Dlouho se tam plánoval most přes železnici a pokračování do Tiskařské. Uvidíme, jestli tam něco udělají, rád bych to viděl, třeba i propojit až na Zahradní město
Začněte poslouchat Rádio Beat, po pár dnech pochopíte 🙂
David
5 dny
Škoda toho cyklopruhu ve dveřní zóně. Nechápu že ani u takto velké silnice nelze udělat pořádnou cyklostezku po které by mohly jezdit na kole třeba i děti.
Najdou se světlé výjimky, například Ovenecká na Praze 7. To už je ale celkem stará rekonstrukce. Nové realizace (viz ulice na Florenci, Vlastina, či právě tato) jsou na tom většinou bídně a není pro to vlastně ani žádný důvod.
Ono to nakonec asi moc nevadí, sice by byl lepší trochu širší chodník (když už je defacto společný), ale v té ulici asi moc cyklistů jezdit nebude a nic lepšího se bez velkých stavebních úprav vymyslet nedá.
Jestli myslíte Oveneckou, tak tam by se IMO dal vymyslet slušně oddělenej protisměrnej cyklopruh místo parkování na jedné straně, nebo v prostoru uvolněným změnou parkování ze šikmýho na podélné, ta vozovka je slušně široká. Ale parkování je svaté, i na P7.
Jezdí nás tam nemálo, protože je to hlavní použitelnej výjezd ze Stromovky do horní části Letné a případně dál na P6.
To je bohužel dáno požadavkem na co nejnižší cenu. Kdyby měla být v projektu i přestavba chodníku (tedy včetně lamp a sítí pod nimi), tak to bude dražší.
Hm, není tomu úplně tak , to je oblíbená zkratka policie ČR a lidí, kteří jim to sežrali i s navijáke a týká se jen a pouze silničního provozu. Děti mohou jezdit na kole samostatně třeba i do první třídy, když mají kudy . Nejedná se jen o chodníky a vyhrazené cykolostezky, stačí i obyčejná “ obytná zóna“ , dokonce mohou jezdit v“ pěší zóně“ . Tak prosím nešiřte tento zkratkovitý blud…
Ja v Praze porad jeste hodne vidam spise cyklozavodniky v cyklotrikotu… Malokdy obycejne obleceneho cloveka co pouziva kolo jako dopravni prostredek… krom toho se na cyklisticke stezce casto na smisene pohybuji jeste vetsi zavodnici na elektrokolobezkach…
Kupodivu nikdo nema ve vybave zvonek…
Napr. v Mnichove je to uplne naopak, tam lide jezdi na kolech stari mladi, ohleduplne, zvoni zvonkem, usmivaji se,… a to jezdi s nakupni taskou, batohy, kufrikem,… uplne poznate, ze jede clovek na nakup, do prace uz od pohledu…a nejak nikdo nezavodi a nema potrebu byt vybaven jako zavodnik…
Prijde mi to jako jinej svet…
Záleží, v jaké části Prahy se pohybujete. Já jsem často v Karlíně a oblasti Florence a Masarykova nádraží, a tam pravidelně vídám právě cyklisty jedoucí do práce, na nákup atd. Obecně je v centru více takových lidí než „závodníků“.
