Terminál kombinované dopravy u ostravského letiště odbavil první vlak, překladiště zvládne až 12 souprav denně
První nákladní vlak na ostravské letiště. Foto: Budamar Logistics
Prvním spojem dorazily návěsy z Itálie, nákladní linka bude v provozu dvakrát týdně.
A jak ta česká pošta to bude z letadel překládat na vlak a kamiony, když letiště odděluje silnice a koleje? Přijede k letadlu kamion, naloží to na něj, ten zajede do OAMP a tam to budou překládat na vlak? To je určitě velice efektivní.
Terminál Kopřivnice skončí?
Funguje normálně dál
Firmy co to stavěly neschopné, všechno odsrali projektanti. Strašné, jsem rád, že se toho zbavujeme a hurá na další stejně problémové zakázky. 🙂
Je to paradoxní, že Cargo bude operátorem v Rakousku, a ne v Česku. Zvykejme si…
My už jsme si zvykli dávno…EU je totiž jednotný trh.
Asi ČR není lukrativní. Po 8 letech vlády ANO se ani nedivím. Ještě, že EU máme.
Ferdinandka bude hodně zajímavá trať v dohledné budoucnosti, osobka i nákladní. Poláci makají, Rakušáci makají, a Slováci nás nepředběhnou. Koralmský tunel to ještě naboostuje
Hezký, škoda že se něco takového nepovedlo třeba v Chebu, takže už se i pro další investory propaguje překladiště v Hofu jako nejbližší vhodné…
Netušíte, jak funguje terminál Obrnice?
Obrnice jsou vzhledem k zastaralosti nádraží hrozně omezené, terminál by odbavovat zvládal, nádraží ne.
V Chebu by asi nebyla kritická velikost trhu. Přeci jen pro otevření terminálu potřebujete dostatečnou poptávku pro vytížení alespoň jedné linky (cca pár vlaků týdně), které musíte mít plné tak z 80 %. A teď jaké subjekty vám tam takovou poptávku vygenerují?
No aspoň pár vlaků už teď určitě dělá sklad Tchiba, co to překládá právě v Hofu, a to je jenom jedna firma z mnoha…
Opravdu jeden vlak kafe týdně?
Tchibo je dnes hlavně oblečení a všelijaké „nezbytnosti“ do domácnosti. Kafe je jen doplňkový sortiment. Mají super marketing na ženy 35+. Fakt ve svém okolí nemáte žádnou Tchibo-ženu? 🙂
Tak to se omlouvám,ale opravdu nee. Asi nejsme ta správná cílová skupina.😀