Tramvaje se vrací na Hlávkův most, linka 14 začne jezdit opět na Výstaviště
Rekonstrukce tramvajové trati na Hlávkově mostě. Foto: DPP
Od pondělí se změní i trasa linek 25 a 14.
Od pondělí se změní i trasa linek 25 a 14.
Dokáže někdo vysvětlit proč je najednou potřeba vyšší kapacita do Kobylis přes Troju, nejezdila tam za normálního stavu pouze polovina 17ky? Přijde mi, že tohle není úplně šťastné řešení, zbytečně moc linek přes Veletržní palác, 6 by klidně mohla jet přes Dělnickou.
Nejspíš je to nutné zlo, neboť linku 6 nejde v Holešovicích rozumně ukončit. Smyčka Výstaviště je teď vytížena 12+14. Teď by se hodilo plánované obratiště Trojský most.
Šlo by převlíkat 6 a 14 na Ortenově náměstí, čímž by odtud vzniklo spojení na Náměstí Republiky. Léta se tam převlékaly 14 a 24, ne, že by to bylo nějaké skvělé řešení, ale pořád lepší než jalové kilometry do Kobylis.
Už dlouho tam jezdily dvě semnáctky (od začátku rekonstrukce Barrandovského mostu jako výlukové opatření, neviděl jsem vůbec žádnou souvislost ale zůstalo to). Každopádně motivace byla aby obě tramvaje dojely na Nádraží Holešovice (proto byla plánována i smyčka Trojská, teď ale asi se plán opustil).
Taky si říkám, co se stalo s plány na smyčku Trojská. Zřejmě v budoucích záměrech linek do Zdib, Čakovic, Bohnic a dále přes Bohnice do Podbaby nemá takto zkrácená sedmnáctka (nebo cokoli jiného) místo….
>zbytečně moc linek přes Veletržní palác, 6 by klidně mohla jet přes Dělnickou.
Takže přes Veletržní by jela jen 17 + 27, zatímco přes Dělnickou by jela 6, 12, 14 a 1/27?
To by se vám zdálo lepší?