motoristický lid tyhle lidi nevnímá přitom jsou to cyklisté kteří jezdí 99 procent sezony. To samé jsou roviny typu náhorních planin jako je Prosek, cokoliv od Černého mostu a Průmyslové na východ, spousty lidí kteří na kolech, navzdory pověstem o děsivě kopcovité Praze, jezdí prakticky celá rok místně …
zvonek je typická vymluva často ho totiž nevidíte. Mám vzpomínku na dámu, která pochodovala se psíkem po sdílené cyklostezce a vodítkem napříč na mě naproti , štěkala už zdálky, že nebude uhýbat neboť „zjevně nemám zvonek L a protože ona neslyší zvonek, tak i když me vidí, tak nemusí uvolnit cestu ,tak jsem na ní již stojíc zacinkal načež mi řekla, že to to určitě není “ schválený “ zvonek, ale nějaké takové jen cinkátko 🙂 Přesně kvůli takovým lidem občas přemýšlím o elektronické fičuře která napodobuje houkání parníku a to včetně intenzity…
Kdyz za vami nekdo jede a vy ho neslysite, tak ten zvonek je sakra dulezitej, abyste neudelal nejaky pohyb ci zmenil smer a nedoslo ke srazce, proto jsem zminil zrovna Mnichov, kde je to bezne,… pna to neni sranda byt srazeny kolem, oba muzete mit dost oskliva zraneni…
Jo, protože Praha dělá infrastrukturu tak, že si na ni těch obyčejných lidí používajících kolo jako dopravní prostředek troufne minimum… Takové infrastruktury, která by je lákala, je tu extrémně málo a zdaleka není souvislá. A ty úseky mezi jsou extrémně odrazující…
Jakou infrastrukturu město staví, takové uživatele tím láká…
Druha vec pak je, ze to sportovni obleceni opravdu nemusi znamenat, ze to neni „obycejnej clovek pouzivajici kolo jako dopravni prostredek. Nejake kolo vlastni vetsina lidi v CR, vetsinou jsou to kola sportovni (ono se neni co divit, infrastruktura chybi, v nabidce obchodu ta sportovni kola drtive prevazujou, sehnat dobry mestsky je u nas bohuzel furt obcas orisek) je celkem logicky, ze lidi jako po dopravnim prostredku sahnou po tom kole, co uz maj. Treti vec pak je, ze my co jezdime v civilu na mestskych kolech si asi casteji vybirame klidnejsi bocni ulice i za cenu zajizdek, takze nas… Číst vice »
Ono je skoro vždy lepší mít v práci oblečení nez tam přijet ohozený od aut kvůli bordelu na neuklizenych a neudržovanych komunikacich( louže se drží v dirach vyjetých kolejích dlouho po dešti, na krajních je bordel ) , co je mi platné, že mám blatníky když mě ohodí okolo jedoucí auto . Kolikrát člověk jede hodinku po dešti a stejně ve fontánách za auty bez zástěrek
To je taky fakt, i proto je potřeba skutečná infrastruktura a ne jen nějaké omalovánky. O kterých TSK tvrdí, že budou lepší na údržbu a pak je stejně neudržuje, spíš do nich ještě nahrne břečku a bordel, protože firemní kultura TSK jednoznačně říká, že kdo nesedí v autě, nebo „přinejhorším“ aspoň v tramvaji/autobusu, ten není důležitej. Ale připomínám, že cesty do práce a z práce jsou jen část cest, na který se kolo hodí. A na řadě těch míst, kam se v civilizovaných městech (tedy až na pár výjimek ne v ČR) na kole běžně jezdí, si člověk náhradní oblečení… Číst vice »
Nebylo by lůepší takové stavby soutěžit jako vše v jednom? Tj. DPP chce novou trať zA do B, tak bude soutěžit firmu, která to všechno vyprojektuje, vypapíruje a postaví, a jako celek nakonec předá DPP?
Při množství odkladů, průtahů a změn projektů, jaké dlouhodobě vidíme, je to naopak dost riskantní, resp. vyjde to o dost dráž, protože dodavatel musí do nabídky zakomponovat větší míru rizik.
Je to celkem náročné na zadání veřejné zakázky, protože jen zhruba popíšete, co chcete, ale výsledek už úplně neovlivníte. Ostatně včera otevřený podchod nad Zbraslaví je toho příkladem. Ale jak začne zhotovitel v režimu design & build projektovat, už mu do toho nemůže zadavatel mluvit, protože už je vysoutěžená cena. Takže v případě tramvajové trati dostanete místo něčeho, co by mělo co nejlépe zapadnout do okolí, nějaký standardizovaný výsledek. Splní to sice normy, ale nemusí to vypadat pěkně.
No řekl bych že v Praze se na nějaké „aby to vypadalo pěkně“ rezignovalo. Viz kontrast mezi designovou architekturou původní tramvajové trati na Barrabndov a prodloužení do Slivence v provedení ultrasocka.
