Toyota posílila pozici trojky českého trhu, čínská auta MG již předstihla Opel či Citroën
Vozidlo MG HS. Foto: MG
Trh s novými auty zaznamenal v Česku v březnu návrat na hodnoty před pandemií.
Trh s novými auty zaznamenal v Česku v březnu návrat na hodnoty před pandemií.
Utrpení jihozápadního koncernu.
Peugeot, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Opel, Jeep a ještě zavádí další značku DS. Navíc většina těch značek vyrábí to samé i stejně propagované, takže hlavním účelem tolika brandů dnes ani je, aby byli co nejvíc rozdrobení na spodních příčkách prodejních žebříčků a vyhazovali maximum za reklamu.
Jako Stellantis nebo něco čínského není zase takový rozdíl. Vlastně asi radši ta Čína – je to levnější.
Co slovo, to blbost.
Značka DS se zaváděla tak před 10 lety. Teď už se zase spíš „odvádí“.
Jediná úspěšná z těch značek je Jeep, a Peugeot se aspoň několik let drží na svým, jinak je to jeden fail za druhým.
Nedávno jsem našel nějakou pár let starou oficiální prezentaci, jak Alfa zvýší prodeje na dvojnásobek.
Jako, PowerPointy mají hezký, ale zatím se jejich prodeje propadly na polovinu, takže to asi dobrá strategie nebyla.