poslal kamiony proti sobě na jednu kolej. Ani v cizím jazyce.
Amazon je firma , kde nikdo není člověkem , ale je to jenom “lidský zdroj”. A to ve jménu ještě více bilionu $ pro pana Bezose. Děkuji nikdy si tam nic nepořídím . To jsou šťastnější slepice v klecích než pracovník v Amazonu.
Jo, správa železnic je naprostý opak Amazonu, že jo? Nejlepší vtip a dne. Nemáte něco ještě nějaký, blb***u?
To, že dvě pracovní pozice mají v názvu dispečer neznamená, že se dají takhle srovnávat. Přitom co ale píšete za nesmysly, pochybuji, že byste byl něco takového schopen pochopit.
Tak to Vás mohu ubezpečit, že srovnáváte nesrovnatelé. asi jako tvrdit, že z ropy uděláte jablečný džem no asi uděláte, ale bude to k nesežrání. Dispečera jsem dělal pro DHL a u sanitek a společný je tak maximálně místopis. Zbytek se nedá srovnat ani omylem. Takže když tu tvrdíte, že jste byl dispečerem v Amazonu a rozumíte práci výpravčího tak jediné co bude společné, je pracovní nasazení. A to si u Amazonu můžete dovolit chybu sice na úkor vašich peněz, jako výpravčí musíte pracovat bez chyby. Takže tu nekritizujte, protože kolik se naseká chyb u logistických a přepravních firem vím… Číst vice »
Nebo ještě jinak co se Vám stane když zásilka odejde blbě – nic (možná jednotky procent z výplaty dolů) když vám odjede blbě celý kamion za mne maximálně jednotky tisíc z výplaty dolů. Co se Vám stane když pošlete vlak na nesprávnou kolej nedej na obsazenou? Téměř jistý kriminál, újma na zdraví druhých, škoda na majetku atd. Už tomu rozumíte??
Právě to, že se nechal vystřídat, je správná reakce na situaci. Kdyby dělal geroje a něco se mu srazilo, by bylo mnohem horší.
Mínus vám dá na takovýto vývratek každý soudný člověk.
Vy ho osobně znáte?Nebo znáte funkci a práci výpravčího z vlastní zkušenosti???
Chlapče, s tímhle běž na Novinky, tam budeš king, tady ze sebe děláš jen hlupáka.
Jste ubožák a kretén. K tomu nemá smysl cokoli dál psát.
Chudinku z modré tlapky od bobří řeky někdo asi urazil.
Pán se cítí býti neomylným Terminátorem a typnul bych ho na pěkně protřelýho nemakačenka.
Já bych ho tipnul na Chocholouška.
A vůbec, pacienti jako on, by neměli mít přístup k internetu.
Ib
Já tedy na monitoru vidím, že číslo i ručička s palcem pro záporné hodnocení je zobrazena červeně. Ale možná mám problém s barvocitem.
On tím zřejmě myslel mínusy od železničářů a jejich příznivců, tedy modrých mozků.
V tom případě to je od příznivců ZSSK .
Vážený pane, pan Kopecký by prohlásil: vy krávo nebeská!
Ode mne máte jeden nemodrý mínus – mínus normálního cestujícího. Tak pokud Vám jde o bezpečnost provozu tak by jste toto nenaspal, protože ten výpravčí se právě nechal kvůli bezpečnosti vystřídat.
Děláš na dráze, že jsi tak chytrý. Rád bych Tě na jeho místě viděl, chytrolíne.
Zdravotní stav je osobní údaj. Mluvčí nebo ředitel nemohou jen tak říci, že výpravčí dostal zánět slepého střeva, ledvinovou koliků, žlučníkový záchvat, nebo, že zvracel o sto šest. Tak nevíme, co se dělo. Pod zdravotní indispozici se vejde lecos.
Co kdybyste to vzal a začal pro to něco dělat. Co si to tak zkusit na vlastní kůži? Můžete i ukázat, jak to zvládnete denně třeba 24 hodin
Vsadím se, že na této trati budou problémy i za 20 nebo 50 let, pokud se celkově nezbourá a nepostaví znovu. Rozumím tomu, že není reálné opravit všechny tratě najednou, ale Praha – Beroun je vážně ostuda.
