Asi je důležité zdůraznit, že na vyznačeném území jde o faktické navýšení maximální povolené rychlosti, protože na většině z něj je v současnosti pěší zóna (tj. 20 km/h).
Zbyněk
1 měsíc
„Tyto změny jsou výsledkem kompromisu a snahy o nalezení rovnováhy. Chceme, aby se v centru města dobře cítili jak řidiči, tak cyklisté i pěší. Věřím, že vzájemný respekt a ohleduplnost jsou klíčem k tomu, aby naše centrum zůstalo živým a příjemným místem pro všechny,“ dodal náměstek primátora Tomáš Hadviga.
Ano totální peklo, naměřen rekord kdy ve špičce jízda autem od křižovatky z Alejní do Školní přes benešak k divadlu 40min. A stejně tvrdili že ta jednosměrka byla dobrá věc. Teď se to vrací zpět…
Happy
1 měsíc
Jedině dobře. Všeho moc škodí…👍
Petr Frýdlant
1 měsíc
No hurá, město se snaží napravit co před dvěma lety totálně pokazilo. Obyvatelé jim to také dali pěkně najevo. Bohužel je zde vidět kdy o dopravě a politice v Teplicích rozhodují nebo rozhodovali lidé, kteří nejsou a nebyli nikdy místní. Jeden na to nakonec doplatil a byl odejít… A je tomu dobře. Bohužel je víc věcí co se musí dát do kupy.
lvy
1 měsíc
Klidnější doprava zato více emisí, zelení vyhráli.
Maximální povolená rychlost má sama o sobě na emise malý, až zanedbatelný vliv. Zdaleka největší vliv má plynulost jízdy. Při při brždění a zrychlování auto produkuje mnohonásobně více emisí, než při jízdě konstantní rychlostí (a je jedno, jestli 30 nebo 50 km/h).
Asi je důležité zdůraznit, že na vyznačeném území jde o faktické navýšení maximální povolené rychlosti, protože na většině z něj je v současnosti pěší zóna (tj. 20 km/h).
„Tyto změny jsou výsledkem kompromisu a snahy o nalezení rovnováhy. Chceme, aby se v centru města dobře cítili jak řidiči, tak cyklisté i pěší. Věřím, že vzájemný respekt a ohleduplnost jsou klíčem k tomu, aby naše centrum zůstalo živým a příjemným místem pro všechny,“ dodal náměstek primátora Tomáš Hadviga.
Ale řidiči na prvním místě. V centru je jedna jediná cykloobousměrka, další jedna je snad v Šanově. Zbylé desítky jednosměrek si cyklista objede. Chodníky degradované na parkoviště atd.
Škola, do které se nově nepůjde bezpečně dojít pěšky https://zdopravy.cz/vice-mista-pro-mama-taxi-omezeni-aut-neni-dogma-rika-teplicka-radnice-194075/
Jednosměrná Dlouhá ul. je výkon hodný magistrálního úředníka. Veškerá doprava ze západní části Teplic k Fontáně přez Benešák je opravdu terno.
Ano totální peklo, naměřen rekord kdy ve špičce jízda autem od křižovatky z Alejní do Školní přes benešak k divadlu 40min. A stejně tvrdili že ta jednosměrka byla dobrá věc. Teď se to vrací zpět…
Jedině dobře. Všeho moc škodí…👍
No hurá, město se snaží napravit co před dvěma lety totálně pokazilo. Obyvatelé jim to také dali pěkně najevo. Bohužel je zde vidět kdy o dopravě a politice v Teplicích rozhodují nebo rozhodovali lidé, kteří nejsou a nebyli nikdy místní. Jeden na to nakonec doplatil a byl odejít… A je tomu dobře. Bohužel je víc věcí co se musí dát do kupy.
Klidnější doprava zato více emisí, zelení vyhráli.
Maximální povolená rychlost má sama o sobě na emise malý, až zanedbatelný vliv. Zdaleka největší vliv má plynulost jízdy. Při při brždění a zrychlování auto produkuje mnohonásobně více emisí, než při jízdě konstantní rychlostí (a je jedno, jestli 30 nebo 50 km/h).
Což ovšem nemá žádný vliv na většinu populace, která závodí od semaforu k semaforu, takže asi tak.
Nižší povolená rychlost, kratší doba na zrychlování. Tam jsou semafory? 😉 Spíš tam bude jezdit méně lidí a tedy emise budou nižší. 😉
Polovina označených ulic je tam stejně do kopce či zkopce, takže naopak méně tůrování.
Já nevím, školy na to nemám, ale netušil jsem, že do kopce případně z kopce je v rychlosti 50km/h nutno tůrovat motor. Asi dělám něco špatně.