U Kotase je zvlastni kolik tun materialu a jak slozite to je, kdyz se soutezi na verejnou zakazku a pak jak jednoduse a usporne to jde, kdyz se soutezi pro komercni projekt…
Hřib je teď pro dezoláty něco jako Fiala, jakmile se jim něco nelíbí v Česku, může za to Fiala, jakmile v Praze, je to chyba Hřiba 🫠 tihle ementálové prostě vždy potřebují několik lidí na které můžou intantně ukazovat, pomáhá jim to s jejich akutními stavy úzkosti z vlastní neschopnosti.
No ja trochu musim souhlasit, opravdu hodne lidem staci ukazat na nekoho a dat mu to za vinu a oni uz to pak na nej hazi vsechno, … v zapalu politicke antipatie s nejakou stranou a vedenim,…
Mmch. politici to vedi a pak neustale lidem predhazuji vinika v podobe jedne osoby,…
Jelikoz jsem mel moznost s Hribem i mluvit, tak take si poslechnout radu lidi z dane problematiky, tak to vazne lide vidi vse hrozne jednoduse…
Má pravdu MP22. Mě už ti dezoláti, zarudlý komouši a russký rakoviny taky šíleně s..rou. To jsou největší zmetci v naší zemi. Nenávist ke všemu a ke všem.
Jako mimopražskému mi naopak připadá, že všechny stavby pro MHD jdou hrozně rychle. Třeba Dvorecký most se zdánlivě začal řešit před několika málo lety a dnes prakticky stojí, tenhle úsek tramvaje jsem letos zaznamenal úplně poprvé a už má (ve stejném roce) stavební povolení.
Jaký je to ohromný rozdíl ve srovnání s dálnicemi, kdy třeba D0 511 sleduji zhruba od roku 2010 a článek o pravomocném stavebním povolení jsem si přečetl teprve letos. O železničních stavbách už nemá vůbec smysl psát, to jsou v podstatě až na pár výjimek jen studie studií a posuny termínů.
Jako mimopražský o tom, promiňte, víte capa.
Tento „úsek tramvaje!, jak Vy píšete, se staví 50 let.
A zkuste si namátkově dohledat na tomto webu situaci ohledně výběru dopravce na železniční příměsto PID…
Mně baví, jak když byl primátorem, tak byla všechno jeho chyba. A teď když není primátorem, tak je pořád všechno jeho chyba. Co se zkusit zeptat Slávka, co dělá pro tyhle věci on?
Slávek už většinu dne prospí, takže primátoruje zejména Hřib. Ostatní lidé, zejména ti z ODS, stojí radši jen v pozadí a vědí, že i s nežádoucím zájmem médií, když se něco nezdaří z jakýchkoliv důvodů, si právě Hřib umí poradit nejlépe. A to je dobře a krom toho stále pokračuje s drivem, který mu ostatní politikové mohou jen tiše závidět. Ale smetanu budou chtít většinově slíznout ovšem právě oni…
Akorat by se kocourek dovedel, ze tramvaje omezuji prujezdnost IAD. To Slavek opravdu rekl. Coz se kocourkovi nehodi do jeho videni sveta. A svet by se tocil dal.
Hřib jistě osobně po večerech posílá doplňující dotazy jménem soutěžících firem, aby tu soutěž protáhnul o dalších pár měsíců, že.
Spíš mě zajímá, proč se to automaticky prodlužuje. A proč se s tím tak dopisují. Ať si objednatel a soutěžící dají pár osobních (nebo online) setkání s odborníky přes projekt a vyříkají si ty otázky na místě. Potom ukončit soutěž a hotovo. Zrovna tohle mi přijde jako lehčí projekt, kdy se tramvaje zavedou na předem připravený volný pás (i když prý šířkově úplně nevyhovuje).
Celá řada otázek nejen v tomto řízení byla na chyby v dokumentaci. Takže se dokumentace musela opravit a uchazeči dostali čas na dopracování nabídky.
Naopak se lhůta neprodlužuje tehdy, když jde jen o zamítnutí.
Lepší trojlebus než kolej tramvaj
Je třeba poděkovat všem kteří pracují na rozvoji pražské veřejné dopravy, zvláště té kolejové.
Mockrát děkujeme
A jak se to nakonec bude řešit s tím potrubím?
