Tramvajový tunel v Žabovřeské ulici v Brně bude hotový o čtvrt roku později, měnilo se zabezpečení

Tramvajový tunel Žabovřeská v Brně. Foto: ŘSDTramvajový tunel Žabovřeská v Brně. Foto: ŘSD

Termín dokončení celé nové silnice ohrožen není, hotovo bude v roce 2024.

34 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Milan

Inu, konečně dobrý postřeh, , cestující si zvykli na náhradní dopravu´´ ano ten úsek tratě chybí jen dopravnímu podniku, nikomu jinému. Tak se proberte, vytrhejte koleje a pošlete tama auta, ať tam kvůli dopravácké libovůli nestojíme furt ve frontách jak ….

Petr

Opravdu si v redakci myslíte, že profláknutý brněnský výraz „šalina“ je v rámci naší malé země v nějaké její části čtenářům nesrozumitelný? 😉

SYN

Hm, prodloužíme stavbu o čtvrt roku, a tím pádem se navýší příplatek za inflaci… takže místo pokuty za zpoždění to bude později, ale naopak ještě dráž! Značka ideál…

bkv

Pane vachmajstr vy jste hlava. Investor si vymyslí postavit něco jinak a navíc než je v PD, ale platit za to má zhotovitel…

Luboš Beneš

Zajímavé, že nepoužili mantru Covid a válka na Ukrajině.

Cuba

Mně přijde, že v Brně je rozdělaných tolik velkých staveb naráz, že na nich nemá kdo makat…

jindra

plácáš z hladu, kmitají tam jak fretky

Cuba

Já nikde nepíšu, že zrovna tam (nebo třeba na trati ke kampusu) nemakají. Ale je teď po Brně strašně moc větších i menších staveb a mám čistě subjektivní pocit, že nedostatek technických pracovníků ovlivňuje jejich rychlost…

Michalcz

I přes to zdržení je duben dobrý termín. Lidi se naučili jezdit náhradní dopravou… Jako fakt? Dva týdny před volbami? Aha, generální ředitel DPMB. Ten se nevolí, tak může cokoliv. Co takhle tu ND nechat až do září pane řediteli, co myslíte? Tram se bude motat rozdělanou stavbou a překážet, něco se zbytečně odře, koleje se ojedou? O prázdninách s tím stejně nikdo nejezdí, co? Volby v té době až za čtyři roky, to se řešit nebude, místečko podržíte… …Po pravdě by mě to asi nepřekvapilo, až si tohle v dubnu přečteme, pěkně zabalené do dalších nezbytných nutných úprav a… Číst vice »

Pavel Skládaný

No, je to mrzuté, už jsem se těšil, že jednička bude jezdit od nového grafikonu opět do Bystrce. Holt nutno ocenit alespoň to, že reálně stavba opravdu velmi solidně pokročila a je ve fázi, kdy už člověk věří, že bude uvedena do provozu.

Ondra

Silnice až za dva roky? dyť mě to příjde že to tam je skoro hotové, nebo aspoň tak od oka výrazně za půlkou..

Luděk

Kdyť je hotový asi jen 10m galerie a dalších asi 400m chybí plus se musí udělat celý směr k Pisárkam

Ondra

Jako jo, podíval jsem se ještě jednou pořádně na vizualizace, a máte pravdu.. ono silnicí to nekončí a je tam té práce víc než sem myslel..

npm

Nejlegračnější místo článku je, kde za zmínkou o šalinách je redakční vysvětlivka, že se míní tramvaje.

Kleist

Stavba vypadá dobře, ale jaksi jsem nepochopil smysl té obslužné komunikace s autobusovou zastávkou která v jednom směru nikam nevede. To ten autobus najednou zmizí, nebo se zde chystají nějaké úpravy?

Ad.

Myslím, že město má v budoucnu vizi tu komunikaci protáhnout podél Kníničské až někam ke křižovatce u komínské vozovny. Ale nějaký čas asi ta zastávka ve směru do Bystrce nebude mít využití.

Petr Novák

Ach jo. Takže do Bystrce o čtvrt roku déle starožitnostmi, které měly být už dávno ve šrotu, nebo v muzeu a ne na kolejích s cestujícími. Fakt nechápu, proč se vozovny v Brně předbíhají v tom, která z nich dokáže na linku 10 nasadit větší šrot. Fakt ne. Ještě že aspoň na lince 3 je to o něco lepší, protože tam většinu tvoří 13T a T6 (zpravidla ty ex-pražské). Nechápu, proč to nemůžou líp namixovat a aspoň část z toho, co jezdí na trojce nepošlou na desítku.

Pavel

Od ledna je to asi jedno. Nebo už snad mají dodavatele elektřiny?

vRT

Petřík šalinu bude tlačit. Není potřeba elektřiny.

Frantisek

A proto chce ty čím novější, tím těžší?

M19

Na lince 10 jezdí převážně KT8, stejně jako na lince 8, tam jezdí jen ty.

Petr Novák

Ano, vím, že tam MAJÍ převážně jezdit Kačeny, ale kvůli všemožným výlukám tam jezdily tak třetinu času této výluky, páč Kačeny byly potřeba jinde. Třeba během léta jsem Kačenu na lince 10 neviděl, protože byly potřeba na Osovou. Dávali se na ni, stejně jako při předchozích výlukách s Kačenami jinde v Brně, asi ty největší šroty, co ve vozovnách zbyly 🙁

M19

Vy neviděl a já v ní několikrát v létě linkou 10 cestoval.

Petr Novák

Tak to jste měl tedy sakra štěstí LOL

hoholu

co jsem postřehl tak 10ka je na 90% ježděna buďto 13Tčkama nebo expražskýma T6kama

M19

Zrovna dnes jsem jednu desítku viděl na Novolíšeňské. KT8.

Petr Novák

Však dnes není žádná výluka, která by potřebovala Kačeny. Povíme si znovu až zas taková výluka bude. A že ona do toho dubna skoro určitě ještě nějaká bude.

PvvS

Tak to chce hodně silný brejle. A i podle vypravenosti jich tam bylo dost,..

Mildes

Tak nevím kterou d-10 jezdíte,ale právě na d-10 jezdí expražské T6 téměř výhradně. Poslední dobou doplněné brněnskými T6. T3 se tam objeví jen zcela výjímečně. Na garantech tam jezdí KT8, vesměs N-kové a pár 13T. Nevidím tam tedy zásadní rozdíl proti d-3.

Petr Novák

Během dna asi těžko. To tam jezdí v lepším případě Kačeny (v nejlepším ty N-kové), v horším ty T3. T6 tam jsou tak jedině brzy ráno a pozdě večer, kdy jsou na trojce K2-ekvivalentní vozy.

Petr Novák

Oprava: dna = dne

Mildes

Jako obyvatel Bystrce vím, čím na d-10 jezdím. A T3 to jsou jen zcela výjimečně. Negarantovaná pořadí jsou obsazována téměř výhradně vozy T6. Můžete si to ověřit ve vypravenosti na bmhd.cz. A ty vozy tam jsou celý den, ráno a večer jsou tam přejezdy z d-9 (13T) a d-8 (KT8).

Petr Novák

O víkendu možná. V pracovní dny? To těžko, milý pane. Vím co tam jezdí a v pracovní dny to T6 opravdu, ale opravdu nejsou.

SYN

A to má být jako výhra, himalájské T6??