Ťok oznámil rezignaci, odejde z politiky
Dan Ťok se označuje za sběratele kladívek. Po něm má přijít střihač pásek. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Nejdéle sloužící ministr dopravy za posledních dvacet let končí. Dan Ťok oznámil, že se domluvil na rezignaci s premiérem Andrejem
Slecny nebo pani (popr. pany 🙂 drzici kladivka zajistuje MD, RSD nebo zhotovitel? Redakce by to mohla zahrnout do investigativni cinnosti :).
Pěkná slečna. 🙂
Chudák Radim, teď aby chodil po żebrotě.
Přišel o vlivného kamaráda, co mu přihrál zakázky ve veřejné dopravě a pomohl mu přisát na státní cecek, což ta po uši zadlužená firmička žlutého šaška co mu nepatří ani klička od hajzlu v ojetým rakouským šrotu potřebuje jako Děti Země pendrekem…
A hele blázince mají vycházky, že zde Standa zase perlí? Největší prča by byla, kdyby se Jančura stal novým ministrem dopravy, to by někteří jen tak nevydejchali. 🙂
Tak kdyby byl Žlutý tlučhuba ministrem dopravy tak asi už je čas zmizet někde v zahraničí…tak brutální střet zájmů nelze akceptovat. Ale hlavně když někteří specialisté mají radost z čehokoliv, co naštve okolí. Jste opravdu kousek k pohledání, pane!
PS: to s blázincem víte z vlastní situace?
Stando, vy jste ale materiál… komu není z hůry dáno, na vás fakt platí.
Stando, hlavně, že si hýčkáte blahem v rakouských ojetých šrotech u národního. 🙂
Tak přirovnání fajné (Děti Země pendrekem), ale jinak mu asi pomáhá hlavně spíš Capo dei tutti capi, ne?
Doufám, že to bude nějaká mlátička na ty děcka země a jiné teroristy. Vzpomínám si kolik tych MD měla cesta hulín-fryšták. Chce to někoho ze zlína a kdyby byl alergický na čd, tak mně by to nevadilo.
Hmm – že by třeba Zemka?
na toho sem zase já alergický.
A na koho / co nejste alergický? Nebo jediný ideální a při smyslech, co všemu rozumí, jste Vy, osobně?
Ťok překážel Faltýnkovi
To je asi pravda. Ale Falťas má taky celkem problémy…
Podle posledních informací se na uvolněnou pozici přesouvá nynější ministryně průmyslu a obchodu ČR Marta Nováková.
Bůh chraň!
5 let na MD a v politice je určitě úctyhodný kousek.
Ťoku, teď můžeš narovnat záda a vrátit to Estébakovi i s úroky…
To by bylo hezké. Jen jestli Ťok má chuť komu co vracet. Já bych se na to na jeho místě vy***
Já bych nejásal, Ťok nebyl špatnej. To budeme teprve koukat co nám tam Babiš hodí teď, viděl bych to na nějakou prudce inteligentní soudružku jako na průmyslu 🙂
Stačí zajít na lžiDnes: V souvislosti s tím, kdo by ho mohl ve vládě nahradit, již dříve zaznělo například jméno místopředsedy ANO a bývalého brněnského primátora Vokřála.
ODSun nadrazi rulezz
Ano, bude to dopravní specialista jako vyšitý. Zvlášť, jestli s sebou přivede i Holana.
osobně to tipuji na Martina Kolovratníka
Nestrašte – ale také se nabízí prý i GŘ SŽDC, takže rozumný výběr asi skutečně není.
Kolovratník vám chtěl sebrat režimku, co?
Důchodce by si šel hodit mašli. Už by nemohl cestovat a čtvrtinová jízdenka je pro něj drahá.
Ha, ha, ha….
No, vzhledem k tomu, že spolutlačil kšeftíky dosti podivné těsně před volbama, dost možná zezadu tlačené Faltýnkem, tak potěš koště.
Je to škoda. Jeho jsem se, jako jediného politika, vždy zastával. Bohužel politický boj je až nechutný občas. Za pár let budou jiní ministři stříhat pásky na úsecích, které Ťok zahájil. No a komu připadne kredit, že….