Takových trati je po republice více, stejná katastrofa je trať Ostrava- Frýdek Frýdek-Místek
No trať 171 je ale opravdu katastrofa. S tím se jiné tratě vůbec nemůžou měřit.
Ten Frýdek je fakt to samé…
Tak tam minimálně alespoň není tak silná doprava jako tady. Významově jsou ty trati každá jinde.
trat na Frýdek je kombinace nákladní a osobní dopravy, díky čemu je ta trať ve špičce silně přetížena
A projede přes Frýdek 220 – 240 vlaků za den a ve špičku 14 za hodinu? Asi ne.
Stačilo by vedle postavit dálkovou trať a tuto nechat příměstské dopravě, třeba i s modernizací techniky. Na silnicích je takový postup běžný i tam, kde to není zdaleka tolik potřeba (zvláště pokud by tím směrem byla také pořádná železnice).
Jenže ta trať do stavby tunelu Praha – Beroun nevydrží. Věřilo se tomu před 15 roky, že vydrží. Tak se čekalo, až bude tunel. Teda ono se tam s modernizací čeká už 50-60 roků. Protože se do toho nikomu nechtělo šahat, aby nebyly problémy.
Jestli jste tak naivní, že nějaký tunel bude do 20 let stát, tak možná ve vašem mokrém snů. Bude muset vydržet. Ten tunel tam nebude ani za 30 let. Takové veledílo, bude u nás prezentováno, jako kdyby se tu stavěl tunel pod Mont Blancem.
Stanice na tranzitním koridoru, vlaků normálně plno plus teď ještě odklonové náklady ze severu, elektromechanika se zjišťováním volnosti v kolejišti, stavědla, na trati hradla, do toho výluka, a na to všechno jeden výpravčí v nepřetržitém zápřahu. Z toho by se udělalo blbě leckomu, to je na 90% jednou nohou v krimu už od okamžiku kdy tu směnu převzal.
Snad bude v pořádku a nebude to nic vážného.
Do toho tady byl posun, obsazený úsek na Hr. Kazín, takže OPčka a údržba na stavědle.
Kdysi dávno slíbili na výluky 2. výpravčího, ale nej
Pokud při takové intenzitě provozu, výlukách, zastaralému zab.zař. výpravčí slouží sám, tak bych to viděl na čerpání bezpečnostních přestávek ve vhodných provozních dobách v celkové délce 0 minut za celou směnu. Tohle je opravdu na pováženou a na Bohnice. Do modernizace téhle tratě se měla tehdejší SŽDC pustit hned po dokončení úseku Hostivař – Benešov. To se ještě podél Berounky neobjednávalo tolik regionálních či dálkových vlaků.
Jaký je trať Beroun- Praha koridor? Je to podudržovaná zastaralá trať, na kterou se nabouchalo vlaků, že je problém je vyjezdit za normálních okolností, natož při výlukách kolejí. Ani se nedivím indispozici výpravčího, musí být očistec tam sloužit. Vlaků spousta a zabezpečení jedním směrem veškeré žádné. Jsem rád, že mám na benzín a v Praze kde zaparkovat, neb dojíždění vlakem je loterie a dobrodružství.
Do roka začně rekonstrukce Barrandovského mostu, pak uvidíte jak se nám vlaky budou hodit 🙂
Co bude pak, se uvidī. Dojīždīm B-Pha od r 1974, poslednīch 5 roků to vlakem fakt nejde. Nebudu si nechávat 2 hod vatu a pozdě chodit nemohu. Klidně si dávejte mínusy, jistě zde nejezdíte!
Taky jezdím z Prahy západ a jedině autem. Parkování mám od zaměstnavatele zdarma. Vlakem do práce nikdy, to budu radši na home Office
Ono „koridor“ znamená moderní trať? 🙂 No my v Praze, zvlášť pokud jezdíme veřejnou dopravou, zase nejsme rádi, když nám tu kdekdo smrdí a plní ulice vlastním autem, i když by mohl jet třeba alespoň autobusem. Jinak ovšem s popisem stavu souhlasím, ale myslím si, že by mělo existovat jiné řešení než poslat všechny na silnice. 🙂
Jestli si mám vybrat jet autem 35 min, mebo vlakem 2 hodiny, volím auto. Nežiji tak dlouho, abych ho ztrávil ve vlaku, byť s wifinou.
