Tramvaje z Göteborgu, které modernizuje Škoda, vybaví novým brzdovým systémem firma DAKO
Tramvaj M31, Göteborg. Pramen: Škoda Transportation
Cílem modernizace je kompletní hydraulický brzdový systém pro všechny podvozky.
To je vzhledově tak škaredé, jako Fabia I. generace, ale až tak moc, že je to vlastně pěkné. Takže bod pro M31.
Sorry,dako
Sako je nejlepší systém který je na trhu.stale se zlepšuje a firma neustále vylepšuje.
Ten původní brzdový systém byl tak komplikovaný kvůli čemu? Chápu, že svůj význam to mělo, jen mi nedochází, proč ?
Švédský trh je velmi náročný, takže velká gratulace škodovákům! Ale vzhled těch tramvají je opravdu hodně, hodně retro. Takové bych čekal spíš někde v Bělorusku nebo Arménii, než ve Švédsku.
Nebýt Ekovy, tak si Schadewerk ani neškrtne.
Ja bych rekl to same, ale ne tak ostre. Kde Skoda TS ziskala vyznamejsi zahranicni zeleznicni zakazky (Slovensko nepocitam), nebyt dnes koupenych soucasti koncernu. Zakazka pro DB neni prilis referencni. A ostatni vyznamne? Rekl bych ze obchodni oddeleni materske Skody TS ma opravdu co dohanet.
Lotyšsko, Litva, Estonsko tam jsou/byly postavené dodávky na portfoliu Plzeňské Škody (panteři/ešusy)
Když tak člověk vidí ty starší tramvaje ve světě, tak si teprve uvědomí ten úžasný, nadčasový design T3.
Přestože Švédsko přijalo na pomoc z Ázie statisíce doktorů, inženýrů a manažerek podlahových ploch 🙂 tak přesto musí neekologicky nadále posíla nelogicky ze svého hlavního průmyslového centra těžká vozidla na rekonstrukci do největší hloubky EU a poskomunistické země. Nějak jim ta multikultura asi moc nefunguje, měli možná raději zkusit lákat zpět na bývalou kulturu pohody a bezpečí potomky bývalých Švédů, co se masivně vystěhovávali z Detroitu a dnes z Chicaga. Ale tak nic, nakonec největší nárůst průmyslu v posledním desetiletí EU zařídilo Polsko s bílými křesťany ze sousední Ukrajiny. A kdyby se nakonec prokopal ten kanál do Ostravy, tak by… Číst vice »
Jestli to třeba nebude tím, že kvalifikovaný dělník u nás bere možná tolik, co emigrant ve Švédsku na podpoře. Proto se to vyplatí opravit levně u nás.
Ty seš teda slušný jelito z Kostelce.
Tolik zvratků na jedné hromadě. Tam už chybí jen zlí ještírci a spiknutí vlád.
Mám radost když se českým společnostem daří,tohle je dvojí radost, určitě to nebylo jednoduché získat zakázku. Přeji další zakázky v zahraničí.
Hrozně těžké vzhledem k tomu že díky první zakázce ( 2011 – 2017, kde si myslímže Ekova byla jen subdodavatel někoho jiného )….např. díky tomu že některé el. výzbroje neměly během záruky ani jednu závadu….Tram M31 po rekonstrukci jezdily…tram M32 od Italů nikoliv
Třemošnice jede…
Asi taky jak kdy, protože třeba 45T mají brzdový systém Knorr-Bremse.
Asi se nedá očekávat, a ani by to nebylo „zdravé“, že by jedna firma měla v nějaké oblasti 100 % trhu.