Teplice znovu shání trolejbusy. První soutěž zrušily, jinak by vyhráli Turci

Trolejbus v Teplicích, ilustrační foto. Pramen: mhdteplice.czTrolejbus v Teplicích, ilustrační foto. Pramen: mhdteplice.cz

Součástí zakázky je i opce na pořízení dalších vozidel.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojtaano

To je dobre ze to radsi zrusili, podporujme prumysl v evrope. Turci umej dobre snad jenom kebab. A ted cekam minusy.🤥

Jan Krátký

Byl vyhlad

jarmil

Díky za skvělý titulek. Výstižný, přesně dokladující tuto dobu.
Jen se obávám, že pokud toto se děje v městský firmách v dopravě, co se potom děje i v jiných odvětvích?

Ten Ten Ten

Titulek naznačuje něco, co se pak v textu nerozvádí. Tak teď nevím, jestli je to náhoda nebo záměr. 😆

omar

Jen by mě – při vší úctě k Vám – zajímalo, co byste chtěl dále rozvádět.. Titulek naznačuje něco, co je pak v článku naprosto jasně popsáno. Co Vám v tom chybí? Spekulace bez důkazů? Byla zde jasně a srozumitelně konstatována fakta. Myslet si o tom můžeme, co chceme.

Zdeněk Sýkora

asi by se to chtělo vrátit na ZŠ a zopakovat si pochopení psaného textu. Vše je jasně napsáno…

Vojtěch

Pochopil jsem to správně, že posledně byla nejvyšší cena 155 milionů a teď je očekávaná cena za stejnou zakázku (osm sól a dva klouby) o nějakých 80 procent vyšší? :-O

Vojtěch

Děkuji, očekával jsem, že případné vozy odebrané v rámci opce budou mít cenovku zvlášť.

Jan

Negativní diskriminace Turků?

Twix

To určitě ne, vždyť Teplice nemůžou za to, že druhá Škoda pak stáhla svou nabídku, a oni tam tak moc chtěli mít dva uchazeče, ať je to fér… Více námahy s tím měly Pardubice a Budějovice, ale i tam se podařilo Turky vyprovodit. Nejodvážnější je Jihlava, která Turky nechce vzít protože je to země s vysokou korupcí… ale ty mraky tureckých Mercedesů na Vysočině jim jezdí asi pěkně.

Honza

Takže když se zjistilo, že by nevyhráli kamarádi, ale nějací Turci, tak se nabídka stáhla, aby se soutěž mohla zrušit a nyní se to zkusí znova (a kámoši dají nižší cenu, aby už jim to vyšlo)? Nebo sem si to přeložil špatně?

Peeetr

Jo přeložil jste to až směšně špatně.
Nové ceny budou podstatně vyšší.

Honza

Pravda, nedošlo mi že je tam nově ta Opce, která zajistí to správné vítězství za naopak vyšší cenu. Díky za opravu. No hezky si tady žijeme.

MiRo

Kéž by to tak bylo… Obávám se ale, že do nové soutěže se turci už „nevejdou“ a kámoši si tak budou moci dát svojí cenu, která bude světě div se nejlepší…. A asi ani nebude vadit, že tam budou sami.

Kubrt

A ohledně smlouvy DPP s Bozankayou na trolejbusy stále zní jen hrobové ticho.

Kafro

Může mi někdo vysvětlit, co se stalo s nadpisy článků na tomto serveru? Jejich styl je čím dál větší bulvár. Škoda

Kubrt

Co je na něm bulvárního? Okolnosti zrušení té první soutěže mi přijdou mnohem pozoruhodnější, než titulek článku.

Black

Ano, zákon o zadávání veřejných zakázek v praxi. Pokud se nám někdo nelíbí, soutěž zrušíme i když ji dotyčný vyhrál.

Poskok

Při psaní ZZVZ nikdo nepočítal s tím, že si to někdo vyloží tak kreativně – vždyť odstoupil uchazeč s dražší nabídkou (Škoda) a zůstal ten levnější (Bozankaya), takže tak nějak logicky je kravina takovou soutěž rušit, když mi zůstal ten levnější…

Vojtěch

Já naopak takový jednoznačný titulek vítám. Vzhledem k tomu, jaké poměry v tuzemském dopravním strojírenství panují je potřeba věci pojmenovávat jednoznačně. Od toho novináři jsou.

Pro mě je to naopak až překvapivé, v poslední době mám dojem, že řada článků je jen přepis tiskových zpráv bez širších souvislostí, zvídavých otázek či kritiky, což od novinářů očekávám.

Díky za to