U nových dražších vozidel už kvůli ceně není reálné držet všechny díly v dílnách. Možná by bylo zajímavé zjistit, jestli se jedná o několik stejných ND kvůli stejné závadě, nebo se to prostě „povedlo“ a fakt blbě se to náhodně sešlo.
Gwann
2 let
Občas se vyplatí nedat všechno do smelcu…
Josef Švejk
2 let
No co, lepší, než kdyby se rušily spoje. Tihle veteráni z ČKD ty nové hajtry ještě přežijou!
A drzet je 12 let? Naklady na to deposit budou vyšší než koupit o pár nových kusu víc.
Kamil Novotný
2 let
Hlavně jestli splňují ECM…
Panoramix
2 let
To tam asi mají ty “mimořádné” události celkem často. Do Drážďan jezdím pravidelně aspoň jednou ročně (kromě pauzy dané covidem) a tyto soupravy tam stále vídám. Když jsme tam byli před třemi roky s klukem, tak z nich byl nadšený, 3 kusy spřažené dohromady, to se v Praze nevidí. O vyřazení z pravidelného provozu v roce 2010 tedy z vlastního pozorování dost pochybuji. Leda že by to byla obdoba pražské retrolinky 23. 😀
No, the Tatra trams we’re not in regular service. They only do additional service on some lines, for soccer games or for students within the weeks. These services don’t count as regular service in Dresden.
Teda aspoň v Lipsku byly 3 tramvaje Tatra takto nazývány. Vzhledem k rovině se používaly i vlečňáky stejného vzhledu, ale netrakční. 2 spřažené T4 na rozjezdu skoro ani nepoznaly že ho vezou. S jednou T4 a vlečňákem to znát trochu bylo, ale žádná tragédie. Holt rovina.
Míla
2 let
Takhle by vypadalo MHD v podání RegioJet! 😉
Berte to s nadsázkou 🙂
Určitě není pravda, že by vozy nejezdily v pravidelném provozu po celých 12 let – posily ve špičkách, několikaleté výlukové nasazení na linku 8, posily v období Adventu, to všechno přece je pravidelné nasazení. A vzhledem k tomu, že je v článku napsáno, že jsou vozy provozuschopné, tak se přece nemůže jednat o vozy vyřazené, jak tvrdí nadpis.
V drtivé většině doby výroby jsme byli federace. Ty tramvaje se vyráběly v České (socialistické) republice. Chcete třeba i zpochybnit, že jsem poprvé vlezl do moře v Chorvatsku? Za Socialistické federativní republiky Jugoslávie, kdy Chorvatsko bylo legální součástí této federace a dokonce s ústavním právem z této federace vystoupit?
Narozen v Československu.
Ty tramvaje byly vyrobeny v období, kdy se stát jmenoval Československo a podle mě je jedno, jestli to bylo třeba v Chebu nebo v Košicích, pořád je to Československo.
Ze Slovenska v nich nebylo nic. Vůbec nic. Byly to vozy České. Jediná dobrá věc na celém Těžko––––––Slovensku byla, jak se rozpadlo. Stát založený na lži zvané „československý národ” a touto lží mezinárodně prosazený. A proč ta lež? Proto, aby vítězné mocnosti ve Versailles nepožadovaly, aby Němci byli uznáni jako státotvorný národ a uznaly je jako menšinu. Němce samotné si zakladatelé Těžkoslovenska podrobili uměle vyvolaným hladomorem. Spláchněte se s těžkoslovakismem, kam patří.
Tak v Drážďanech tyhle tramvaje jezdí pravidelně a fakticky jejich provoz neskončil. Jen se teď změnily linky, kam se nyní poslali.
https://www.dvb.de/de-de/meta/aktuelle-meldungen/tatras-helfen-aus-6-22
Die tschechischen Fahrzeuge haben wir im Mai 2010 letztmalig regulär fahren lassen und dienten seitdem nur noch als Verstärkungswagen für Studenten oder bei Großveranstaltungen
Jak jako „náhradní díly došly“? To neobjednaly včas nové? Nebo už se nevyrábí? Nebo v čem je problém? Že ty díly jsou z Číny a doprava vázne?
U nových dražších vozidel už kvůli ceně není reálné držet všechny díly v dílnách. Možná by bylo zajímavé zjistit, jestli se jedná o několik stejných ND kvůli stejné závadě, nebo se to prostě „povedlo“ a fakt blbě se to náhodně sešlo.
Občas se vyplatí nedat všechno do smelcu…
No co, lepší, než kdyby se rušily spoje. Tihle veteráni z ČKD ty nové hajtry ještě přežijou!
Ono se to málo opotřebuje, když to většinu času stojí. Kdyby to mělo jezdit denně, tak je to dávno ve štrotu.
