Tramvaje 15T mohou jezdit dál, rozhodl Drážní úřad. Kola kontrolují každý den

Vykolejení tramvaje 15T u stanice Vinohradské hřbitovy. Foto: Michal ChrástVykolejení tramvaje 15T u stanice Vinohradské hřbitovy. Foto: Michal Chrást

Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) může dál jezdit bez omezení s tramvajemi Škoda 15T. O jejich stav a problémy

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jirka

Rano kdyz jdu pres Andel tak si pripadam jak v 80.letech. Ty rudozluty tramvaje zasmradly s bakelitseslema…

Petr

Díky Bohu! Z pohledu cestujícího jsou tyhle tramvaje to nejlepší a nejpohodlnější, s čím se dá v pražské povrchové dopravě setkat.

Radek

No, ti lidé ve voze 9315 by měli možná jiný názor.

jirka

jo nekteri by chteli jezdit na kobyle jak TGM

Martin V.

A nedá se na kola nainstalovat nějaký „indikátor protočení obruče“? Prostě drátek, který by se při protočení přetrhl a oznámil řidiči „kolo X protočeno“. Nastříkané značky na kolech řidič nevidí za jízdy.

Radek

To ale neřeší příčinu a zabránilo by jen nejhorším případům. Samotnému vykolejení to nezabrání a nebyl bych si jistý ani spolehlivostí.

Dushan

Stačily by kovové čepy procházející z náboje až do obruče, takže ani v případě zpuchření a vydrolení gumy by nehrozilo vypadnutí náboje kola z obruče.

Jiří Kocurek

K tomu logika, která ty signály do každého drátku posílá a vyhodnocuje, abychom řidiči nepřidělávali 16 kontrolek na pult. A celé to nehat schválit drážním úřadem. A pořádně tvrdým oříškem budou falešné poplachy.

Jiří Kocurek

pařilo pod Martina V.