Dlouho se tam plánoval most přes železnici a pokračování do Tiskařské. Uvidíme, jestli tam něco udělají, rád bych to viděl, třeba i propojit až na Zahradní město
Sly
2 hodin
Prosím ať se ta tramvaj jmenuje „Pražskej démon“.
David
3 hodin
Škoda toho cyklopruhu ve dveřní zóně. Nechápu že ani u takto velké silnice nelze udělat pořádnou cyklostezku po které by mohly jezdit na kole třeba i děti.
Najdou se světlé výjimky, například Ovenecká na Praze 7. To už je ale celkem stará rekonstrukce. Nové realizace (viz ulice na Florenci, Vlastina, či právě tato) jsou na tom většinou bídně a není pro to vlastně ani žádný důvod.
Ono to nakonec asi moc nevadí, sice by byl lepší trochu širší chodník (když už je defacto společný), ale v té ulici asi moc cyklistů jezdit nebude a nic lepšího se bez velkých stavebních úprav vymyslet nedá.
Ovšem běda obyvatelům Šumavy, kdyby jeli na víkend do Prahy. 😛
Kamui
3 hodin
Nebylo by lůepší takové stavby soutěžit jako vše v jednom? Tj. DPP chce novou trať zA do B, tak bude soutěžit firmu, která to všechno vyprojektuje, vypapíruje a postaví, a jako celek nakonec předá DPP?
Při množství odkladů, průtahů a změn projektů, jaké dlouhodobě vidíme, je to naopak dost riskantní, resp. vyjde to o dost dráž, protože dodavatel musí do nabídky zakomponovat větší míru rizik.
Hřib je teď pro dezoláty něco jako Fiala, jakmile se jim něco nelíbí v Česku, může za to Fiala, jakmile v Praze, je to chyba Hřiba 🫠 tihle ementálové prostě vždy potřebují několik lidí na které můžou intantně ukazovat, pomáhá jim to s jejich akutními stavy úzkosti z vlastní neschopnosti.
Jako mimopražskému mi naopak připadá, že všechny stavby pro MHD jdou hrozně rychle. Třeba Dvorecký most se zdánlivě začal řešit před několika málo lety a dnes prakticky stojí, tenhle úsek tramvaje jsem letos zaznamenal úplně poprvé a už má (ve stejném roce) stavební povolení.
Jaký je to ohromný rozdíl ve srovnání s dálnicemi, kdy třeba D0 511 sleduji zhruba od roku 2010 a článek o pravomocném stavebním povolení jsem si přečetl teprve letos. O železničních stavbách už nemá vůbec smysl psát, to jsou v podstatě až na pár výjimek jen studie studií a posuny termínů.
Jako mimopražský o tom, promiňte, víte capa.
Tento „úsek tramvaje!, jak Vy píšete, se staví 50 let.
A zkuste si namátkově dohledat na tomto webu situaci ohledně výběru dopravce na železniční příměsto PID…
Mně baví, jak když byl primátorem, tak byla všechno jeho chyba. A teď když není primátorem, tak je pořád všechno jeho chyba. Co se zkusit zeptat Slávka, co dělá pro tyhle věci on?
Slávek už většinu dne prospí, takže primátoruje zejména Hřib. Ostatní lidé, zejména ti z ODS, stojí radši jen v pozadí a vědí, že i s nežádoucím zájmem médií, když se něco nezdaří z jakýchkoliv důvodů, si právě Hřib umí poradit nejlépe. A to je dobře a krom toho stále pokračuje s drivem, který mu ostatní politikové mohou jen tiše závidět. Ale smetanu budou chtít většinově slíznout ovšem právě oni…
Akorat by se kocourek dovedel, ze tramvaje omezuji prujezdnost IAD. To Slavek opravdu rekl. Coz se kocourkovi nehodi do jeho videni sveta. A svet by se tocil dal.
Hřib jistě osobně po večerech posílá doplňující dotazy jménem soutěžících firem, aby tu soutěž protáhnul o dalších pár měsíců, že.
Spíš mě zajímá, proč se to automaticky prodlužuje. A proč se s tím tak dopisují. Ať si objednatel a soutěžící dají pár osobních (nebo online) setkání s odborníky přes projekt a vyříkají si ty otázky na místě. Potom ukončit soutěž a hotovo. Zrovna tohle mi přijde jako lehčí projekt, kdy se tramvaje zavedou na předem připravený volný pás (i když prý šířkově úplně nevyhovuje).
Škoda, že to neprotáhli směrem Depo Hostivař, tam mohla být konečná.
Dlouho se tam plánoval most přes železnici a pokračování do Tiskařské. Uvidíme, jestli tam něco udělají, rád bych to viděl, třeba i propojit až na Zahradní město
Prosím ať se ta tramvaj jmenuje „Pražskej démon“.
Škoda toho cyklopruhu ve dveřní zóně. Nechápu že ani u takto velké silnice nelze udělat pořádnou cyklostezku po které by mohly jezdit na kole třeba i děti.
V Praze není prostě vůle dělat cykloopatření pořádně. Bohužel
V Praze, potažmo ČR to nikdo pořádně neumí.
Najdou se světlé výjimky, například Ovenecká na Praze 7. To už je ale celkem stará rekonstrukce. Nové realizace (viz ulice na Florenci, Vlastina, či právě tato) jsou na tom většinou bídně a není pro to vlastně ani žádný důvod.
V Ovenecké je ale ten cyklopruh na chodníku, nijak neoddělený od chodců, to taky nepovažuju za moc šťastné.
