Trajekty přes kanál nezvládají po vyřazení tří plavidel nápor aut

Trajekty společnosti P&O v přístavu Dover. By Michiel Hendryckx - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=53695149Trajekty společnosti P&O v přístavu Dover. By Michiel Hendryckx - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=53695149

Situaci způsobilo omezení služeb firmy P&O po propuštění stovek zaměstnanců.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medvěd

Jo firma šetří náklady a naopak vzrůstají náklady přepravcům. Takový je život, náklady se hodí na ty, co se nemůžou bránit. Vždyť to zamázne zákazník.

Beny

Tak ať jde ke konkurenci

Dantex

Náklady vždycky zaplatí zákazník, kdo jiný by to měl platit?

Jiří Kocurek

Dost často to platí daňový poplatník. Čapí hnízdo, co bychom si bez něj počali?

mgr.pavel

Majitel firmy / akcionáři?

jkjk

Ono jde o kombinaci více faktorů (nejen to propouštění). Tedy i vysoká poptávka (první prázdniny bez covid omezení), špatné počasí i drobnou nehodou trajektu „konkurenční“ DFDS (v Eurotunnelu taky byla drobná závada na vlaku).

Potěmkin

Děkuji za článek

Ondřej P.

Děkuji za zpravodajství z místa.

Osasco

Naštěstí existuje spoustu alternativ. Např. Eurotunnel je dražší, ale volno mají.

Potěmkin

Volno určitě nemají,čeká se i na tunel mnoho a mnoho hodin.Mluvím o kamionové dopravě,situaci pro cestující osobními vozy neznám.Například včera večer kolona kamionů na Eurotunnel ve směru na kontinent byla cca 14 km,kolem 22.30 místního času,kdy jsem okolo.A i další alternativa ubyla,neboť P&O nezastavili svůj provoz pouze na této trase,ale na všech svých trasách.A jednou z nich je i případná alternativa z Rotterdamu do Hullu o to více aut se samozřejmě snaží pak dostat na ty ještě zbývající a fungující alternativy

***** Petr

Maersk Dunkuerke Dover asi taky plno

Osasco

Trochu mě zmátly ty rodiny z dětmi, v nákladní dopravě je to opravdu horší. Nicméně i tam existují alternativy např. poslat zboží nějakou shortsea lodí, ale změna se realizuje pomaleji.

jkjk

Aktuálně (9:33 britského času) je v tunelu pro osobáky nejbližší termín na 11:50, takže taky zpoždění, ale žádná katastrofa. Lístky na eurostar jsou.

Potěmkin

Já se teď po 11-ti hodinách čekání konečně probil do lajny v Doveru a odjezd mám za další 3 hodiny.Pravda je,že osobních aut tady tolik nečeká,bez problémů je všechny pobere nejbližší loď.Co se týče trasy Dover-Dunkerque,tam už dávno nejezdí Maersk,je to také pod DFDS.A je to víceméně stejné.Tady v Doveru u DFDS to dokonce funguje tak,že i když mám zabukovanou trasu do Calais,ale směrem do Dunkerque jsou schopni mě odbavit dříve,tak mě beze změny ceny nechají jet do Dunkerque.Pokud přímo netrvám na tom,že chci do Calais

původní Jakub P

To se chovaj logicky, proč by nechali odjet ne úplně plnou loď do Dunkerque, když uvolněný místo na tý pozdější do Calais nejspíš okamžitě prodaj někomu jinýmu. A i když je předpokládám Dunkerque dražší, furt lepší inkasovat dvakrát Calais než jenom jednou Calais.

Leinad

Jako jo, ale jak se při několika kilometrové koloně stane, že nikdo nechce do Dunkerque – není to spíše špatnou organizací?

Potěmkin

Tak Dunkerque bude předpokládám o něco dražší,ale ono to určitě není tak,že by nikdo do Dunkerque nikdo nechtěl.Ty lodě do Dunkerque jezdí úplně stejně narvané,jako do Calais.Tady je třeba říct,že narozdíl třeba od tras do Skandinávie tady nemáte zabudovaný nějaký pevný čas, konkrétní loď,kterou musíte stihnout.Prostě dojedete k okénku DFDS ( případně P&O nebo Irish Ferries),oni si v počítači zkontrolují,zda Vaše bukace je v pořádku a vystaví Vám lodní lístek na nejbližší volnou loď,pošlou do konkrétní lajny,že které si Vás až přijde čas naloďování vytáhnou.No a u okýnek DFDS máte vyvěšené info,v kolik odjíždí lodě jak do Doveru tak do… Číst vice »