2 roky reko potrubí pak půl roku stavba tram.
Škoda, že to neprotáhli směrem Depo Hostivař, tam mohla být konečná.
Dlouho se tam plánoval most přes železnici a pokračování do Tiskařské. Uvidíme, jestli tam něco udělají, rád bych to viděl, třeba i propojit až na Zahradní město
To by bylo velmi dobre reseni, potanuti k Technoplynu nebo az k Jahodnici Cihelne, ci pak po Prumyslove k UDDP….
To bylo ale v době, kdy v podnicích podél Tiskařské a Teplárenské pracovalo v podnicích velké množství lidí, ale to už není pravda…
Prosím ať se ta tramvaj jmenuje „Pražskej démon“.
Název dobrý, ale můžete jej nějak zdůvodnit…?
Protože „Přichází z Malešic, z tý čtvrti pochybný, na moji zahrádku nedbá nic“
Pražskej démon je taky autobusový dashcam kanál na youtube.
Vitkovo kvarteto.
Začněte poslouchat Rádio Beat, po pár dnech pochopíte 🙂
Škoda toho cyklopruhu ve dveřní zóně. Nechápu že ani u takto velké silnice nelze udělat pořádnou cyklostezku po které by mohly jezdit na kole třeba i děti.
V Praze není prostě vůle dělat cykloopatření pořádně. Bohužel
V Praze, potažmo ČR to nikdo pořádně neumí.
Najdou se světlé výjimky, například Ovenecká na Praze 7. To už je ale celkem stará rekonstrukce. Nové realizace (viz ulice na Florenci, Vlastina, či právě tato) jsou na tom většinou bídně a není pro to vlastně ani žádný důvod.
V Ovenecké je ale ten cyklopruh na chodníku, nijak neoddělený od chodců, to taky nepovažuju za moc šťastné.
Je oddělený od chodců stejně jako klasický cyklopruh od aut. Takže ano, není to ideál, ale dá se to považovat za nesmíšenou cyklostezku.
Ono to nakonec asi moc nevadí, sice by byl lepší trochu širší chodník (když už je defacto společný), ale v té ulici asi moc cyklistů jezdit nebude a nic lepšího se bez velkých stavebních úprav vymyslet nedá.
Jestli myslíte Oveneckou, tak tam by se IMO dal vymyslet slušně oddělenej protisměrnej cyklopruh místo parkování na jedné straně, nebo v prostoru uvolněným změnou parkování ze šikmýho na podélné, ta vozovka je slušně široká. Ale parkování je svaté, i na P7.
Jezdí nás tam nemálo, protože je to hlavní použitelnej výjezd ze Stromovky do horní části Letné a případně dál na P6.
A pří výstavbě trati jako na Lábuš se to i zhoršuje. (Stačilo trochu ubrat zelený pás a vlezli by se).
To je bohužel dáno požadavkem na co nejnižší cenu. Kdyby měla být v projektu i přestavba chodníku (tedy včetně lamp a sítí pod nimi), tak to bude dražší.
Ale pořád to bude nejnižší cena daného projektu. S takovou co říkáte bychom nemuseli mít tramvaj vůbec a ušetřili ještě víc.
No to by bylo super. Rodina s dětmi by o víkendu mohla na kole jezdit místo na Šumavě po Malešických silnicích. Takový super víkend.
I děti mohou používat kolo jako dopravní prostředek, třeba do školy (namísto „mamataxi“). Koho by to napadlo, že? 🙂
Na kole po cestě můžou samostatně až od 10 let, tedy zhruba od páté třídy. My chodili pěšky.
My take pesky, ale obcas take behem… a nekdy tramvaji…
Hm, není tomu úplně tak , to je oblíbená zkratka policie ČR a lidí, kteří jim to sežrali i s navijáke a týká se jen a pouze silničního provozu. Děti mohou jezdit na kole samostatně třeba i do první třídy, když mají kudy . Nejedná se jen o chodníky a vyhrazené cykolostezky, stačí i obyčejná “ obytná zóna“ , dokonce mohou jezdit v“ pěší zóně“ . Tak prosím nešiřte tento zkratkovitý blud…
Plus není žádnej problém, aby dospělák dítě na kole do školy doprovodil. Kdyby jen sakra bylo kudy…
Ovšem běda obyvatelům Šumavy, kdyby jeli na víkend do Prahy. 😛
To tvrdí kdo, pan Jiří Kocurek?
