Dvě výluky na jedné ulici. V Ostravě během léta opraví tramvajovou trať i zastávku
Ostravská tramvajová zastávka Karolina projde estetizací. Zdroj: jiri vitek architects
Podoba výluk bude v blízké době teprve upřesněna, hodnota obou akcí je 110 milionů korun.
Není umění postavit za velké love nějakou opičárnu. Umění je postavit za rozumný peníz něco účelného a pak se o to starat tak, aby to lidem dobře a dlouhé roky sloužilo a náklady nás nedřely z kůže.
Když se opravuje je dle některých špatně, když se nestaví je ještě hůře, tak co tedy chceme? Za mě to je logicky krok vpřed u takto vytizeneho místa. Kdo nadává, že jsou to vyhozené peníze, tak se běžte podívat jak odporné a zaostale proti Ove je mhd v Praze. To vážně chceme tady opět dostat po rocích modernizace do stavu zaostalisti a zoufalství?
Rozšiřovat přechod pro chodce se musí hlavně proto, aby mohlo více chodců čekat na svých 5 sekund zeleného světla. To kvůli záplavě aut, které odbočují do ulice Na Karolině k mostu přes Ostravici, místo toho, aby byly Težařskou odvedeny kolem Trojhalí ke stejnému mostu.
Škoda no. Pak by nástupiště mohlo mít i 6 metrů na šířku.
Tak to bylo puvodne v planu,ale politicka zvule neni…
Bohužel stále vice začíná platit kde teče beton tečou prachy, a
nyní jak byl u nás hokej tak v Ostravě mrtvo. kromě zon u haly.Dneska na čtvrtfinále na Masarykač přesunuli ty propiety od haly asi aby mrtvou Ostravu oživili.Další stovky milionu se utopi na nekonečné rekonstrukci prostoru hlavního nádraží.Takže přidaná hodnota upravy zastávky Karolina 0.Ale nadávat můžeme na městskou radu, která ro schvaluje a ovládá i DPO.
„Nová, krásná, moderní, bezbariérová, integrovaná…“
Dovoluji si pro pobavení publika předložit link, nyní už 12 let starý:
https://www.novinky.cz/clanek/vase-zpravy-nova-tramvajova-a-autobusova-zastavka-karolina-je-v-ostrave-jiz-v-provozu-40138493
…a porovnat s nynějšími chvalospěvy DPO na plánovanou futuristickou stříšku (kterou má dodat neméně slavná pardubická entéria).