Tramvaje z Göteborgu, které modernizuje Škoda, vybaví novým brzdovým systémem firma DAKO

Tramvaj M31, Göteborg. Pramen: Škoda TransportationTramvaj M31, Göteborg. Pramen: Škoda Transportation

Cílem modernizace je kompletní hydraulický brzdový systém pro všechny podvozky.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Sova

To je vzhledově tak škaredé, jako Fabia I. generace, ale až tak moc, že je to vlastně pěkné. Takže bod pro M31.

Pete

Sorry,dako

Pete

Sako je nejlepší systém který je na trhu.stale se zlepšuje a firma neustále vylepšuje.

Pája

Ten původní brzdový systém byl tak komplikovaný kvůli čemu? Chápu, že svůj význam to mělo, jen mi nedochází, proč ?

Zdeněk

Švédský trh je velmi náročný, takže velká gratulace škodovákům! Ale vzhled těch tramvají je opravdu hodně, hodně retro. Takové bych čekal spíš někde v Bělorusku nebo Arménii, než ve Švédsku.

PvvS

Nebýt Ekovy, tak si Schadewerk ani neškrtne.

Zyx

Ja bych rekl to same, ale ne tak ostre. Kde Skoda TS ziskala vyznamejsi zahranicni zeleznicni zakazky (Slovensko nepocitam), nebyt dnes koupenych soucasti koncernu. Zakazka pro DB neni prilis referencni. A ostatni vyznamne? Rekl bych ze obchodni oddeleni materske Skody TS ma opravdu co dohanet.

Tomariero

Lotyšsko, Litva, Estonsko tam jsou/byly postavené dodávky na portfoliu Plzeňské Škody (panteři/ešusy)

Petr

Když tak člověk vidí ty starší tramvaje ve světě, tak si teprve uvědomí ten úžasný, nadčasový design T3.

Peeetr

Přestože Švédsko přijalo na pomoc z Ázie statisíce doktorů, inženýrů a manažerek podlahových ploch 🙂 tak přesto musí neekologicky nadále posíla nelogicky ze svého hlavního průmyslového centra těžká vozidla na rekonstrukci do největší hloubky EU a poskomunistické země. Nějak jim ta multikultura asi moc nefunguje, měli možná raději zkusit lákat zpět na bývalou kulturu pohody a bezpečí potomky bývalých Švédů, co se masivně vystěhovávali z Detroitu a dnes z Chicaga. Ale tak nic, nakonec největší nárůst průmyslu v posledním desetiletí EU zařídilo Polsko s bílými křesťany ze sousední Ukrajiny. A kdyby se nakonec prokopal ten kanál do Ostravy, tak by… Číst vice »

vagonář

Jestli to třeba nebude tím, že kvalifikovaný dělník u nás bere možná tolik, co emigrant ve Švédsku na podpoře. Proto se to vyplatí opravit levně u nás.

Facepalm

Ty seš teda slušný jelito z Kostelce.

PvvS

Tolik zvratků na jedné hromadě. Tam už chybí jen zlí ještírci a spiknutí vlád.

Pavel Kopeček

Mám radost když se českým společnostem daří,tohle je dvojí radost, určitě to nebylo jednoduché získat zakázku. Přeji další zakázky v zahraničí.

Jan

Hrozně těžké vzhledem k tomu že díky první zakázce ( 2011 – 2017, kde si myslímže Ekova byla jen subdodavatel někoho jiného )….např. díky tomu že některé el. výzbroje neměly během záruky ani jednu závadu….Tram M31 po rekonstrukci jezdily…tram M32 od Italů nikoliv

Jan

Třemošnice jede…

Ondra K.

Asi taky jak kdy, protože třeba 45T mají brzdový systém Knorr-Bremse.

Kubrt

Asi se nedá očekávat, a ani by to nebylo „zdravé“, že by jedna firma měla v nějaké oblasti 100 % trhu.