Tramvaje v Praze dnes neprojedou z Ohrady na Palmovku kvůli poškození kolejí
Tramvaje mezi Palmovkou a Ohradou. Foto: Roman Hloch - Tramvaje v České republice
Závada koleje dnes dopoledne zastavila provoz tramvají v Praze mezi Ohradou a Palmovkou. Podle informací na stránkách Dopravního podniku hl.
To je fotka nebo animace? Mohl by článek s jedním podvozkem fungovat, co je to za typ tramvaje?
Kt4, stačí číst diskusi
Tahle trať už potřebuje generálku, výluky jsou tam dost často a stále se jen flikuje. Doufám, že pak dojde k nahrazení žlábkových kolejnic, klasickými S49, které jsou pro otevřený svršek ideální. Proč vůbec došlo k bezúčelnému zasypání celého svršku kamenivem, které jen znesnadňuje údržbu a napomáhá korozi?
To tam je od začátku, když se ještě v Praze otevřené svršky nedělaly. Asi nějaký projektantský nápad, hybrid, něco mezi zakrytou tratí a otevřeným svrškem? 🙂 Problémy jsou i s těmi atypickými dilatacemi na mostě.
Takhle se kdysi zasypávaly všechny tramvajové tratě. I v Brnu. Proč, to netuším.
Žlábkové koleje se dělaly než se DPP rozhodl měnit kola na všech tramvajích (což provázelo období nekompatibility)
Poslední dobou je toho strašně moc. DP investuje nesmyslné peníze ale zanedbává údržbu v tomto případě kontrolu stavu kolejnicí představa vykolejení v tomto úseku by mohlo mít fatální následky!
Neprotiřečíte si trochu? Vzhledem k tomu, že se nic nového nestaví, jdou veškeré investice do údržby. Rekonstrukce, opravy tratí a výměny kolejnic či vadných BKV panelů. Na Ohradě se měnily kolejnice v prosinci 2010, to není nic extra dlouho, asi jsou tam zvláště špatné podmínky co se týče koroze (stéká slaná voda z křižovatky do štěrkového zásypu na začátku tratě + bludné proudy?). Ten zásyp je tam na prd, ale dokud se to nepředělá na klasickou otevřenou konstrukci, bude tam asi stále.
Taková trhlina nevznikne ze dne na den! Prasknout kolej může ale na fotce jde vidět že je to prohnilé už roky
Po kolika letech v zemi takhle uhnije stojina kolejnice?
Třeba v dolní Jičínské jsou ve vozovce už 40 let (obnoven byl jen kousíček od křižovatky na Floře kolem obchodního centra). Naopak na Ohradě byly (zřejmě) 8,5 roku, to se tam dělala výměna.
To není pravda. Když jsem s bednama jezdil, tak byla Jičínská velmi speciální. Byly tam použity jakési ruské vysoké kolejnice a trať byla neuvěřitelně hlučná. Dnes tam toho není ani metr. Navíc by to tam bylo už přes 50 let.
Kde se vzala v Praze KT4?
Jo aha, z Postupimi… kveten 2018…
To je první prototyp, dodaný do Postupimi, nyní jako historické vozidlo. V loni byl opraven v Hostivaři, takže se i projel po Praze. Hodně fešácké vozidlo 🙂