A kam asi jezdí jinam ? Do Brna????
Víte, že kolo neslouží jen jako zábava/rekreace, ale i jako plnohodnotný dopravní prostředek? A je v tomto velmi efektivní.
Ja v Praze porad jeste hodne vidam spise cyklozavodniky v cyklotrikotu… Malokdy obycejne obleceneho cloveka co pouziva kolo jako dopravni prostredek… krom toho se na cyklisticke stezce casto na smisene pohybuji jeste vetsi zavodnici na elektrokolobezkach…
Kupodivu nikdo nema ve vybave zvonek…
Napr. v Mnichove je to uplne naopak, tam lide jezdi na kolech stari mladi, ohleduplne, zvoni zvonkem, usmivaji se,… a to jezdi s nakupni taskou, batohy, kufrikem,… uplne poznate, ze jede clovek na nakup, do prace uz od pohledu…a nejak nikdo nezavodi a nema potrebu byt vybaven jako zavodnik…
Prijde mi to jako jinej svet…
Tak jak auto je výhodnější oproti MHD třeba na tangente, tak kolo je výhodnější oproti pěší chůzi.
Záleží, v jaké části Prahy se pohybujete. Já jsem často v Karlíně a oblasti Florence a Masarykova nádraží, a tam pravidelně vídám právě cyklisty jedoucí do práce, na nákup atd. Obecně je v centru více takových lidí než „závodníků“.
motoristický lid tyhle lidi nevnímá přitom jsou to cyklisté kteří jezdí 99 procent sezony. To samé jsou roviny typu náhorních planin jako je Prosek, cokoliv od Černého mostu a Průmyslové na východ, spousty lidí kteří na kolech, navzdory pověstem o děsivě kopcovité Praze, jezdí prakticky celá rok místně …
zvonek je typická vymluva často ho totiž nevidíte. Mám vzpomínku na dámu, která pochodovala se psíkem po sdílené cyklostezce a vodítkem napříč na mě naproti , štěkala už zdálky, že nebude uhýbat neboť „zjevně nemám zvonek L a protože ona neslyší zvonek, tak i když me vidí, tak nemusí uvolnit cestu ,tak jsem na ní již stojíc zacinkal načež mi řekla, že to to určitě není “ schválený “ zvonek, ale nějaké takové jen cinkátko 🙂 Přesně kvůli takovým lidem občas přemýšlím o elektronické fičuře která napodobuje houkání parníku a to včetně intenzity…
Kdyz za vami nekdo jede a vy ho neslysite, tak ten zvonek je sakra dulezitej, abyste neudelal nejaky pohyb ci zmenil smer a nedoslo ke srazce, proto jsem zminil zrovna Mnichov, kde je to bezne,… pna to neni sranda byt srazeny kolem, oba muzete mit dost oskliva zraneni…
Jo, protože Praha dělá infrastrukturu tak, že si na ni těch obyčejných lidí používajících kolo jako dopravní prostředek troufne minimum… Takové infrastruktury, která by je lákala, je tu extrémně málo a zdaleka není souvislá. A ty úseky mezi jsou extrémně odrazující…
Jakou infrastrukturu město staví, takové uživatele tím láká…
Druha vec pak je, ze to sportovni obleceni opravdu nemusi znamenat, ze to neni „obycejnej clovek pouzivajici kolo jako dopravni prostredek. Nejake kolo vlastni vetsina lidi v CR, vetsinou jsou to kola sportovni (ono se neni co divit, infrastruktura chybi, v nabidce obchodu ta sportovni kola drtive prevazujou, sehnat dobry mestsky je u nas bohuzel furt obcas orisek) je celkem logicky, ze lidi jako po dopravnim prostredku sahnou po tom kole, co uz maj. Treti vec pak je, ze my co jezdime v civilu na mestskych kolech si asi casteji vybirame klidnejsi bocni ulice i za cenu zajizdek, takze nas… Číst vice »
