Transdev testuje v Havířově nový hybridní autobus Iveco Crossway Low Entry Hybrid
Iveco Crossway Low Entry Hybrid testovaný společností Transdev. Zdroj: Facebook.com - Transdev Česká republika
Vůz poskytuje podle Transdevu kromě ekonomických přínosů také větší pohodlí pro řidiče i cestující.
Autobus bude jezdit na místní, nebo příměstské. Využití úložného prostoru. Už vidím šoféra, jak bagáž co 5 minut ukládá, nebo vykládá zavazadla.
Pobavila mě fotografie z obrázkem displeje zobrazujícího venkovní kamery – značka MINGSHANG. To už IVECO nakupuje přímo na Ali Expressu či co? To fakt nejsou schopní si u dodavatele zajistit, aby jim tam nalepili logo IVECO? Tohle přesně vypovídá kvalitě těch modelů určených především pro „nenáročné“ trhy. 🙁
Měl jsem letos půjčených pár aut a ve spoustě z nich byl v infotainmentu taky systém 3. strany i s logem.
Proč? Je třeba zákazníka klamat a podvádět?
Nadšeně jsem článek přečetl a těšil jsem se na detailní popis techniky.
Těšil jsem se tak, že jsem ignoroval totální nesmysl „úspora paliva 15% způsobí snížení emisí o 84%“. Asi emise hluku.
Jenže…ono jde jen o mild-Hybrid! Nuda. V Automotive to máme léta, 48V boost. Celkově to za moc nestojí.
Není totiž moc režimů, kdy rekuperace našetří víc než stojí tahat váhu navíc.
Do toho ten alternátor, který nemůže mít volnoběžku a 35kW na řemenu? Kdoví jak to bude v zimě startovat…
Při použití OBNOVITELNÝCH PALIV se celkově počítané emise CO2 vůči normální naftě sníží až o 84%.
Jinak samozřejmě , že se nějedná o žádný zázrak. Ale při městském provozu to bude reálně šetřit k 10% paliva, což je víc než dost, aby se to zaplatilo. A pro EURO7 půjde o elektrické minimum pro většinu autobusů, takže to má velkou budoucnost.
Záleží jaký řemen. Nejeden Harley avidson má finální převod řemenem, že by to houfně předělávali, nebo na to nějak nadávali?
Jste si jistý, že tam není volnobežka a řemen?