Je oddělený od chodců stejně jako klasický cyklopruh od aut. Takže ano, není to ideál, ale dá se to považovat za nesmíšenou cyklostezku.
Ono to nakonec asi moc nevadí, sice by byl lepší trochu širší chodník (když už je defacto společný), ale v té ulici asi moc cyklistů jezdit nebude a nic lepšího se bez velkých stavebních úprav vymyslet nedá.
A pří výstavbě trati jako na Lábuš se to i zhoršuje. (Stačilo trochu ubrat zelený pás a vlezli by se).
No to by bylo super. Rodina s dětmi by o víkendu mohla na kole jezdit místo na Šumavě po Malešických silnicích. Takový super víkend.
I děti mohou používat kolo jako dopravní prostředek, třeba do školy (namísto „mamataxi“). Koho by to napadlo, že? 🙂
Na kole po cestě můžou samostatně až od 10 let, tedy zhruba od páté třídy. My chodili pěšky.
Ovšem běda obyvatelům Šumavy, kdyby jeli na víkend do Prahy. 😛
Nebylo by lůepší takové stavby soutěžit jako vše v jednom? Tj. DPP chce novou trať zA do B, tak bude soutěžit firmu, která to všechno vyprojektuje, vypapíruje a postaví, a jako celek nakonec předá DPP?
Při množství odkladů, průtahů a změn projektů, jaké dlouhodobě vidíme, je to naopak dost riskantní, resp. vyjde to o dost dráž, protože dodavatel musí do nabídky zakomponovat větší míru rizik.
No a nejsou ty odklady a průtahy do značné míry způsobené politikou? A v případě zadání celé stavby od A do Z by odpadly?
To posouvání termínů veškerých dopravních tendrů v Pražské aglomeraci bych dal Hříbkovi k úhradě!
Stejně se staví na dluh, takže to je asi jedno
Není to trochu fobie, vidět za vším Hřiba?
Hřib je teď pro dezoláty něco jako Fiala, jakmile se jim něco nelíbí v Česku, může za to Fiala, jakmile v Praze, je to chyba Hřiba 🫠 tihle ementálové prostě vždy potřebují několik lidí na které můžou intantně ukazovat, pomáhá jim to s jejich akutními stavy úzkosti z vlastní neschopnosti.
To píšete o sobě? 😉
Jako mimopražskému mi naopak připadá, že všechny stavby pro MHD jdou hrozně rychle. Třeba Dvorecký most se zdánlivě začal řešit před několika málo lety a dnes prakticky stojí, tenhle úsek tramvaje jsem letos zaznamenal úplně poprvé a už má (ve stejném roce) stavební povolení.
Jaký je to ohromný rozdíl ve srovnání s dálnicemi, kdy třeba D0 511 sleduji zhruba od roku 2010 a článek o pravomocném stavebním povolení jsem si přečetl teprve letos. O železničních stavbách už nemá vůbec smysl psát, to jsou v podstatě až na pár výjimek jen studie studií a posuny termínů.
Jako mimopražský o tom, promiňte, víte capa.
Tento „úsek tramvaje!, jak Vy píšete, se staví 50 let.
A zkuste si namátkově dohledat na tomto webu situaci ohledně výběru dopravce na železniční příměsto PID…
Vidíte ta slova “zdánlivě” a “zaznamenal”, že jo?
Ten zlej Hřib to zdržuje už od tý doby co ani nebyl na světě? Nehoráznost, Kocourku pověřuji tě vedením lidového soudu!
A těch 50 let byste dal Hřibovi k úhradě komplet předpokládám.
Bych dal… Tak dejte. A uvidíte.
Mně baví, jak když byl primátorem, tak byla všechno jeho chyba. A teď když není primátorem, tak je pořád všechno jeho chyba. Co se zkusit zeptat Slávka, co dělá pro tyhle věci on?
Pro tramvaje v Praze Slávek udělá nejvíc, když svoje primátorování prospí a nebude se na nic ptát a do ničeho rejpat.
Jako za mne to, že se v Praze vůbec staví tramvaje za primátorování ODS je zázrak. Jeste to Hribovi vyčítají …
Slávek už většinu dne prospí, takže primátoruje zejména Hřib. Ostatní lidé, zejména ti z ODS, stojí radši jen v pozadí a vědí, že i s nežádoucím zájmem médií, když se něco nezdaří z jakýchkoliv důvodů, si právě Hřib umí poradit nejlépe. A to je dobře a krom toho stále pokračuje s drivem, který mu ostatní politikové mohou jen tiše závidět. Ale smetanu budou chtít většinově slíznout ovšem právě oni…
Akorat by se kocourek dovedel, ze tramvaje omezuji prujezdnost IAD. To Slavek opravdu rekl. Coz se kocourkovi nehodi do jeho videni sveta. A svet by se tocil dal.
Jen s dovolením, aby nedošlo k záměně osob… já su KocUrek
Hřib jistě osobně po večerech posílá doplňující dotazy jménem soutěžících firem, aby tu soutěž protáhnul o dalších pár měsíců, že.
Spíš mě zajímá, proč se to automaticky prodlužuje. A proč se s tím tak dopisují. Ať si objednatel a soutěžící dají pár osobních (nebo online) setkání s odborníky přes projekt a vyříkají si ty otázky na místě. Potom ukončit soutěž a hotovo. Zrovna tohle mi přijde jako lehčí projekt, kdy se tramvaje zavedou na předem připravený volný pás (i když prý šířkově úplně nevyhovuje).