Ono je skoro vždy lepší mít v práci oblečení nez tam přijet ohozený od aut kvůli bordelu na neuklizenych a neudržovanych komunikacich( louže se drží v dirach vyjetých kolejích dlouho po dešti, na krajních je bordel ) , co je mi platné, že mám blatníky když mě ohodí okolo jedoucí auto . Kolikrát člověk jede hodinku po dešti a stejně ve fontánách za auty bez zástěrek
To je taky fakt, i proto je potřeba skutečná infrastruktura a ne jen nějaké omalovánky. O kterých TSK tvrdí, že budou lepší na údržbu a pak je stejně neudržuje, spíš do nich ještě nahrne břečku a bordel, protože firemní kultura TSK jednoznačně říká, že kdo nesedí v autě, nebo „přinejhorším“ aspoň v tramvaji/autobusu, ten není důležitej. Ale připomínám, že cesty do práce a z práce jsou jen část cest, na který se kolo hodí. A na řadě těch míst, kam se v civilizovaných městech (tedy až na pár výjimek ne v ČR) na kole běžně jezdí, si člověk náhradní oblečení… Číst vice »
Ano, presne tak, souhlasim na 100%…
Nebylo by lůepší takové stavby soutěžit jako vše v jednom? Tj. DPP chce novou trať zA do B, tak bude soutěžit firmu, která to všechno vyprojektuje, vypapíruje a postaví, a jako celek nakonec předá DPP?
Při množství odkladů, průtahů a změn projektů, jaké dlouhodobě vidíme, je to naopak dost riskantní, resp. vyjde to o dost dráž, protože dodavatel musí do nabídky zakomponovat větší míru rizik.
No a nejsou ty odklady a průtahy do značné míry způsobené politikou? A v případě zadání celé stavby od A do Z by odpadly?
Vetsinou ne, vetsinou takova stavba jde rychleji, tedy i levneji… ono to zalezi asi na te ktere stavbe, tezko rici,… kazdopadne odpada jedna soutez…
Je to celkem náročné na zadání veřejné zakázky, protože jen zhruba popíšete, co chcete, ale výsledek už úplně neovlivníte. Ostatně včera otevřený podchod nad Zbraslaví je toho příkladem. Ale jak začne zhotovitel v režimu design & build projektovat, už mu do toho nemůže zadavatel mluvit, protože už je vysoutěžená cena. Takže v případě tramvajové trati dostanete místo něčeho, co by mělo co nejlépe zapadnout do okolí, nějaký standardizovaný výsledek. Splní to sice normy, ale nemusí to vypadat pěkně.
No řekl bych že v Praze se na nějaké „aby to vypadalo pěkně“ rezignovalo. Viz kontrast mezi designovou architekturou původní tramvajové trati na Barrabndov a prodloužení do Slivence v provedení ultrasocka.
Ne že by Barrandov byla nějaká sláva ale aspoň se na novém úseku mohlo ukázat Kotasovi, jak se to ma dělat „správně“.
U Kotase je zvlastni kolik tun materialu a jak slozite to je, kdyz se soutezi na verejnou zakazku a pak jak jednoduse a usporne to jde, kdyz se soutezi pro komercni projekt…
Já jsem docela rád že na zastávce Holyně nevzniklo nějaké rozsáhlé plachtoví 🙂
To posouvání termínů veškerých dopravních tendrů v Pražské aglomeraci bych dal Hříbkovi k úhradě!
Stejně se staví na dluh, takže to je asi jedno
Není to trochu fobie, vidět za vším Hřiba?
Hřib je teď pro dezoláty něco jako Fiala, jakmile se jim něco nelíbí v Česku, může za to Fiala, jakmile v Praze, je to chyba Hřiba 🫠 tihle ementálové prostě vždy potřebují několik lidí na které můžou intantně ukazovat, pomáhá jim to s jejich akutními stavy úzkosti z vlastní neschopnosti.