Koridor neznamená trať určitých parametrů, ale hlavní dopravní trasa, v tomto případě z Prahy západním směrem.
Popravdě bych se nedivil, kdyby ho odvezli do Bohnic…..
Tak za chvilku jedu z Chomutova do Prahy a snad vše bude OK 👌
Přes Dobřichovice? Tak šťastnou cestu. Do večera jste v Praze.
Z Chomutova do Prahy přes Dobřichovice?
tak si užij tu zácpu u Třebíze na 1/7 (D7) – sjeď u Heřešovic, nebo ještě dříve u Hořešoviček (podle délky zácpy) a objeď to po okreskách, zpátky najeď u Lotouše nebo až v Trpoměchách u Slaného
Tam se dá jet take vlakem?
Dá se Podkrušnohorákem Praha – Ústí – Chomutov – KV.
By mne zajīmalo, za co dostal pan Kocourek ty palce dolů?
Jo když to někdo nechápe tak dá minus 😄
Chápu to správně, že jste strojvedoucí vlaku, jedoucího na Prahu odklonem přes Beroun?
Jsem cestující co si přál aby se nic po cestě nestalo jako na jiné trati.
To jste si tedy dovolil dost. Dávám palec dolů.😝 Né, dělám si srandu.
Nojo, půlka prázdnin. Nejvyšší čas přemýšlet jaké si na konci roku vyplatíme odměny.
Určitě jste měl na mysli výplatní pásku toho výpravčího padajícího na hubu…?! Pak je to v úplném pořádku a propůjčený slogan JUDr. Motejla o dobré správě je plněn těmi nejlepšími z nejlepších, a s těmi nejupřímnějšími myšlenkami na blaho vlastních džurbasů, vozících se obyvatel a zájmů země obecně. Tak je to spravne, tak to ma byť…
Letos to bude slabý Luďku. Pár zářezů tam máš (Lužec, Hustopiče, Židlochovice). Ale jinak nic moc. Nebyla žádná Mšenka a Hevlínka se prodala za hubičku. Jedině že by ses ještě pochlapil s Moldavou nebo něčím podobným. Taková Chornice, a všemi směry, to by byl majstrštyk. 😉
A což takhle Pražský Semmering? Oblíbená atrakce šotoušů. Mám pocit, že tam není dostatek modrého zábradlí a nejen toho. Na úseku z centra do Zličína je pravě jen na Zličíně a na Jinonicích a i tam se zbytečně šetřilo.
Tak to je správně. Než aby se stal nějaký malér, tak zpoždění nebo odřeknutí vlaku je maličkost.
Už mu/jí z toho provozu hráblo. Já se mu nedivím.
Nadpis evokuje situaci, kdy je trenérem vystřídán fotbalista z důvodu jeho otřesných výkonů na hřišti…
Buďte rád, mohlo tam být třeba že výpravčí zkolaboval. Nebo konkurenční server by třeba napsal tituelk: „Kolaps výpravčího! Koridor do Německa stojí!“
Koridor? On někdo postavil novou trať Praha–státní hranice (mimo úsek Plzeň-Ejpovice(včetně))?
On ale nemluví o trati. On mluví o novinářích.
To nikdo neříká, ale novináři z celostátních médií to kidně napíší 😛
Přísně vzato, slovo koridor vyjadřuje status dané trati, nikoliv stavební provedení. To jen taková drobnůstka pro fandy kritizování.
Jako býval I. a II. hlavní tah, taky důležité, taky dezolátní, no. Teď se to jmenuje honosně koridor.
Je to slovickareni; před nějakými 28 lety byly definovány čtyři tranzitní koridory – v tomto smyslu je tato trať součást druhého tranzitního koridoru. Když se pak začala realizovat optimalizace a modernizace těchto koridorů, přeneslo se to slovo na všechny „slušné“ tratě, včetně třeba „koridorovy svrsek na posazavskem pacifiku“.
Praha – Plzeň – Cheb – st. hranice je 3. tranzitní koridor (doopravdy nikoli papírově je samozřejmě koridorový směr na Domažlice).