Teplice skončí s Arrivou, zastupitelé rozhodli o vlastním dopravním podniku
Trolejbus Škoda 26 Tr v Teplicích. Foto: I.Blu / Wkimedia Commons
Město očekává, že bude moci lépe ovlivňovat chod MHD. Arriva si nechala udělat průzkum mezi cestujícími, podle kterého je s jejími službami většina spokojena.
Jestli myslíte toto „Arriva si nechala udělat průzkum mezi cestujícími, podle kterého je s jejími službami většina spokojena.“ tak to je jen floskule s nulovou informační hodnotou.
V podobně velké Mladé Boleslavi na to přišli už v roce 1997, že je lepší mít vlastní DP než živit soukromníka a dnes tam MHD funguje spolehlivě a vozový park luxus.
Správně, vlastní DP je jediná cesta jak zaplatit víc za ještě horší službu, než co dokáže -did not arrive-
napsal jsem komentáře, nebyly odsouhlaseny cenzorem a také neotištěny. Pravda je jen na papíře. Který se uklidí. Za sociku se nesmělo hodně a hodně bylo zakázáno. Dnes je to mnohem horší.
Napsal jste komentáře jako xenofobní blb. I nadále jste blokován, jestli vám to nedošlo.
Arriva v praze = katastrofa a ne jednou jsem byl svedkem ze ty co u DPP neprosli psychotestama u arivy zahadne prosli
A jak to souvisí s teplickým provozem.
A prozradím ti tajemství. V brněnském DP neúspěšní uchazeči o psychotesty taky chodili jinam, kde je v pohodě udělali.
To bude tím, že na psychotesty se dá připravit. A udělat je, když je napoprvé neudělali. Není to nic jiného než výkonnostní test a výkonnost je kolísavá věc. Stačí se lépe předem vyspat, tušit co uchazeče čeká a být na to připravený.
Tak já tou MHD jezdím, x krát se mi stalo, že spoj nepřijel,přijel velice pozdě,takže mi málem ujel vlak, nebo bus do Prahy. Řidiči mnohdy velmi nepříjemní a to si jízdenku člověk musí koupit od řidiče. Žádné automaty, nic. A tím,jak se kupuje od řidiče, tak když přijede pozdě, prodává x lidem, tak pak ujíždí přípoje apod. Kdyby takto fungovala MHD v Praze,tak tam proběhne defenestrace. Jistě je možné, že pak bude MHD ještě horší… Ale teď to není žádná špička, aby člověk plakal. Nejvtipnější jsou pak ukrajinští řidiči, kteří vůbec nerozumí česky. Naposledy jsem jela s Ukrajinkou, která mi… Číst vice »
Tohle je aspoň přínosný komentář. Takže špatně jsou hned 3 věci:
– výpadky spojů
– prodej jízdenek u řidiče bez možnosti nákupu předem v automatu výrazně prodlužuje jízdní dobu
– někteří řidiči nerozumí česky. Chápu to správně? Když tak mně prosím opravte.
Tak ta 3 věc tam bude stopro, pokud se nedoučí česky, i za dalšího dopravce. Výpadky spojů se stanou. A vzhledem ke skladbě obyvatel je prodej u jízdenek nejefektivnější.
Jaká skladba obyvatel?Já jsem tu 4 roky a rozhodně tu nehodlám zůstat trvale. Nicméně v jiných městech na severu si lístky normálně člověk koupí v automatu, tak nevím,proč by to nemělo jít zde. Mohou nasadit revizory jako v Mostě.
A jak ten způsob nákupu lupeňů souvisí s Arrivou?
Ano, přesně tak, výpadky spojů,že se člověk nemůže na MHD spolehnout. Další problém je prodej jízdenek u řidiče,což nesmírně zdržuje a také fakt,že mnozí řidiči neumí česky.
Ještě pořád bývá často v zimě po ránu blbě sjízdná Nová Ves?
Asi bohaté město, budou jezdit minimálně o 20-30% dráž.
Spíš draho jezdí teď, protože v ceně na km je i zisk. A ten u městské firmy nekončí v kapse, ale město si ho vezme zpět. Resp. dotuje tak, aby to vyšlo na 0. Co si takhle najít výroční zprávy na sdp a podívat se, kolik dotují jiná, srovnatelná města…
Proč by tam měla jezdit vcelku efektivně nějaká Arriva, když do svého podniku se dají uklidit neschopní známí, vyhořelí politici a dají se z toho podniku snáze vyvádět peníze. Zde má vlastní podnik jasné výhody 🙂
Taková strategie Mostu. Ve vedení DPmML je člen strany Pro Most… A taky jsou krásně sehraní se Sorem. Výběrová řízení jsou do detailu ve prospěch Soru
Uklízení ano, vyvádění peněz jde už hůře.
Podla prieskumu objednaneho a zaplateneho Arrivou su cestujuci s Arrivou spokojni. To znie velmi doveryhodne. Predpokladam, ze v bratislavskom kraji by to dopadlo rovnako…
Mně by docela zajímalo, jak jsou ti cestující spokojení. Možná by průzkum mohlo zkusit město zadat někomu nezávislému. Tím se nezastávám ani dopravce, ani města. Prostě jen tak pro zajímavost a srovnání.
No jistě, ti co nebyli spokojeni, tak nejezdí.
Na základě hlasování nohama lze vyvodit, že i prostý počet cestujících vyjadřuje spokojenost s dopravcem. Má to nevýhodu, může to být zatíženo systémovou chybou. A ta může být i na straně objednatele, který sestavil jízdní řád.
Anebo taky takovou chybou že, pokud se chcete dostat do prace a mít peníze na bydlení tak prostě tímto dopravcem, ať je jakkoliv skvělý, prostě jezdit musíte…
Nebo taky na kole či elektrokole apod. po většinu roku. To lze vypozorovat z prodaných měsíčních přes zimu.
Většina pracujících si vydělá na auto, pokud nemusí mít nutně nové za milion.