Tesla bude mít v Česku druhou plnohodnotnou pobočku, chystá se v Brně
V Brně otevře druhá česká plnohodnotná pobočka Tesly. Zdroj: Nová Zbrojovka
Brněnská pobočka Tesly bude větší než ta pražská.
Brněnská pobočka Tesly bude větší než ta pražská.
Proč je vlastně Tesla v ČR takhle mizerná? Teprve teď druhé prodejní místo, mizerný servis.
Superchargery nejsou otevřené pro ostatní elektromobily pro občany z ČR (přitom všech 7 superchargerů v ČR otevřených je – ale ne pro Čechy). Nebo už se to změnilo?
Superchargery jsou otevřené pro všechny – i pro lidi z ČR. Lidi z ČR mohou nabíjet s jinou značkou auta i na zahraničních Superchargerech. Jen je nutné si zjistit, které jsou otevřeny pro všechny. Třeba v Chorvatsku nejsou otevřeny pro všechny
Aha, řešil jsem to v lednu, a to mě to s adresou v ČR nešlo. Díky za update.
Na Slovensku neni ani jedna pobočka 🤠
Zdravím.
Na místě té šedé nadhery stávala supr hospoda. Vždy když jdu kolem, zamáčknu slzu.
Sbohem Pod ořechy.
M.
Kdyby to v tom Hloubětíně nedávno nezbourali, mohla být pražská Tesla přece jen větší. 😀
Nejvíce potěšíte drobným dárkem,třeba dobrou knihou.
Souhlasím, rozhodně se to dá té basy pronést snáz než Tesla (ale třeba měl na mysli radio).
No, v Německu v červnu elektroauta -20 %, Tesla snad -40%?
Jen dotační zlodějina
zajímalo by mě, s čím mínusáři nesouhlasí?
Nebo jen Muskfanatici nebo elektrofanatici?
prodej BEVs v Nemecku -30pc.. ale v Britanii +6,2, ve Francii +5,4, v Belgii skoro +50procent.. tim nechci naznacit, ze se prodej jinde v Evrope nepropadl, treba Norsko kleslo taky.. je fakt, ze pokud ty auta vic nezlevni, lidi se o ne nebudou tolik zajimat a budou mit porad „strach z neznameho“..
Hlavně ty dotace táhnou prodeje. Z našich peněz.
Opravy dvojek a trojek jsou také dotovány z daní občanů.
Jistě, také třeba zdravotnictví. To jsou ale všechno věci, které nám všem přináší benefity, na rozdíl od dotovaných EV.
On daniel nejezudí autem, tudíž silnice nepotřebuje a když ne on, tak ani nikdo jiný. Úzkou cestu bez chodníku v životě asi nikdy neviděl, aniž by viděl lidi po ní chodit.
A že by si někdo po silnici vezl materiál na opravu střechy, aby mu do domu časem nezačalo téct a nepřišel o bydlení? To už je pro ridičbijce příliš složité.
A po těch trojkách občané nejezdí a nechodí? Po nich se nevozí potraviny nezbytné pro život, ikdyby to bylo v rámci okresu? IZS je nepotřebuje?
Dnešní urvané plechy, co prorazily dům jsou nezbytné potraviny? A chutná vám víc korozivzdorná 10 nebo pozinkovaná pětka? Byznys autodopravců je třeba dotovat z vašich daní?
Tohle myslím: Došel mi chleba, jdu si ho koupit do obchodu.
Ten chleba potřebuju nezávisle na tom, jestli někdo veze železo. Nebo snad necháte děcka ve škole hlady aby silnice nebyla potřeba?
A co se železa týká: Na Dvorecký most, na stavbu, se dostane jak?
Je dobré, že se tradiční česká/československá značka opět vzmáhá. Pokud si pamatuji, v Brně TESLA byla.
😂😂😂
Ano ,pokud si pamatuji ,tak za socialismu byly jejím nejslavnějším výrobkem gramofony, které se vyvážely do Japonska jako kolotoče pro loutková divadla
Třeba gramofony se v Litovli vyrábí pro top značky dodnes. Je to pokračování technologie Tesly Litovel v podání firmy SEV Litovel, jejich stroje najdete kupříkladu v portfoliu značky Pro-Ject. Pro gramofony TEchnicky SLAbé neplatilo. 🤣
To je jistě možné.Ale platilo to třeba pro výrobky fy Tesla Přelouč.Měl jsem tu čest (1989)s jejich léta v potu tváře vyvíjeným radiomagnetofonem Condor/Orel(jiná barva plastů) a musím říct, že se jednalo o šmejd první třídy.
U tesláckých výrobků byl hlavní problém v nedostupnosti deviz, proto všechny komponenty musely být z východního bloku. A jejich kvalita byla leckdy dost tragická. Třeba u toho Condoru si tesláci přivydělávali výměnou automatického vypínání po dojetí pásku kazety na konec. Originál byl ze socialistického dovozu a na většině přístrojů nefungoval. A podobných detailu měly Condory víc, takže i když to byla docela povedená mašina, brzy získala hroznou pověst.
Na ruinách Tesly vzniklo několik firem zabývajících se elektronovou mikroskopií…
Spíš než z ruin Tesly vznikly na základech postavených Ústavem přístrojové techniky Akademie věd.
Technicky slabá.
A proto se jich prodává 10x víc než EV od vw škoda, to má logiku …
ty jsou ještě technicky slabší než ta TEchnicky SLAbá
a u kterého typu máte ty špatné zkušenosti s technikou?
Ani ta první nebo plnohodnotná, půl roku čekáme na díly a na opravu a většinu oprav stejně pro ně dělá Advantage Cars.