Tramvaje do Mostu dodá Pragoimex. Dráž, než dopravní podnik čekal
Tramvaj EVO2 v Liberci. Foto: Pragoimex
Zřejmě nejrychlejší soutěž na nákup tramvají v Česku končí dva měsíce po vypsání bez překvapení. Tři nové tramvaje s evropskou
Trestní zákoník obsahuje celkem tři trestné činy, které se vztahují k veřejným zakázkám: • porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže podle § 248 odst. 2 alinea druhá TrZ, • sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě podle § 256 TrZ a • pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži podle § 257 TrZ. Výhodnějšími podmínkami jsou jakékoli jiné podmínky, které zvýhodňují některého či některé dodavatele, soutěžitele nebo účastníky před ostatními. Může to být např. u zadávacího řízení stanovení výhodnějšího způsobu podání nabídky pro některého dodavatele (uchazeče), sdělení mu určitých bližších podmínek nebo realizačních… Číst vice »
„na palubě bude wifi nebo dobíječky USB“
A tak je spravne. Tak to ma byt. Pořadek musi byt!
Třeba ty tramvaje bude řídit na dálku přes WiFi sám ředitel DP …
Jakým způsobem bude docíleno zvýšení kapacity, když soupravy 2xT3 nahradí skoro poloviční EVO2? Podobně jako v Liberci dojde ke snížení kapacity a komfortu. Tramvaj o kapacitě EVO2 je již snadno nahraditelná autobusovou dopravou s 18m vozy.
Zejména když jízdní řády tam připomínají spíše „noty na buben“ …
Nerekl bych, pokud se podivame do Nemecka je napr. interval v prac. dny vecer a o vikendu na mezimestskych tramvajovych linkach 30 minut standard. Dalsi veci je, ze tram linka 4 ma navaznost celotydenne na dalsi linky, v Litvinove se jedna o linku 13 oba smery a 14. V Moste pak ve vsedni dny na linku 17 a celotydenne na linku 9 v zastavce Dopravni podnik, v zastavce OD Prior pak ve vsedni dny vecer a o vikendu celodenne na linky 5, 16, 17, 20, 22 a 30. Intervaly jsou sice ve vsedni dny vecer a o vikendu delsi, ale… Číst vice »
Však jistě, v Liberci už to vyřešili stavbou nové silnice do Jablonce místo Regiotramu. 🙂 Tramvaj netřeba nahrazovat autobusem, neb po silnici už mohou přece všichni pohodlněji vlastními auty.
Doby, kdy se mezi Mostem a Litvínovem proháněly dvouvozové soupravy, jsou, obavám se, dávno pryč. Takže 1x EVO2 je opravdu více než 1xT3. Ale proč raději nevozí ty spřažené soupravy dvou vozů T3, to je mi záhadou. Poptávka by na to určitě byla. Alespoň podle mých zkušeností s přecpanými tramvajemi v dané lokalitě.
Dobrý den, chtěl bych Vám jako člověk bydlící v Mostě podat přesnější informace. Spřažené soupravy i nadále a pořád stále mezi Mostem a Litvínovem jezdí, i když je pravda že pouze ve všední dny a to o ranní špičku (c.c.a 5:30 až 8h) a odpolední špičku (13h až 17h). Pak opravdu už jezdí jen jeden vůz + také víkendy a svátky. (výjimku tvoří cyklotramvaj, kdy jezdí také dva vozy.)