Tišší provoz tramvají a přesun zastávky Důl Odra. V Ostravě začne modernizace Hlučínské za 110 milionů
Zvyšování rychlosti tramvajové tratě v Ostravě v úseku Fričova - Zahrádky. Foto: Eurovia
Tramvajová doprava bude od 1. září do 11. prosince v úseku Sad Boženy Němcové – Hlučínská vyloučena.
no jasně, necháme to tam, ať to vypadá jak po válce jen proto, že tam bydlí romové. česká mentalita je úžasná.
ne samozřejmě je skvělé, že to opraví, Důl Odra to potřebuje jak sůl stejně jako předtím konečná na Hlučínské
Mylite se, pane. Ona “ Ceska mentalita “ to tam opravi lidem, kteri o to nestoji a kteri to budou nasledne devastovat. Ale jo, kopnout si do vlastnich je dnes takova moda, ze.
Kde teče beton, tečou prachy, do cigánova bude nová štreka, Morys s Macurou se poplácají před vystavenou zástavou a život jde dál…..
Chvalím deník Zdopravy, že se již objevují mapky dotčených úseků. Co mi však často v článcích chybí je informace kolik metrů či kilometrů dotčenýho úseku se to týká.
Vy bílí Gadžové to nechápete. Dežo, který v noci těžce „pracoval“ někde na ulici nebo parkovištích,se musí přes den vyspat,aby v noci zase udělal průzkum,kde se dá vydělat. A na klidný spánek ve dne potřebuje tišší tramvaje.
Rekneme si to narovinu.. zrovna tam bydli cigosi a luza. zlodeji a jina verbes… normalni tam nebydli. a jestli jo je mi jich lito. Ti co jedou do rachoty je jim jedno jestli to dela rachot nebo ne bo idu aj tak robit do fabriky. Je to ojeb. Hlavne ze je co robit… a co.. chechtaky se toci… pojeb… je to pojeb. nic vic a nic min. hlavne aby meli rodiny delnasu co na tom robi co zrat. zbytek jde na audiny a bazenky.. nekde na celadne… zmrdi. do oci byjici zlodejina… ze tak masivne neinvestujete v centru. hajzlove.
Takže opravy nedělat. Výhra bude v tom, že si v Čeladné nikdo nepostaví audinu k bazénku.
A když se žádná oprava dělat nebude, tak … zbude víc peněz na ty dělníky, žejo. Nebo ne a dělníci budou kvůli tomu bez práce?
Tohle je opravdu nejzbytecnejsi usek v siti, pane Kocourku.
Zadejte si do googlu pojem gentrifikace.
tahle trať postrádá jakýkoliv smysl a místo modernizace se má zrušit….
Tak smysl Hlucinske bude asi v odlehceni Hlavniho nadrazi, jiny nevidim.
Kolem tratě je víceméně průmyslová zóna. Takže i do práce to tam v určité hodiny lidi využívají.
Tak pořadne využiti by dostala, kdyby se obnovila trať do Hlučína. Buď v bývalé stopě (asi nerealné zrušit obchvat) nebo přes Petřkovice a Ludgeřovice (asi problém s šířkou cesty) s pokračováním dále přes Kravaře. Pro obce západně od Hlučína by byl pravidelný hodinový takt do Ostravy zajímavý.
Investovat do nové tramvajové trati kvůli hodinovému intervalu je nesmysl.
Ac to do teto diskuse asi nepatri, souhlas s Vectronem. V tomto useku jezdi tramvaji z velke casti hlavne neplatici cestujici, dopravni podnik s tim nic nedela ( revizor nastoupi radne oznaceny aby byl videt jiz z dalky, takze neplatici vystoupi ) a mistni to akorat stve.
Se místním divím, za tam ještě nějací jsou..
Kde myslite?:)
Zrovna v tomto useku jezdi pouze nasi „indicti“spoluobcane🤔😂