To píšete o sobě? 😉
No ja trochu musim souhlasit, opravdu hodne lidem staci ukazat na nekoho a dat mu to za vinu a oni uz to pak na nej hazi vsechno, … v zapalu politicke antipatie s nejakou stranou a vedenim,…
Mmch. politici to vedi a pak neustale lidem predhazuji vinika v podobe jedne osoby,…
Jelikoz jsem mel moznost s Hribem i mluvit, tak take si poslechnout radu lidi z dane problematiky, tak to vazne lide vidi vse hrozne jednoduse…
Má pravdu MP22. Mě už ti dezoláti, zarudlý komouši a russký rakoviny taky šíleně s..rou. To jsou největší zmetci v naší zemi. Nenávist ke všemu a ke všem.
Asi o tobě, když si se ozval
Jako mimopražskému mi naopak připadá, že všechny stavby pro MHD jdou hrozně rychle. Třeba Dvorecký most se zdánlivě začal řešit před několika málo lety a dnes prakticky stojí, tenhle úsek tramvaje jsem letos zaznamenal úplně poprvé a už má (ve stejném roce) stavební povolení.
Jaký je to ohromný rozdíl ve srovnání s dálnicemi, kdy třeba D0 511 sleduji zhruba od roku 2010 a článek o pravomocném stavebním povolení jsem si přečetl teprve letos. O železničních stavbách už nemá vůbec smysl psát, to jsou v podstatě až na pár výjimek jen studie studií a posuny termínů.
Jako mimopražský o tom, promiňte, víte capa.
Tento „úsek tramvaje!, jak Vy píšete, se staví 50 let.
A zkuste si namátkově dohledat na tomto webu situaci ohledně výběru dopravce na železniční příměsto PID…
Vidíte ta slova “zdánlivě” a “zaznamenal”, že jo?
Ten zlej Hřib to zdržuje už od tý doby co ani nebyl na světě? Nehoráznost, Kocourku pověřuji tě vedením lidového soudu!
A těch 50 let byste dal Hřibovi k úhradě komplet předpokládám.
Nebyly pred lety dokonce protesty mistnich, ze tramvaj nechteji?
Bych dal… Tak dejte. A uvidíte.
Mně baví, jak když byl primátorem, tak byla všechno jeho chyba. A teď když není primátorem, tak je pořád všechno jeho chyba. Co se zkusit zeptat Slávka, co dělá pro tyhle věci on?
Pro tramvaje v Praze Slávek udělá nejvíc, když svoje primátorování prospí a nebude se na nic ptát a do ničeho rejpat.
Jako za mne to, že se v Praze vůbec staví tramvaje za primátorování ODS je zázrak. Jeste to Hribovi vyčítají …
Slávek už většinu dne prospí, takže primátoruje zejména Hřib. Ostatní lidé, zejména ti z ODS, stojí radši jen v pozadí a vědí, že i s nežádoucím zájmem médií, když se něco nezdaří z jakýchkoliv důvodů, si právě Hřib umí poradit nejlépe. A to je dobře a krom toho stále pokračuje s drivem, který mu ostatní politikové mohou jen tiše závidět. Ale smetanu budou chtít většinově slíznout ovšem právě oni…
Akorat by se kocourek dovedel, ze tramvaje omezuji prujezdnost IAD. To Slavek opravdu rekl. Coz se kocourkovi nehodi do jeho videni sveta. A svet by se tocil dal.
Jen s dovolením, aby nedošlo k záměně osob… já su KocUrek
Hřib jistě osobně po večerech posílá doplňující dotazy jménem soutěžících firem, aby tu soutěž protáhnul o dalších pár měsíců, že.
Spíš mě zajímá, proč se to automaticky prodlužuje. A proč se s tím tak dopisují. Ať si objednatel a soutěžící dají pár osobních (nebo online) setkání s odborníky přes projekt a vyříkají si ty otázky na místě. Potom ukončit soutěž a hotovo. Zrovna tohle mi přijde jako lehčí projekt, kdy se tramvaje zavedou na předem připravený volný pás (i když prý šířkově úplně nevyhovuje).
Celá řada otázek nejen v tomto řízení byla na chyby v dokumentaci. Takže se dokumentace musela opravit a uchazeči dostali čas na dopracování nabídky.
Naopak se lhůta neprodlužuje tehdy, když jde jen o zamítnutí.