TGV ve Francii narazilo do spadlých stromů, hlavní trať mezi Paříží a Lyonem stojí
Následky bouře Yvonne na vysokorychlostní trati Paříž - Lyon. Foto: SNCF
Provoz je zastaven i na konvenčních tratích.
Provoz je zastaven i na konvenčních tratích.
„nikdo z cestujících ale nebyl zraněn“ – stav strojvedoucího ?
Jen okrajově – kluk se včera vracel z Curychu do Vídně, za Feldkirchem několikrát stop, spadený strom, pak porucha loko (Railjet) a stání na trati, čekání na náhradní soupravu. Namísto 0:38 ve Vídni byli v jednu v noci v Salzburku. Podle dopravních hlášení to tam asi bylo taky zajímavý.
A jaj, že on fíra nedostal foukací rozkaz…? 😁😁
Pane Sůro, nevím jaké novinky jste na webu představili, ale ode dneška se mi články na mobilním zařízení otevírají na 1/3 obrazovky. Až ruční refresh stránky ji roztáhne přes celou obrazovku. A ta reklama, která snad co 10 vteřin vyjíždí zespod obrazovky je opravdu otravná. Chápu, že z něčeho musíte mít příjem, ale tohle už je trochu moc invazivní
Nehledě na to, že galerie nejde na mobilním zařízení jednoduše zavřít. Vždy musím odskrollovat na začátek nebo na konec stránky a pak se galerie teprve zavře. Zvláštní
Pane Martine K., já nevím, ale funguje mi to na mobilním zařízení úplně v poho včetně galerie a jejího zavření bez odskrollování.
Stačí odinstalovat program na okrádání vydavatelů.
Neni to prohlizecem nebo mobilem? Mne to na Google Chrome v kombinaci s iPhone 14 Pro Max funguje uplne bez problemu – zadne zmenseni, zadne omezeni. I galerie, o ktere pise Martin K., funguje jako vzdy – posouvanim po displeji smerem leva/prava strana se posouvam v galerii a posunutim smerem dolu ji zavru. Nepozoruji rozdil dnes a kdykoliv jindy….?
*o ktere pise Martin K. ve druhem prispevku…
Spravce webu / web dizajner a redaktor pisouci clanky ve firmach zpravidla nebyva stejny clovek. (Mozna muze preposlat / zavolat / rict stiznost nekomu skutecne kompetentnimu k reseni problemu)
Je to stejne rozumne jako nadavat pruvodcimu za ten spadnuty strom na trati.
Desktop, Win 10,Opera: vse se zobrazuje jako ma.
To že trať stojí považuji za jednu ze základních podmínek toho, aby po ni mohly jezdit vlaky.
Balda?
To asi bude nějaký globální zlozvyk, neudržovat v bezpečné výšce vegetaci kolem dráhy, dokonce i u vysokorychlostní.
VRTky musejí do tunelů!
A modré zábradlí.
Pokud vítr vláčí kmeny po zemi nebo dokonce nese vzduchem, tak jakou bezpečnou výšku byste si tak představoval?
Je to jednoduché. 30 metrů vysoký strom bude 50 metrů od trati. Třeba.
Udělat z území u trati zemědělskou plochu místo lesní není nic neproveditelného. Kromě výhody v tom, že vlaky nebudou zastavovat stromy i takové pole vedle lesa nebude citlivé na erozi vysušování půdy.
Na fotce je vidět plot.
Z pozice člověka, který sedí ve vlaku, který je 3. za tím vlakem na fotografii (směrem do stanice Macon-Loché) Vám nyní popíšu, jaká je situace: Vlakvedoucí nás právě informoval, že náš vlak zcela zmizel ze systému SNCF. To proto, že systém již není schopný v reálném čase měřit naše zpoždění. Ale ujišťuje nás, že náš vlak vskutku nezmizel úplně. Ani pět hodin po zastavení není jasné, jaký osud čeká naše TGV 6960 a čekáme, jak se rozhodnou “lidé nad náma.” Bylo nám pouze řečeno, že se buď rozhodne o vrácení soupravy do stanice Macon-Loché nebo do stanice Lyon Part-Dieu nebo… Číst vice »
Merci beaucoup..
Strojový překlad na původní stránce informuje o „překládce cestujících“ . V ČR jsou platící cestující pro některé jedince, které jejich jízdné a objednatelé živí pouhý „substrát“. Zajímavá shoda….
Mě se jednou stalo v nemocnici ,když mě zřízenec vezl na lehátku a potřeboval mě přeložit na jiné ,tak mi sdělil.,,tak si přelez..,, Takže ,,překládka substrátu ,,asi není jen problém resortu dopravy…
Strojovy preklad nema kdovi-jakou hodnotu.
Priklady: „Dirigent ve vlaku skontroloval jizdenky.“, „Lokomotiva na trati za sebou tahla 8 aut.“
To se v CR nestane.
Stromy a VRTka nejdou prostě moc dohromady. Je to prosté – 20 m od trati nemůže být 20m strom.
To vysvětluje na MŽP.
A obyvatelé obcí podél připravovaných tratí budou mít o důvod víc blokovat stavby.
Ale může.
Jasně, drastická řešení jsou potřeba tam, kde ke zranění nedošlo.
Docela klika, že nevykolejili