Zkuste někdy vyjet z nory dál než k ceduli konec obce. 😉
Nechat si starší vozy do zálohy je víc než prozíravé.
A drzet je 12 let? Naklady na to deposit budou vyšší než koupit o pár nových kusu víc.
Hlavně jestli splňují ECM…
To tam asi mají ty “mimořádné” události celkem často. Do Drážďan jezdím pravidelně aspoň jednou ročně (kromě pauzy dané covidem) a tyto soupravy tam stále vídám. Když jsme tam byli před třemi roky s klukem, tak z nich byl nadšený, 3 kusy spřažené dohromady, to se v Praze nevidí. O vyřazení z pravidelného provozu v roce 2010 tedy z vlastního pozorování dost pochybuji. Leda že by to byla obdoba pražské retrolinky 23. 😀
No, the Tatra trams we’re not in regular service. They only do additional service on some lines, for soccer games or for students within the weeks. These services don’t count as regular service in Dresden.
Tatragroßzug?
Teda aspoň v Lipsku byly 3 tramvaje Tatra takto nazývány. Vzhledem k rovině se používaly i vlečňáky stejného vzhledu, ale netrakční. 2 spřažené T4 na rozjezdu skoro ani nepoznaly že ho vezou. S jednou T4 a vlečňákem to znát trochu bylo, ale žádná tragédie. Holt rovina.
Takhle by vypadalo MHD v podání RegioJet! 😉
Berte to s nadsázkou 🙂
https://www.zelpage.cz/news_n/vt643-09_regiojet_dunajska_streda.jpg
Určitě není pravda, že by vozy nejezdily v pravidelném provozu po celých 12 let – posily ve špičkách, několikaleté výlukové nasazení na linku 8, posily v období Adventu, to všechno přece je pravidelné nasazení. A vzhledem k tomu, že je v článku napsáno, že jsou vozy provozuschopné, tak se přece nemůže jednat o vozy vyřazené, jak tvrdí nadpis.
Proč by vyřazený vůz nemohl být provozuschopný? Pražské T6 se přece také vyřazovaly provozuschopné a dále jezdí v Brně a v Bulharsku, pokud vím…
Proč se píše české vozy, když byly vyrobeny v letech 1967–1984? Snad československé vozy, ne?
Jen se zeptám (nevím to), vozy a většinu dílů vyrobili v Česku, nebo na Slovensku?
V Československu
V drtivé většině doby výroby jsme byli federace. Ty tramvaje se vyráběly v České (socialistické) republice. Chcete třeba i zpochybnit, že jsem poprvé vlezl do moře v Chorvatsku? Za Socialistické federativní republiky Jugoslávie, kdy Chorvatsko bylo legální součástí této federace a dokonce s ústavním právem z této federace vystoupit?
Československo byla federace. Takže v zásadě v obojím 🙂
Montáž na Smíchově, elektrické výzbroje se dělaly v ČKD Trakce ve Vysočanech.
Takže nejen ryze v Česku, ale dokonce i v Praze…
Plechy byly z Košic. Tehdy VSŽ.
Ze Slovenska je akorát ten název Tatra Smíchov.
Mohu se zeptat, jste Čech nebo Čechoslovák?
Narozen v Československu.
Ty tramvaje byly vyrobeny v období, kdy se stát jmenoval Československo a podle mě je jedno, jestli to bylo třeba v Chebu nebo v Košicích, pořád je to Československo.
To slovenské si musíte vždycky odmyslet.
Slovenské byly v té době max. Škody 1203…
A ještě Rapidy v BAZ, Crystaly v ZTS Martin, Fechtly a Babety z Povážské Bystrice.
Považská, krátce . Prosím
Njn ten Vah svádí k prodlužování 😁
Tedy Váh
Ze Slovenska v nich nebylo nic. Vůbec nic. Byly to vozy České. Jediná dobrá věc na celém Těžko––––––Slovensku byla, jak se rozpadlo. Stát založený na lži zvané „československý národ” a touto lží mezinárodně prosazený. A proč ta lež? Proto, aby vítězné mocnosti ve Versailles nepožadovaly, aby Němci byli uznáni jako státotvorný národ a uznaly je jako menšinu. Němce samotné si zakladatelé Těžkoslovenska podrobili uměle vyvolaným hladomorem. Spláchněte se s těžkoslovakismem, kam patří.
Wow. Hned dvě nostalgické linky.
No to nevadí, v Praze jsou z německého pohledu nostalgické všechny…
To je asi věc názoru. Já osobně si Prahu nedovedu představit bez T3, i když to teda jednou asi nastane
Konec T3 ano, ale budou nahrazeny moderním provedením téhož „designu“… :-/