Ťok v rámci systému bylo to skoro nejlepší, co se dalo opatřit. Škoda. Vydržel ale i tak dost. Díky mu.
Jo, akorát byl moc „lidský“. To se v současné politice moc nenosí…
Škoda, Ťok byl jeden z mála ministrů, který dělal něco konstruktivního. Za jeho panování se podařilo rozhýbat přípravu i realizaci dopravních staveb, které tady měly už deset let stát.
Ing. Ťok je ministr, kterému se daří zkonsolidovat silniční hospodářství. Především, mimo jiné, vyřešil personálně rozvrácené ŘSD. Jeho hlavní předností je podle mne slušnost. Čelí ale mnohdy neoprávněné kritice. Osobně se mi zdá, že i proto, že je v některých záležitostech málo důrazný a chybí mu větší „tah na branku“. Pohnout však více s tragickým stavem legislativy a fungováním státní správy je úkol pro „diktátory“. Při porovnání jeho činnosti s mnoha jeho předchůdci si dovoluji hodnotit jeho činnost jako velmi dobrou a děkuji mu za ní.
Pan Kroupa na RSD je ta spása, ano?
Spása ne, ale říkají Vám něco jména Křítková, Kubiš, Kočica, Čermák, Poruba, Švorc?
A z koho si teď budeme dělat srandu? Internet se stane na čas smutným místem 🙁
Zeman Vám nestačí? 😉
Všichni jsou mrtví, Dejve..
I Nováková? I pelikán? Ano, ano, všichni jsou už mrtví 😉
Jako Zeman to zvládne zaplnit jo, ale chce to, aby to bylo trošku rozmanité, že ANO
Presne tak, snazim se ti rict,ze jsou vsichni mrtvi. 🙂
Ještě Sosna pryč a bude líp
Dát do pořádku ten nepořádek na MD dá hodně práce…
Tam je nepořádek už 25 let. Každá úklidová firma se tomu místu raději vyhne….
Tohle ministerstvo zrušit, přejmenovat a postavit v jiné budově a jiném městě…. Sláva decentralizaci…
25 let? Co tam bylo předtím lepší? 😀
Tak si tam dosaďme číslici 50 😀
Asi ne, ale mám pocit, že dříve tam bývávalo více odborníků na dopravu, a ne tolik ekonomů, manažerů a různých humanitních vědců, se kterými se o technických problémech nedá normálně bavit. Kromě toho, že jsou nekompetentní, myslí si navíc, že pozřeli Šalamounův výkal a nad ně není.
Na Ministerstvo železnic se nadávalo už za první republiky. A ještě za Rakouska jakýsi poslanec na Říšské radě pronesl 30-hodinový projev na téma stavu železnic v monarchii. Asi je tehdy tak dlouhý čas taky nechválil.
Takže je nadávání na bordel na ministerstvu stará dobrá tradice, již asi tak 150letá a budeme se jí držet.
Jj, hlavně nepřijmout žádnou kritiku, byť by byla oprávněná.
Takže podle Vás je náhrada odborníků na MD ekonomy, manažery a humanitními vědci v pořádku? Tito lidé nám dělají koncepci a strategii rozvoje dopravy. Boha jeho…
Až do závěru doby vlády „bolševika“ bylo MD (resp. MDS) stále ještě především jakýmsi reliktem ministerstva železnic a de facto i jakousi „hlavou“ československé železnice, takže tam ti aspoň trochu odborníci na dopravu logicky byli, protože pro mnohé to byla z pohledu kariéry i jakási „poslední štace“ (v tom nejlepším slova smyslu), za níž už víc profesně významnějšího vlastně ani nebylo. Po „převratu“ (hodnot) do systému „kapitalismu prvotní soutěže“ se pořadí hodnot velmi rychle změnilo a do popředí se dostaly jednoznačně a téměř výhradně osobní finance a související prospěch, takže „teď už máme, co jsme chtěli“ (nebo nechtěli?) …
Drivbylolip i rezimka byla zadax,my vime.