TGV ve Francii narazilo do spadlých stromů, hlavní trať mezi Paříží a Lyonem stojí
Následky bouře Yvonne na vysokorychlostní trati Paříž - Lyon. Foto: SNCF![Následky bouře Yvonne na vysokorychlostní trati Paříž - Lyon. Foto: SNCF](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/tgvvyk5.jpg)
![Následky bouře Yvonne na vysokorychlostní trati Paříž - Lyon. Foto: SNCF](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/tgvvyk5.jpg)
Provoz je zastaven i na konvenčních tratích.
Provoz je zastaven i na konvenčních tratích.
Balda?
To asi bude nějaký globální zlozvyk, neudržovat v bezpečné výšce vegetaci kolem dráhy, dokonce i u vysokorychlostní.
VRTky musejí do tunelů!
Z pozice člověka, který sedí ve vlaku, který je 3. za tím vlakem na fotografii (směrem do stanice Macon-Loché) Vám nyní popíšu, jaká je situace: Vlakvedoucí nás právě informoval, že náš vlak zcela zmizel ze systému SNCF. To proto, že systém již není schopný v reálném čase měřit naše zpoždění. Ale ujišťuje nás, že náš vlak vskutku nezmizel úplně. Ani pět hodin po zastavení není jasné, jaký osud čeká naše TGV 6960 a čekáme, jak se rozhodnou “lidé nad náma.” Bylo nám pouze řečeno, že se buď rozhodne o vrácení soupravy do stanice Macon-Loché nebo do stanice Lyon Part-Dieu nebo… Číst vice »
Strojový překlad na původní stránce informuje o „překládce cestujících“ . V ČR jsou platící cestující pro některé jedince, které jejich jízdné a objednatelé živí pouhý „substrát“. Zajímavá shoda….
To se v CR nestane.
Stromy a VRTka nejdou prostě moc dohromady. Je to prosté – 20 m od trati nemůže být 20m strom.
To vysvětluje na MŽP.
Docela klika, že nevykolejili